Gjest incognita Skrevet 2. november 2014 #1 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg er så sint på deg nå!! Hvordan kunne du bare slette deg??! Midt i den samtalen vi hadde?!... jeg skjønner ingenting!!!!! Ble du sint på meg for det jeg sa i går?? Jeg fatter ikke at det går an å være så feig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 2. november 2014 #2 Del Skrevet 2. november 2014 Slette hvorfra? KG? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. november 2014 #3 Del Skrevet 2. november 2014 Slette hvorfra? KG? Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 2. november 2014 #4 Del Skrevet 2. november 2014 Ja, for denne skjønte vi mye av 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. november 2014 #5 Del Skrevet 2. november 2014 Ja, for denne skjønte vi mye av Denne tråden er rettet mot personen det er snakk om. Jeg VET at vedkommende følger med. Jeg håper iallefall.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 2. november 2014 #6 Del Skrevet 2. november 2014 Ja. Man kan vel ikke slette seg fra KG av seg selv? En moderator må gjøre det etter ønske fra brukeren i en slette-tråd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 2. november 2014 #7 Del Skrevet 2. november 2014 Man kan vel ikke slette seg fra KG av seg selv? En moderator må gjøre det etter ønske fra brukeren i en slette-tråd Man kan sende en mod pm 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 2. november 2014 #8 Del Skrevet 2. november 2014 Man kan sende en mod pm Okey, men det tar jo litt tid før profilen blir slettet. Det er jo ikke sånn at man sitter i en samtale og blir sint, og så kan man slette seg på et øyeblikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. november 2014 #9 Del Skrevet 2. november 2014 Man kan vel ikke slette seg fra KG av seg selv? En moderator må gjøre det etter ønske fra brukeren i en slette-tråd Vedkommende har slettet brukeren sin. Helt uten å ta hensyn til at vi har pratet sammen i fortrolighet over nesten et år nå. I går sa jeg noe i affeksjon og nå får jeg aldri mulighet til å rette det opp. Hvis du leser dette: Kan du være så snill å ta kontakt?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. november 2014 #10 Del Skrevet 2. november 2014 Okey, men det tar jo litt tid før profilen blir slettet. Det er jo ikke sånn at man sitter i en samtale og blir sint, og så kan man slette seg på et øyeblikk Det har skjedd mens jeg sov i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 2. november 2014 #11 Del Skrevet 2. november 2014 Er det ham jeg tror det er? O_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 2. november 2014 #12 Del Skrevet 2. november 2014 Det har skjedd mens jeg sov i natt. Skjønner. Hva var det du sa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 2. november 2014 #13 Del Skrevet 2. november 2014 Er det ham jeg tror det er? O_o Har du også blitt ditsjet av denne romeoen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. november 2014 #14 Del Skrevet 2. november 2014 Er det ham jeg tror det er? O_o Send PM om hvem du tror det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. november 2014 #15 Del Skrevet 2. november 2014 Skjønner. Hva var det du sa? Jeg var så dum. Jeg snakket altfor hardt til vedkommende. Jeg var brutal.. ekkel.. og jeg angrer sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 2. november 2014 #16 Del Skrevet 2. november 2014 Har du også blitt ditsjet av denne romeoen? Hvis det er han jeg tror har jeg aldri snakket med vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 2. november 2014 #17 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg var så dum. Jeg snakket altfor hardt til vedkommende. Jeg var brutal.. ekkel.. og jeg angrer sånn. Du irettesatte ham? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. november 2014 #18 Del Skrevet 2. november 2014 Du irettesatte ham? Nei. Jeg var slem. Uomtenksom og altfor direkte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 2. november 2014 #19 Del Skrevet 2. november 2014 Nei. Jeg var slem. Uomtenksom og altfor direkte. Var dette første gangen du gikk hardt til verks mot ham? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. november 2014 #20 Del Skrevet 2. november 2014 Var dette første gangen du gikk hardt til verks mot ham? Kanskje første gangen jeg serverte sannheten så direkte. Men vi avsluttet samtalen som venner. Også slettet brukeren seg like etter. Jeg skjønner ingenting... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå