Gå til innhold

Normat at Han ikke kommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sex med 3 forskjellige gutter i det siste. ( IKKE samtidig altså)Alle de 3 greier ikke komme .Er det vanlig? Alle 3 sier at de sliter med å komme. Tror og håper det ikke er noe med meg, da de hele tiden spør om og om igjen om å ligge med meg :P



Anonymous poster hash: 66029...242
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det høres litt rart ut at alle de tre du har hatt sex med i det siste ikke klarer å komme. Jeg tenker litt at dere har hatt sex på grøftefylla eller noe i den duren. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge hadde dere sex? De må da komme til slutt.. Noen trenger litt tid, sånn som jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på at det er noe med deg, er så mange som kommer bare av å gni seg til beinet mitt jo.. Så når de ikke kommer er det heller pga fylla og tviler på at de ville kommet noe mer med noen andre i samme situasjon



Anonymous poster hash: dca53...f96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det høres litt rart ut at alle de tre du har hatt sex med i det siste ikke klarer å komme. Jeg tenker litt at dere har hatt sex på grøftefylla eller noe i den duren. :P

2 av de går på medisin, mot depresjon. Han andre greide ikke Pga han var så nervøs :P uff, irriterende! Føler der er noe galt med meg! Men synes det er så rart at de fortsatt tar kontakt, og vil gjør meg fornøyd osv.

Anonymous poster hash: 66029...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Medisin mot depresjon kan virke inn på potens og mulighet til å komme,ja. Kan ligge der.

Ellers så kan det jo være nervøsitet pga de vil prestere bra og stresser med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har bare møtt folk som kommer etter to minutter... :vetikke:

Mannfolk er så dårlig på sex. :fnise:

...... who cares....

Anonymous poster hash: c9293...fdf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 av de går på medisin, mot depresjon. Han andre greide ikke Pga han var så nervøs :P uff, irriterende! Føler der er noe galt med meg! Men synes det er så rart at de fortsatt tar kontakt, og vil gjør meg fornøyd osv.

Anonymous poster hash: 66029...242

Der kan du ha forklaringen. Både medikamentene og depresjonen kan være meget mulige årsaker til underprestasjon/seksuell dysfunksjon. Og nervøsitet kan selvfølgelig også spille inn. Husker tilbake til min "first time": Jeg holdt ut veldig lenge fordi jeg var altfor nervøs til å nyte sexen og slippe meg løs :P

Grunnen til at en gutt fortsetter å ta kontakt selv om sexen var dårlig, er gjerne fordi han vil rette opp inntrykket. Han har lyst på en ny sjanse, slik at han kan bevise at han ikke egentlig er dårlig i senga. Og ofte hvis man gir en gutt den sjansen, så kan prestasjonen og selvtilliten komme seg betraktelig ;-)

Anonymous poster hash: dfb0a...90f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med 3 forskjellige gutter i det siste. ( IKKE samtidig altså)Alle de 3 greier ikke komme .Er det vanlig? Alle 3 sier at de sliter med å komme. Tror og håper det ikke er noe med meg, da de hele tiden spør om og om igjen om å ligge med meg :P

Anonymous poster hash: 66029...242

Jar kun opplevd det med ei dame som var unormalt vid. Måtte suge eller runkes til orgasme da, og det gikk helt fint. Vært med mange damer, men var bare henne som var problemet. Kan jo også være andre ting da.:)

Anonymous poster hash: c9293...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter ofte litt med å komme. Delvis pga. kondom, delvis fordi jenta gjerne vil holde på såpass lenge at det blir litt i overkant vått/lite friksjon, og delvis fordi jeg kan bli litt mentalt distrahert. Aner ikke om det er normalt, men det skjer iallefall.



Anonymous poster hash: 1701a...1dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Er så redd for det er meg det er noe galt med. At jeg ikke er trang. Alle andre jeg ligger med kommer nesten med en gang. Så har kun opplevd det med desse 3... Flaut og dumt.

Anonymous poster hash: 66029...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 av de går på medisin, mot depresjon.

Anonymous poster hash: 66029...242

Det har stor innvirkning på hvor lang tid det tar å komme, ja. Jeg bruker Zoloft, og jeg har ihvertfall merket mye der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen menn må bare jobbe mer for å komme, enn det andre må. Jeg er sånn selv, så det er veldig ofte jeg bare gir meg før jeg får orgasme.
Det er ikke noe som plager meg, men det er mange jenter som ser ut til å tro det betyr at de ikke var atraktive nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare nyte at det varer lenge? Ikke noe særlig når det er slutt etter 3-5 jukk, vel? Han kommer sikkert hvis du avslutter med å suge han.

Anonymous poster hash: 54a45...741

Anonymous poster hash: 54a45...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare nyte at det varer lenge? Ikke noe særlig når det er slutt etter 3-5 jukk, vel? Han kommer sikkert hvis du avslutter med å suge han.Anonymous poster hash: 54a45...741 Anonymous poster hash: 54a45...741

For jeg tenker mest på gutten.:P jeg har egentlig nesten kun sex for å gjør de fornøyd:p er ikke så viktig med meg. Og aldri opplevd det før at gutter ikke kommer:p skuffa

Anonymous poster hash: 66029...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med 3 forskjellige gutter i det siste. ( IKKE samtidig altså)Alle de 3 greier ikke komme .Er det vanlig? Alle 3 sier at de sliter med å komme. Tror og håper det ikke er noe med meg, da de hele tiden spør om og om igjen om å ligge med meg :P

Anonymous poster hash: 66029...242

Er det så lett å få seg noe hos deg at man bare trenger å spørre? 😕 slet med dette selv en stund om at jeg brukte timesvis på å komme meg jeg "kom" over det.

Hah, see what i did there? 😁

Anonymous poster hash: fcdfd...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...