Gå til innhold

Hvor stor er din ideal-kuk?

Fremhevede innlegg

Gjest Heartbeat
Skrevet

Til hva?? Pokker....tungt å finne ut dette etter alle disse årene.

Ja , det finner du sikkert ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja , det finner du sikkert ut ;)

Dirk..?

Skrevet

Jopp.

17-18 cm

Anonymous poster hash: c4da5...26e

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

...for liten til det og? :o

En pinsett kan du bruke :P

Skrevet

En pinsett kan du bruke :P

Ja de funker kanskje enda bedre.

Jeg skjønner du har litt livserfaring ;)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja de funker kanskje enda bedre.

Jeg skjønner du har litt livserfaring ;)

Man får alltids til noe ;)

Skrevet

Man får alltids til noe ;)

Jeg stoler på deg! :)

Skrevet

Under 15 cm er for lite for meg, mens alt over 20 cm blir vondt.

Anonymous poster hash: 98ce2...490
  • Liker 1
Gjest anonym2233
Skrevet

Skal huske å finne fram målebåndet neste gang samboeren er stiv og god, så skal jeg komme med oppdatert info..

(Avhenger av hvor kåt jeg er til å faktisk ha sex, eller lite intr. og å huske å måle kuken) ;)

Skrevet

??? Skjønte lite av innlegget ditt... Du har omtrent bare hatt sex med en person som hadde 21 cm? Hva betyr det? Skulle tro at noen tror at vaginaen er en endeløs tunell. Hva i alle dager skal man med over 20 cm, når de fleste ikke får inn mere enn 15-16 cm? :)

Anonymous poster hash: 81661...025

Samboeren min har 21 cm, så er ikke vant til andre peniser. Har hatt mindre tidligere, men tenker at jeg sikkert har blitt jævlig utvidet av beistet til nåværende? Endeløs tunell.... Hahha, gynekologen mente jeg var uvanlig trang. Han spurte om jeg hadde hatt sex noe særlig.

Anonymous poster hash: 89372...39c

Skrevet

Åja sånn sett, hehe.;) Akkurat som menn blir kåte av deilige sprettrumper, stram mage/lår og store deilige struttepupper. Skjønner nå hva du mente.:) Heldigvis så må vi ikke ha dette for at sexen skal bli god, men tenner nok mere hvis vi har dette, på samme måte som en stor pikk visuelt kan være sexy. Men desverre så går gleden over når samleie blir smertefult da..

Menn blir kåte av en liten og pen fitte!

Anonymous poster hash: 39817...f78

Skrevet

Kan godt forstå det ja:)

Skrevet

Samboeren min har 21 cm, så er ikke vant til andre peniser. Har hatt mindre tidligere, men tenker at jeg sikkert har blitt jævlig utvidet av beistet til nåværende? Endeløs tunell.... Hahha, gynekologen mente jeg var uvanlig trang. Han spurte om jeg hadde hatt sex noe særlig.

Anonymous poster hash: 89372...39c

Men mener du seriøst at du får inn 21 cm? Er nok blitt rimelig utvidet av å vært med en sånn mann ja. Blir man først vant med en stor pikk er nok underlivet ødelagt for alltid.:P

Skrevet

Hvordan ser en stor fitte ut?

Mitt ideal er 14-18 cm. Hvis den er større enn det så er blir det bare vondt å bli bunna. Helst 14-15 cm og litt tjukk :icon_lol:

Anonymous poster hash: ef559...8b6

Skrevet

Hvordan ser en stor fitte ut?

Mitt ideal er 14-18 cm. Hvis den er større enn det så er blir det bare vondt å bli bunna. Helst 14-15 cm og litt tjukk :icon_lol:

Anonymous poster hash: ef559...8b6

Små kjønnslepper, lita sprekk, trang og ikke så dyp?:P

Skrevet

16-18

Anonymous poster hash: 8520f...7b6

• Liker 1
Skrevet

Åja sånn sett, hehe. ;) Akkurat som menn blir kåte av deilige sprettrumper, stram mage/lår og store deilige struttepupper. Skjønner nå hva du mente. :) Heldigvis så må vi ikke ha dette for at sexen skal bli god, men tenner nok mere hvis vi har dette, på samme måte som en stor pikk visuelt kan være sexy. Men desverre så går gleden over når samleie blir smertefult da..

Ja, nemlig! Positive er at det er sexy og visuelt estetisk. Baksiden er at det lett blir vondt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...