Gå til innhold

Sirkas Sirkus

sirka

Anbefalte innlegg

Det var ikke så gode nyheter da...den proteinlekkasjen..du får ta livet helt med ro nå da...og ikke vær redd for å kontakte lege dersom du føler at noe ikke er som det skal!!

Takk for hilsen, Madden. :klem:

Nå glemte jeg kanskje å få med at jeg er vant til å ha denne proteinlekkasjen. Den følger med det kroniske BT mitt og jeg har en nyrebetennelse som dukker opp når BT stiger, derfor er ikke dette noe nytt for meg. Spørsmålet nå er om det er svangerskapet som gjør at det lekker, eller om det er den vanlige betennelsen. Uansett er det sikkert ikke lurt at nyrebetennelsen blir verre nå som jeg er gravid.

Heldigvis kommet langt på vei nå, så det blir nok ikke kritisk.

Skal til lege ofte nå framover så jeg tror ikke jeg rekker å bekymre meg for mye, men kjempespennende til fredag blir det.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Teletubbien

Åååå så spennende Sirka.... :) Min eldste kom 4 uker før tiden, og var fin i form... Han var 2900 g og 47 cm, så han var helt kjempefin i størrelsen - akkurat passelig stor (nr 2 derimot var 4200 :-( )

Det eneste som skjedde med min gutt var at han fikk en antydning til gulsott og måtte ligge i lys noen dager, og dermed ble det litt lenger sykehusopphold - noe som i bunn og grunn var greit for meg. Jeg var bare 20 år og hadde 0 erfaring så det ble en ekstra trygghet for meg :wink: Nå er nok det lille "frøet" ditt (les;jenta :ler: ) så stor at hun nok er ganske godt rustet - OM nå legene finner ut at hun snart skal komme ut og hilse på mamma og pappa :sjarmor:

Nr to her i huset kunne godt kommet litt før tiden syns jeg, for det var ikke fullt så gøy å skvise han ut :o

:ler::ler: (Skal ikke være redd du Sirka, de er som regel mindre første gangen :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Februarbarn er skjønne de sirka - bare se på meg :ler::ler:

Jammen blir det spennende nå å følge med hos deg!

Martine kom jo i hyrten og styrten 1 mnd før tiden men hun var kjempesprek hun selv om hun var veldig liten!

Er så spent på hva du får!

Ha en fin kveld

Kjempe :klem: fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall bra at ekspertene skal vurdere deg skikkelig da. Hvis de vurderer tidlig fødsel, så er du jo heldigvis kommet langt på vei nå.

Men jeg hadde jo liksom tenkt å følge deg jeg da :wink: (men egentlig så er jeg ganske så klar for å få et februarbarn jeg også :ler: )

Forstår godt at dette er vel spennende for deg nå!

Følger med deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sirka!

Ja kanskje det blir februarbarn på deg? Det er liten fare nå som det er så kort tid igjen til termin, vet om en del som er født 4-5 uker for tidlig og det gikk veldig bra med dem. De er jo små men fulle av livskraft, og de får all den hjelp de trenger!

Blir spennende dette her. Også fordi du ikke vet om det er gutt eller jente! Jeg var så utålmodig at jeg bare MÅTTE vite det jeg, bøyer meg i støvet for de som klarer å vente til fødselen!

Lykke til på fredag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Tubbien, Charmina, Murmel og La Traviata.

Ja, nå er vi inne i Februar måned alt..... :o Med sol og mange plussgrader den siste tiden har jeg skikkelig vårfølelse.

Forhåpentligvis skal jeg snart ut å trille.... :hjerter:

Mannen ga meg den beste "blodtrykkmedisinen" jeg kan tenke meg i går. Mens jeg lå på sofaen og slappet av, støvsugde og vasket han gulvene i hele huset. :kline:

I dag blir det vel litt rydding. Har fått vasket og stryke barneklærne, så kanskje jeg skal legge alt på plass i kommoden og slikt... Morsomt! :-)

34+6 :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sirka :vinke:

Ja, tenk om det blir februar baby på deg! :-) Det nærmer seg virkelig for deg også nå!! :-) Spennende!!

Ja, trilleturer er kjempe koelig! :Nikke: Det var det jeg så mest frem til før babyen kom, men det var mye fordi jeg var så bevegelseshemmet pga bekkenplager da..

Så kjekt å få vaske opp babytøyet! Jeg strøk alt babytøyet før Jonas ble født, men etter han ble født så har jeg ikke orket å stryke noe.. :ler:

Håper du får en fin tirsdagskveld!!

:-)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sirka!

Tenk om det vert februar-barn på deg - då er det ikkje mange dagar att! Fint at du får tett oppfølging hjå lege, og at du er i fin form.

Ha ein fin kveld - RoadQueen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så kjekt om nurket blir født i februar da. For nå har du vel lyst å hilse på den lille snart :)

Har dere fått kjøpt alt dere trenger nå? Har vært og kikket litt på nettet, og bla. sett at det går ant å kjøpe en del babyutstyr som vogn, bilsete etc. brukt på Finn. Tror nok det blir løsningen for oss når vi får baby.

Har begynt å planlegge litt jeg nå da, for værpelysten er så stor at det værker i hjertet for tiden :-( :ler: Nei. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet til fagbrevet er i orden :roll:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 35 uker i går! :klappe:

Liker jo ikke helt at du liksom er ei uke lengere enn meg da :ler:

Husker jeg rett at du skal til UL igjen i morgen?

Lykke til i såfall! :klem:

Det blir spennende hva som skje videre med deg nå. Er redd det blir lite av vår felles fødsel uansett, for jeg kommer sikkert til å vagge (hvis jeg i det hele tatt klarer å gå da) 2 uker på overtid :roll::wink:

Murmelklem! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Helluen Sirka....

Hvordan går det med deg :klø: Blir helt bekymret når du ikke har oppdatert på to hele dager :o Regner med at alt går fint med deg, håper du tar livet med ro og bruker god tid på deg selv :wink: Slapper av og nyter den siste tiden med stor mage :ler:

Stor tubbi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Teletubbien

Regner nesten med at noe -et eller annet- har skjedd.... Håper alt er bra med deg, kanskje du til og med har fått en liten :babysmokk: ?!?!?

Sender i allefall mange store :klem:

-> tenker på deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg?

Hva skjedde på kontroll på fredag?

Venter i spenning på oppdatering, for du er vel ikke blitt innlagt??? :o

Utålmodig Murmelklem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...