AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #21 Skrevet 5. november 2014 Som kjæresten min sin alt er perfekt bortsett frabegrenset adgang for øyeblikket -.-"Anonymous poster hash: eada4...ec8 Hehe, sexnekt eller? Gjort for lite husarbeid nå? Anonymous poster hash: 009a8...266
MrSmith Skrevet 5. november 2014 #22 Skrevet 5. november 2014 Jeg tror det er omgivelsene som først og fremst er avgjørende. Alt fra personlighet/hygiene/femininitet, til mage og lår, Dvs alt som får fantasien til å lete videre etter mer. Dersom dette stemmer med forventningene, da vil fitta innfri alle dine ønsker, og gjerne enda litt mer, akkurat som i drømmen, og da snakker vi drømmefitte. Som oftest er det, merkelig nok, kjæresten som sitter på denne skatten
Gjest Hummels Skrevet 6. november 2014 #24 Skrevet 6. november 2014 Hvordan er drømmefitta deres? Hvordan skal den se ut, lukte, smake, hvor trang og dyp bør den være? Anonymous poster hash: 74acd...beb Den skal se ut som en fitte, lukte som en fitte, smake som en fitte, passe trang, passe dyp.
Surriball Skrevet 6. november 2014 #25 Skrevet 6. november 2014 Ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov og svar til dette. Stjernesol, mod. 1
Justia Skrevet 6. november 2014 #26 Skrevet 6. november 2014 Ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov og svar til dette. Stjernesol, mod. Takk!
Justia Skrevet 6. november 2014 #27 Skrevet 6. november 2014 Av de få jeg har hatt gleden av å oppleve på nært hold så vil jeg si de beste er de som reagerer mest på diverse berøring
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #28 Skrevet 6. november 2014 Ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov og svar til dette. Stjernesol, mod. Flott. Var egentlig ikke meningen å svare, ble bare sånn.Anonymous poster hash: ee450...1a0
MarianneE Skrevet 6. november 2014 #29 Skrevet 6. november 2014 Hvor blir det av womanwoman og hennes beskrivelser av "gullmusa"? 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #30 Skrevet 9. november 2014 Hvem vil dere andre menn ha foretrukket av disse musene?Anonymous poster hash: 74acd...beb
Em11mily Skrevet 9. november 2014 #31 Skrevet 9. november 2014 Hahahahhahaha,mange gode svar her :-) Min hårløse med middels store hengelepper og en godt synlig klitt har da aldri skremt noen :-)
Teddybjørn Skrevet 9. november 2014 #32 Skrevet 9. november 2014 Er ikke musa som gjør at jeg vil ha sex så den er det ikke så nøye med hvordan ser ut. Plettfritt vedlikehold og renhold er selvfølgelig ett must, men utover det så skal musa få være seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå