AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Ja, hvor stor er den? Please ikke svar hvis svaret er ala. det betyr ikke noe bare den er på den perfekte mannen osv.. Jeg ønsker kun svar fra kvinner som kan svar i antall cm.. Anonymous poster hash: 53214...6b8
Gjest Sitrondrops Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Da kommer du til å få veldig få svar fordi vi kvinner flyr ikke rundt med målebånd i veska så lenge den er stiv fungerer kuk godt etter min erfaring. 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 16-18 Anonymous poster hash: 47b6e...edf 2
Nowayback Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Studier har vist at 16,5 cm er ideelt. 2
Gjest daisydaisy Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Da kommer du til å få veldig få svar fordi vi kvinner flyr ikke rundt med målebånd i veska så lenge den er stiv fungerer kuk godt etter min erfaring. Stiv og lang nok til å entre kvinnens hellige sorte hull.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 13-15cmAnonymous poster hash: da945...81d 1
Gjest Lille-pus Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Ja, hvor stor er den? Please ikke svar hvis svaret er ala. det betyr ikke noe bare den er på den perfekte mannen osv.. Jeg ønsker kun svar fra kvinner som kan svar i antall cm.. Anonymous poster hash: 53214...6b8 Klem nå heller ut av deg målene dine og spør om det er stor nok, - så får du sikkert respons fra de andre damene. 1
Gjest Sitrondrops Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Studier har vist at 16,5 cm er ideelt. Egenutførte studier?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #9 Skrevet 1. november 2014 Jeg ville heller spurt om følgende: 1) Hvordan få til et best mulig sexliv, der både jeg og min partner føler oss tilfredsstilte? Deretter ville jeg sett hvor mange som svarte "Vel, det eneste kravet er at kuken er av ideell størrelse, dvs mellom x-y cm" eller "Dersom kuken er mindre enn x cm, så er det ikke mulig for min del" og hvor mange som kom med andre typer svar som "kommunikasjon, kjemi, at gutten/jenta ikke må være for hardhendt/suge for hardt" etc. Evt kunne man jo spurt 2) Hva synes du gutter/jenter kan gjøre annerledes i senga for at du skal ha det bedre? Hvor dette fokuset på størrelse kommer inn, det lurer jeg på stadig vekk! En gutt kan ha den største monsterkuken i historien, men dersom vi ikke har kjemi, så hjelper ikke det. Dersom han ikke kan bruke den, hjelper ikke det. Dersom han tror at kun fordi han har en stor kuk, så har han gjort sitt, så hjelper ikke det. Og NEI, jeg påstår ikke at folk med stor kuk er sånn, jeg prøver bare å understreke at størrelse ikke er alt, langt fra. Og hvorfor gruble ved noe man ikke kan gjøre noe med? Bruk kuken du har, bruk også fingrene du har og tunga du har. Skal ikke være så naiv at jeg påstår at størrelse ikke har noe å si, det finnes ekstreme tilfeller av stor/liten, noen tenner på store kuker osv. Det jeg prøver å si er at man kommer langt med en penis med "gjennomsnittlig størrelse" (gjennomsnitt er et matematisk mål mange ikke har et begrep om hva egentlig betyr), ja en mindre en også (i og med at gjennomsnittet betyr at det finnes størrelser både over og under som er normale) i de ALLER FLESTE tilfeller, og at det er andre ting som spiller langt mer inn forom sexen er bra eller ikke. For det er jo god sex som er målet, er det ikke? Eller er målet å ha størst mulig penis? Begynner å lure altså, så mange tråder som dukker opp angående dette.. For å svare på spørsmålet ditt: Den er x cm stor, lykke til med å finne ut av det Anonymous poster hash: 8a744...2b4
tøydokka Skrevet 1. november 2014 #10 Skrevet 1. november 2014 Vet ikke, for jeg går ikke rundt med målebånd. Men vil tippe ca 18 cm lang og ganske tykk. Enda viktigere at den er skikkelig hard, og at den beholder hardheten gjennom hele akten. Hater det når kuken plutselig blir slapp underveis.. 1
Nowayback Skrevet 1. november 2014 #12 Skrevet 1. november 2014 Egenutførte studier? Jeg leste en studie her for ikke lenge siden, som påsto det. (se om jeg finner link) Og ifølge den studien har jeg akkurat ideal-størrelsen faktisk
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #13 Skrevet 1. november 2014 18 au, syns 18 cm er for langt. 14 cm bunner meg, så 13-14 cm er pefekt. Over dette blir bare ondt hvis gutten knuller meg hardt.Anonymous poster hash: 81661...025
Surriball Skrevet 1. november 2014 #14 Skrevet 1. november 2014 Ryddet for avsporing. Stjernesol, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #15 Skrevet 1. november 2014 18 Anonymous poster hash: e47c2...409 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #16 Skrevet 1. november 2014 15+ gjerne litt tjukkere enn tynn. Hjelper meg pent lite å finne noen med en kukk på 22 cm da jeg ikke er en endeløs bøtte. Anonymous poster hash: 5a424...fae 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #17 Skrevet 1. november 2014 18-20 Anonymous poster hash: 8e17c...912 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #19 Skrevet 1. november 2014 Har lite høl så svarer 12-14. "høl"..... charming. Anonymous poster hash: da945...81d 3
Gjest Keikolina Skrevet 1. november 2014 #20 Skrevet 1. november 2014 "høl"..... charming.Anonymous poster hash: da945...81d Jopp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå