Gå til innhold

Normat at Han ikke kommer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Medisin mot depresjon kan virke inn på potens og mulighet til å komme,ja. Kan ligge der.

Ellers så kan det jo være nervøsitet pga de vil prestere bra og stresser med det :)

Om de er sådeprimerte at de må få medisiner for det er det jo soleklart at de sliter med å komme. Bare jeg er stressa eller har noe i tankene kommer jeg ikke i det hele tatt selv, og da med så deprimerte menn som får tabletter for det er det ikke rart i at de sliter litt. Gi de litt tid og masse kos og sengelek så etterhvert som depresjonen går over vil de ha lettere for å komme.

Anonymous poster hash: fcdfd...2bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan få problemer både med å få ereksjon og orgasme når man er nervøs, det er helt vanlig. At ulike medikamenter mot depresjon kan ha bivirkninger som påvrker sånt, virker heller ikke usannsynlig.

Anonymous poster hash: e8927...c95
Skrevet

Er det så lett å få seg noe hos deg at man bare trenger å spørre? slet med dette selv en stund om at jeg brukte timesvis på å komme meg jeg "kom" over det.

Hah, see what i did there? Anonymous poster hash: fcdfd...2bc

Hva mener du??

Anonymous poster hash: 66029...242

Skrevet

Mange medikamenter for depresjoner og angst har alfa1-adrenoreseptor blokkering som en del av måten de virker på. Siden både penis og prostata har glatte muskelceller som styres av det sympatiske og parasymatiske nervesystemet så kan dette også ha en bivrikning på evnen til å ejakulere eller i det hele tatt få en ereksjon. Hvorfor mange klarer å ejakulere ved onani og ikke ved samleie/oralsex/håndstimulering av en partner har jeg ikke helt klart for meg.

Det at medisiner kan gjøre det vanskelig, eller umulig, for en mann og ejakulere betyr ikke at han ikke nyter sexen. Det kommer an på mannens instilling. Er han en "orgamsejager" blir han antagelig frustrert/irritert/deprimert eller får en annen negativ følelse rundt hele sexen og dermed vil jo ikke opplevelsen bli noe god. Fokuserer han dermed på å nyte sexen, uten en orgasme som avslutning, så kan han gjøre det. Akkurat som mange kvinner som ikke oppnår orgasme også nyter sexen med en mann.

Det sagt så synes jeg det er litt uvanlig at TS skal ha møtt på 3 menn med samme problem, da dette ikke er den vanligste bivirkningen av antidepressiva og et heller sjelden seksualproblem totalt sett.

• Liker 1
Skrevet

For jeg tenker mest på gutten.:P jeg har egentlig nesten kun sex for å gjør de fornøyd:p er ikke så viktig med meg. Og aldri opplevd det før at gutter ikke kommer:p skuffa

Det tøvet du rablet ned her får meg til å tro du er et troll.

Skrevet

Noen menn må bare jobbe mer for å komme, enn det andre må. Jeg er sånn selv, så det er veldig ofte jeg bare gir meg før jeg får orgasme.

Det er ikke noe som plager meg, men det er mange jenter som ser ut til å tro det betyr at de ikke var atraktive nok.

Jeg var redd for det første gangen jeg opplevde det, var til og med to ganger på rad med samme gutt... men har ikke vært et problem før eller etter så er vel bare sånn noen ganger... Er det på fylla så gir jeg det ikke en tanke en gang. Eksen min kom aldri på fylla, ble aldri ferdig og jeg ble sykt sår hver gang han var drita ^^

Skrevet

2 av de går på medisin, mot depresjon. Han andre greide ikke Pga han var så nervøs :P uff, irriterende! Føler der er noe galt med meg! Men synes det er så rart at de fortsatt tar kontakt, og vil gjør meg fornøyd osv.

2 går på medisin for depresjon, 1 er nervøs, du er irritert og utolmodig. Ekkelt hvis du har sex med 3 menn, hva sier de andre til det? Vet de om at du har sex med andre enn bare dem? Litt ekkelt med tanke på smitter og kjønnsykdommer etc.

Det eneste som er galt med deg er at du knuller rundt på tross av din store usikkerhet på hvor god du er. Du bør ordne deg selv først, så ordner det meste seg etterhver i livet. Sex med mange på engang er ikke til å anbefale i lengden.

Anonymous poster hash: 0fa70...e5b

Skrevet

Det tøvet du rablet ned her får meg til å tro du er et troll.

Tro hva du Vil. Hvorfor skal jeg tulle om der ?;) gidder ikke bruke tid på å lage et kødde innlegg;)!jeg spør for jeg lurer

Skrevet

Tro hva du Vil. Hvorfor skal jeg tulle om der ?;) gidder ikke bruke tid på å lage et kødde innlegg;)!jeg spør for jeg lurer

Så du puler KUN for at hsn skal ha det fint?

Anonymous poster hash: ae99c...53f

Skrevet

Så du puler KUN for at hsn skal ha det fint?Anonymous poster hash: ae99c...53f

selvfølgelig ikke KUN for han skal ha det fint. Men det er liksom det som teller mest, at HAN får komme. Vanskelig å forklare. Kom utav et forhold der sex var alt for han, og ga faen i meg så lenge han fikk sex. Så kan ver noe med det. Jeg gjør deg mest for at han jeg har sex ned skal få komme.

• Liker 1
Skrevet

2 går på medisin for depresjon, 1 er nervøs, du er irritert og utolmodig. Ekkelt hvis du har sex med 3 menn, hva sier de andre til det? Vet de om at du har sex med andre enn bare dem? Litt ekkelt med tanke på smitter og kjønnsykdommer etc. Det eneste som er galt med deg er at du knuller rundt på tross av din store usikkerhet på hvor god du er. Du bør ordne deg selv først, så ordner det meste seg etterhver i livet. Sex med mange på engang er ikke til å anbefale i lengden. Anonymous poster hash: 0fa70...e5b

Ekkelt? Jeg går ikke rett fra han andre til de andre liksom. Det går en stund;) vi holder ikke på. De kan knulle hvem de vil også. Vi bruker kondom. Så slapp av:) er ikke så dum.

Skrevet

Har nok lite med deg å gjøre når det kommer til de tre du nevner vil jeg tro.

Medisiner kan gjøre store endringer i både sexlyst, potens og utholdenhet. Stress er heller ikke noe særlig å ta med seg i senga.

Jeg skjønner at du har fått litt endret syn på sexlivet etter å ha vært sammen med en som bare tenker på seg selv. Håper du klarer å snu på det en dag, slik at du også lar deg selv nyte sexen fullt ut.

Om du prøver å kutte ut bekymringene for hva han synes og tenker hele veien, vil du nok se etter hvert at det er lettere å lese personen utfra kroppsspråk, og det samme gjelder en som er nervøs; han vil lett legge merke til at du anstrenger deg, og dermed vil han bare få det enda vanskeligere med å prestere.

Sex er både å gi- og få.

Jeg skjønner til en viss grad det du sier om at det er viktigere at den andre kommer, jeg har det delvis sånn selv.

Men det gjelder ikke hver gang!

Som mann er jeg selv veldig opptatt av at jenta får orgasme/ nyter sexen, det gir meg enda større glede å kunne sende jenta inn i orgasmens verden gang på gang, enn det å selv få orgasme.

Det å se, kjenne og høre at hun nyter det, er ofte mer enn tilfredsstillende nok for meg.

Liker å "slite meg ut" for at jenta skal ha det godt i så lang tid som mulig, så om jeg ikke kommer den dagen, så kanskje neste gang. Så jeg vil anbefale deg å prøve å være litt "ego" innimellom også, og f.eks be han om å gjøre ting for deg som du ønsker og synes er godt slik at du også er med på det som skjer i det hele, og ikke bare tenker på hva han vil. Du skal ikke bare gi av deg selv, men også få.

Prøv deg litt fram, så skal du se at det handler om ganske så mye mer enn å bare være en jente som sørger for at gutten kommer.

Håper du snart finner en som ikke bare ser på sex som en enveiskjørt gate, men liker å gi igjen også.

Lykke til! :)

• Liker 1
Skrevet

Har nok lite med deg å gjøre når det kommer til de tre du nevner vil jeg tro.

Medisiner kan gjøre store endringer i både sexlyst, potens og utholdenhet. Stress er heller ikke noe særlig å ta med seg i senga.

Jeg skjønner at du har fått litt endret syn på sexlivet etter å ha vært sammen med en som bare tenker på seg selv. Håper du klarer å snu på det en dag, slik at du også lar deg selv nyte sexen fullt ut.

Om du prøver å kutte ut bekymringene for hva han synes og tenker hele veien, vil du nok se etter hvert at det er lettere å lese personen utfra kroppsspråk, og det samme gjelder en som er nervøs; han vil lett legge merke til at du anstrenger deg, og dermed vil han bare få det enda vanskeligere med å prestere.

Sex er både å gi- og få.

Jeg skjønner til en viss grad det du sier om at det er viktigere at den andre kommer, jeg har det delvis sånn selv.

Men det gjelder ikke hver gang!

Som mann er jeg selv veldig opptatt av at jenta får orgasme/ nyter sexen, det gir meg enda større glede å kunne sende jenta inn i orgasmens verden gang på gang, enn det å selv få orgasme.

Det å se, kjenne og høre at hun nyter det, er ofte mer enn tilfredsstillende nok for meg.

Liker å "slite meg ut" for at jenta skal ha det godt i så lang tid som mulig, så om jeg ikke kommer den dagen, så kanskje neste gang. Så jeg vil anbefale deg å prøve å være litt "ego" innimellom også, og f.eks be han om å gjøre ting for deg som du ønsker og synes er godt slik at du også er med på det som skjer i det hele, og ikke bare tenker på hva han vil. Du skal ikke bare gi av deg selv, men også få.

Prøv deg litt fram, så skal du se at det handler om ganske så mye mer enn å bare være en jente som sørger for at gutten kommer.

Håper du snart finner en som ikke bare ser på sex som en enveiskjørt gate, men liker å gi igjen også.

Lykke til! :)

Tuusen takk for svar!:)

• Liker 1
Skrevet

Noen menn må bare jobbe mer for å komme, enn det andre må. Jeg er sånn selv, så det er veldig ofte jeg bare gir meg før jeg får orgasme.

Det er ikke noe som plager meg, men det er mange jenter som ser ut til å tro det betyr at de ikke var atraktive nok.

Dette er noe jeg og opplever. Selv når jeg har sagt i fra på forhånd virker det omtrent som om jeg skulle har fornærmet dem på det nedrigste om jeg ikke har kommet innen 15 minutter.

Anonymous poster hash: b8b6f...4ec

Skrevet

Jar kun opplevd det med ei dame som var unormalt vid. Måtte suge eller runkes til orgasme da, og det gikk helt fint. Vært med mange damer, men var bare henne som var problemet. Kan jo også være andre ting da.:)Anonymous poster hash: c9293...fdf

Men jeg er ikke vid:p har alltid fått høre at jeg er trang. Så ble skikkelig skuffa når de 3 andre ikke kom.:P

Skrevet

Men jeg er ikke vid:p har alltid fått høre at jeg er trang. Så ble skikkelig skuffa når de 3 andre ikke kom.:P

Hehe ja men sa jo ikke til henne at hun var vid da.:) Tror ingen sier at det er det som er grunnen. Sier til alle jeg ligger med at de er trang og deilig. Er normal høflighet det.:) Så for alt du vet kan det være det som er grunnen. Var rart det skjedde med 3 på rad likssom.:)

Anonymous poster hash: c9293...fdf

Skrevet

Hehe ja men sa jo ikke til henne at hun var vid da. :) Tror ingen sier at det er det som er grunnen. Sier til alle jeg ligger med at de er trang og deilig. Er normal høflighet det. :) Så for alt du vet kan det være det som er grunnen. Var rart det skjedde med 3 på rad likssom. :)

Merkelig at de samme vil ligge med meg om og om igjen da :P om de ikke hadde ment det, så tror jeg ikke de ville gjort det igjen.. Nå er det kun 2 stykke som ikke kom, lå med han siste igjen for 2 dager siden. Og har ikke sagt at det er på "rad".

Skrevet

Merkelig at de samme vil ligge med meg om og om igjen da :P om de ikke hadde ment det, så tror jeg ikke de ville gjort det igjen.. Nå er det kun 2 stykke som ikke kom, lå med han siste igjen for 2 dager siden. Og har ikke sagt at det er på "rad".

Nei for all del, trenger jo ikke å være det.:) Men selv om man ikke klarer å komme så er det jo deilig å pule, og man holder ut lenge hvis hun ikke er så trang. Det er fordelen for jenta da. Mere kuk til henne.;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...