Linemor Skrevet 21. november 2004 #381 Del Skrevet 21. november 2004 er godt med avslappende søndager. kan være godt å ha noen og snakke med svangerskap om også, for det er ikke helt det samme og snakke med andre som ikke er det. selvom det er fint det og. håper du har hatt en fin kveld også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. november 2004 #382 Del Skrevet 21. november 2004 Så fint at du har funnet noen likesinnede gravide å prate med, selv om man selvsagt ikke bare ønsker å prate om slike ting. I min omgangskrets er det lite gravide. Men jeg hadde nok mer behov for det i 1. svangerskapet Tusen takk for månedsoversikten! Det er jo ikke alle som ønsker å vite hvor menge uker jeg er på vei nei, og da må jeg virkelig tenke meg om Ønsker deg ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. november 2004 #383 Del Skrevet 22. november 2004 Ser du har hatt en fin helg...så da gjenstår det bare for meg å ønske deg en kjempeflott uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 22. november 2004 #384 Del Skrevet 22. november 2004 Tusen Takk for hilsen i dagboke mi! Gratulerer med baby i magen! Er jo ikke lenge igjen... Ha en fin kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 23. november 2004 #385 Del Skrevet 23. november 2004 Ikkje sant det er kjekt å ha nokon i same situasjon å prata med? Bror min og kona ventar sin første ein månad etter oss - og det er so kjekt å utveksla erfaringar - spesielt i den perioden alt var nytt og hormonane rasa som galne og mannen ikkje alltid forstod meg.... Stakars :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 23. november 2004 #386 Del Skrevet 23. november 2004 Godt å høre at du hadde en fin helg Sirka! Skal være enig i at det er koslig å ha noen å prate med, men her har det i hvertfall en tendens til å bli litt vel mye graviditetssnakk i blandt.... prøver å roe litt ned da :oops: , men lett er det ikke nei.... Håper du får en fin uke :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 24. november 2004 #387 Del Skrevet 24. november 2004 Hurra for 24 og 25 uker! Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 24. november 2004 Forfatter #388 Del Skrevet 24. november 2004 Takk for hilsener, Linemor, Murmel, Madden, MsSunshine, RoadQueen og Tetra. Ser du holder styr på begge terminene mine, Murmel. Jeg greier liksom ikke helt å gi slipp på en av dem... For tiden går jeg og venter på rørlegger som må ordne på badet vårt før vi kan legge finpussen. Siden vinteren har kommet til sør så er det blitt mange frossene rør rundt omkring, og siden det er nødsituasjon ( ) må badet vårt vente... I dag er det en måned til julaften.. ...og jeg har fremdeles ikke startet på julegavene.. :oops: , men jeg har bestemt meg for en del av det jeg skal kjøpe, så det går nok fort bare jeg får kommet i gang... Det har jo blitt en tradisjon at jeg stresser rundt den siste helgen før jul.... Hmmm, tenkte jeg skulle få vasket kjøkkenskapene i dag.. Må vel sette i gang snart da... Og som Murmel alt har påpekt: Jeg er.... 24+0 25+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 24. november 2004 #389 Del Skrevet 24. november 2004 Tenk at du er 25 uker alt da Det gikk jo sååå fort (for meg som nettopp leste dagboken din da du startet opp ) Men moro er det lell.... Det er så kos å gå gravid, jeg skulle ønske jeg kunne gå gravid en gang til jeg også - men med mine to troll så orker jeg ikke helt tanken på enda et :o Bare en uke til 1 desember da! Nå må du (og jeg) snart komme igang med julegavene.... Jeg har kjøpt 1 julegave jeg da, så jeg har jo egentlig begynt litt Men lenge er det igjen til jeg er ferdig Nuvel, ha en kooooooooselig dag da Sirka :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 24. november 2004 #390 Del Skrevet 24. november 2004 Hei Sirka Takk for hilsen i dagboka mi Så du venter ei lita tulle som skal hete Sara Blir nesten litt misunnelig jeg. Men har endel ting å gjøre før jeg kan begynne å tenke på barn Gleder meg til tiden er inne da :rosasmil: Tenk at det bare er en måned til jul Har så vidt begynt å kjøpe , men som deg vet jeg sånn noenlunde hva folk skal få. Gleder meg ihvertfall masse :-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. november 2004 #391 Del Skrevet 24. november 2004 Hei sirka Tusen takk for hilsen i dagboken min. Koselig at du kikket innom Ønsker deg en fortsatt fin onsdagskveld. fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 25. november 2004 #392 Del Skrevet 25. november 2004 Hei sirka Tenkte bare jeg skulle hilse på dagboka di jeg Høres ut som om svangerskapet ditt går bra, kos deg masse Kjøkkenvask er det forresten flere som skulle ha hatt...huff, glemmer det ei lita stund til jeg Ha en fin dag! fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 25. november 2004 Forfatter #393 Del Skrevet 25. november 2004 Teletubbien. Så fint at det ikke bare er jeg som somler med julegavene... Ja, det er koselig å gå gravid, spesielt nå som det går så bra... Og så har jeg ikke noen fra før av da. Skal bli så gøy å få sin egen familie... @riel. Tror det er lille-Sara som jeg venter... Men det kan være lille-Lars også da.. Like velkommene begge to. Mrs. Potter. Alltid koselig med nye som stikker innom. *tine*. Enda flere nye folk innom dagboken min. Kjempegøy! Jeg må innrømme at den kjøkkenvasken ikke ble noe av i går... :oops: Følte meg litt sliten og sofaen var veldig god.... I dag har jeg vært litt flinkere.. Trent litt, ryddet en del, vasket en del tøy. Det blir så fort mørkt ute nå at trøttheten kommer fort på, selv om jeg har det med å sove bort formiddagen... :oops: Har fikset den første julegaven!!! Pappa skal få GPS av oss i år. Litt dyrere gave enn vi pleier å kjøpe, men han har hjulpet oss så mye med huset i det siste at det var naturlig å bruke litt mer penger på han denne gangen. Begynner å få en oversikt over hva jeg skal kjøpe til de andre også. Ønskelister fra min lille niese og nevøer har også kommet, så da blir det litt enklere. (Min lille nevø ville bare ha Spiderman eller Sjørøverting.. , så da blir det vel noe sånt da..) Gleder meg til neste jul, jeg, med et eget lite nurk.. 24+1 25+1 :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 25. november 2004 #394 Del Skrevet 25. november 2004 julegaver ja. det er ett sørgelig kapitel for min del i år, men regner med og komme sterkere tilbake. ja neste jul har du også en liten en, det blir spennede det. godt og høre at alt står bra til. og det skal selvfølgelig fortsette og bra resten og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. november 2004 #395 Del Skrevet 26. november 2004 Lurt å planlegge julegavene før man går i butikkene ja Innså til slutt at jeg også måtte det. Men nå er jeg heldigvis snart ferdig (ikke likt meg å være så tidlig ute) Ønsker deg ei flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. november 2004 #396 Del Skrevet 26. november 2004 Du klarer sikkert å bli ferdig i tide sirka...det er jo nesten en mnd. igjen!!! Håper du får ei flott helg da, skal dere finpusse badet i helga kanskje?! Synes du har bra med arbeidslyst...å sove bort formiddagen det er vel ingen skam?! En må vel kunne få jobbe når en selv er opplagt til det?! Det synes iallefall jeg...og jeg skjemmes ikke for at jeg sover bort formiddagene...tvert imot!!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 26. november 2004 #397 Del Skrevet 26. november 2004 Heisann Titter bare innom for å ønske deg riktig en god helg Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 26. november 2004 #398 Del Skrevet 26. november 2004 Ingen skam å sova vekk føremiddagen, Sirka - det gjer eg best so det er. Angåande husarbeidet so spring det ikkje frå meg... Ha ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 26. november 2004 #399 Del Skrevet 26. november 2004 Ha ei god helg, Sirka. Og stress ikke for mye med alt som skal gjøres og handles. Det er lenge igjen enda!!! Det er viktig å nyte adventstiden også!! fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 26. november 2004 Forfatter #400 Del Skrevet 26. november 2004 Linemor, Murmeldyret, Madden, @riel, RoadQueen og edea. Her laver snøen ned. Gleder meg til å få opp adventstaker og stjerne til søndag. Da blir det koselig da. I morgen kommer mine foreldre på besøk. Pappa skal hjelpe til med badet. Vi har ikke kommet så mye lenger for rørleggerne lar vente på seg.. I dag blir det nok litt panikk-rydding og vasking... God helg til alle sammen! :blomst_opp: 24+2 25+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå