Gå til innhold

Drømmemusa:)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er drømmefitta deres? Hvordan skal den se ut, lukte, smake, hvor trang og dyp bør den være?:)

Anonymous poster hash: 74acd...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som et kamofarget tomannstelt. :)

Anonymous poster hash: f2c18...6e7
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Hvis den kan se ut som en blomst, lukte som en rose, smake kirsebær, være medium trang og dypt som ett sort hull, da er jeg fornøyd :nigo:

Endret av 99699
  • Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Nå er jeg av den tullete oppfatningen at fitte er strålende vakkert og ubeskrivelig tiltrekkende stort sett uansett form/farge/dybde, bare det er en morsom, snill og spennede dame den sitter på.

Men om jeg måtte velge EN type, vil jeg si jeg liker godt store lepper på den....gjerne en litt stor klitt også....smake mildt salt.....lukte rent kjønn......og gjerne ikke allt for trang. Da går det for fort :sjokkert::smilorange:

• Liker 3
Skrevet

Nå er jeg av den tullete oppfatningen at fitte er strålende vakkert og ubeskrivelig tiltrekkende stort sett uansett form/farge/dybde, bare det er en morsom, snill og spennede dame den sitter på.

Men om jeg måtte velge EN type, vil jeg si jeg liker godt store lepper på den....gjerne en litt stor klitt også....smake mildt salt.....lukte rent kjønn......og gjerne ikke allt for trang. Da går det for fort :sjokkert::smilorange:

Må spørre deg, er det lenge siden du fikk deg fitte?

Anonymous poster hash: ee450...1a0

• Liker 3
Skrevet

Som et kamofarget tomannstelt. :)

Anonymous poster hash: f2c18...6e7

Hahaha, fikk meg en god latter der.;)

Skrevet

Hehe ja er kjipt hvis hun er så trang at man kommer etter 2 jukk.;) Men veldig deilig da.:)

Skrevet

TS: prøv i alle fall å søke bittelitt her på forumet. Da vil du finne et utall tråder med et utall svar på dette.

Det finnes i grunnen bare ett gyldig svar på spørsmålet: Drømmemusa sitter på en kvinne man skal til å ha sex med. Ferdig snakka. :opplyser:

• Liker 4
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

TS: prøv i alle fall å søke bittelitt her på forumet. Da vil du finne et utall tråder med et utall svar på dette.

Det finnes i grunnen bare ett gyldig svar på spørsmålet: Drømmemusa sitter på en kvinne man skal til å ha sex med. Ferdig snakka. :opplyser:

Garantert det mest fornuftige svaret (som kjem) i tråden

Skrevet

:fnise: Mnja. Takker og venter i spenning på om noen klarer å overgå den. :danse:

Slett ikke sikker på om TS m.fl. tok poenget.

Skrevet

Damer vil jo aldri diskutere musa si.. Er litt kjedelig at damer kun tenker på seg selv og kuken, og ikke kan diskutere sitt eget underliv.:P Er det tabu å snakke om jenters underliv eller?:P Kjedelig med bare pikktråder, siden jeg elsker fitte..:) Fitter kommer i alle størrelser og fasonger/utseende. Er ikke dermed sagt at ikke alle er deilige på hver sin måte da.:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Damer vil jo aldri diskutere musa si.. Er litt kjedelig at damer kun tenker på seg selv og kuken, og ikke kan diskutere sitt eget underliv. :PEr det tabu å snakke om jenters underliv eller? :P Kjedelig med bare pikktråder, siden jeg elsker fitte.. :) Fitter kommer i alle størrelser og fasonger/utseende. Er ikke dermed sagt at ikke alle er deilige på hver sin måte da. :)

Det er ikke tabu å snakke om, men det er gjort så til de grader gjennom mange tråder.

Prøv heller å se om du ikke kan få tatt på eller smake på en i stedet for å drømme om det her inne.

Edit: Ser at Heartbeat har et godt poeng over her. :fnise:

Endret av Uredd
  • Liker 2
Skrevet

Synes ikke menn skal bry seg så mye hvordan musa ser ut så lenge de klarer å få en... De burde være glad at noen mus overhodet vil ha dem. Vi kvinner får nok kroppslig kritikk... :trist:

Skrevet

Jeg har ingen drømmemus. Det er viktigere hva som er mellom ørene, enn hvordan musa ser ut. Den kan være akkuratt som den vil så lenge det er noe fint mellom øra.

Anonymous poster hash: 0607a...7f9
Skrevet

Hvordan er drømmefitta deres? Hvordan skal den se ut, lukte, smake, hvor trang og dyp bør den være?:)

Liten, stram og uten hengelepper. Gjerne en trimmet dusk.

Hengelepper er avtennende for meg dessverre, selvom de også er deilige å være inni. Men det visuelle er veldig viktig for meg.

Anonymous poster hash: ee450...1a0

Skrevet

Ryddet for personangrep, svar til dette og avsporing. Sosial småprating og flørt tas på snikk-snakk.

Stjernesol, mod.

• Liker 4
Skrevet

Som kjæresten min sin :) alt er perfekt bortsett frabegrenset adgang for øyeblikket -.-"

Anonymous poster hash: eada4...ec8

Skrevet

Tenner man på en dame, synes man musa er heit også. Sånn rent objektivt ser de jo ganske merkelige ut, men sine folder og rynker? Man kan spre leppene så den likner en flaggermus, og den kan se ut som et regnvått telt som holder på å falle sammen, med en litt trist spile som titter frem på toppen. Den er vel attraktiv mer på grunn av det den representerer, enn på grunn av sine estetiske kvaliteter, sånn egentlig. :P Når man er der nede er det jo det beste som finnes. Så lenge man tenner på damen den sitter på, tror jeg det skal se VEDLIG merkelig ut der nede for at en mann ikke blir tent av en mus, så lenge den er varm og våt. Personlig synes jeg det er penest om det ikke er het fritt for hår der nede, men smaken er som baken.

Skrevet

Den som sitter på drømmedama :)

Anonymous poster hash: 009a8...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...