Gå til innhold

Har du kjørt i fylla?


LilleBille

Har du kjørt i fylla?  

  1. 1. Har du kjørt i fylla?

    • Nei
      42
    • Ja - men bare en gang
      6
    • Ja
      8
    • Husker ikke
      0


Anbefalte innlegg

Teller det og være full passasjer med edru sjåfør? :roll:

Min farmor og farfar døde i bilulykke forårsaket av en fyllekjører, jeg tar heller livet av meg sjøl enn og forårsake dette sjøl....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... overraskende få som aldri har kjørt i fylla her...

Alle vet selvfølgelig at det er fryktelig dumt, men når man er 18 år, full og har bil tilgjengelig, så er det utrolig enkelt å bare gi faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

18 år og bil tilgjengelig+ regner da med at de har nødvendig kurs i forkant. Lærte de ikke noe da. så får de vente noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har gjort det. :oops:

Det er lenge siden og jeg kommer aldri til å gjøre det igjen. Var ikke overstadig beruset, men garantert godt over promillegrensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjørt selv, men når jeg bodde i Statene satt jeg på ett par ganger med sjåfører som hadde drukket. Fryktelig dumt, men jeg vurderte det som forholdsvis safe i forhold til hvor mye de hadde drukket. Men det er egentlig ingen unnskyldning.

Av en eller annen grunn har jeg hatt lavere grense for å sitte på med en full sjåfør i Statene enn i Norge, her ville jeg aldri gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjørt selv, men når jeg bodde i Statene satt jeg på ett par ganger med sjåfører som hadde drukket. Fryktelig dumt, men jeg vurderte det som forholdsvis safe i forhold til hvor mye de hadde drukket. Men det er egentlig ingen unnskyldning.  

Av en eller annen grunn har jeg hatt lavere grense for å sitte på med en full sjåfør i Statene enn i Norge, her ville jeg aldri gjort det.

I nord-amerika ser de annererledes på fyllekjøring. De kjører jo til og fra pub'er og club'er der borte. Har svære parkeringsplasser foran utestedene. Og når de drar på fest kjører de ofte da og.

Nå er jo ikke alle sånn selvfølgelig, men har merket at det er gjennomgående ofte sånn det foregår. Ganske tragisk spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Jeg har kjørt i fylla en gang. Men det var på gårdsplassen der ingen var i fare for å bli skadet. Jeg kjørte blien fram til en bod for at vi måtte ha lys til å hogge ved. Kjørte i ca 10-20, så det var ikke akkurat farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nord-amerika ser de annererledes på fyllekjøring. De kjører jo til og fra pub'er og club'er der borte. Har svære parkeringsplasser foran utestedene. Og når de drar på fest kjører de ofte da og.

Nå er jo ikke alle sånn selvfølgelig, men har merket at det er gjennomgående ofte sånn det foregår. Ganske tragisk spør du meg.

Jepp, når jeg bodde der så var det måten å komme seg rundt på. Det fantes jo ikke offentlig transport og der jeg bodde tror jeg det var to taxier. I de litt større byene i USA kjører man selvfølgelig taxi til og fra fest/klubber/barer/caféer osv. Men ikke på landet. Vi hadde tilogmed diverse drive thru-barer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri gjort det, og kommer heller aldri til å gjøre det. Synes det er skremmende at noen har en "det er ikke så farlig" holdning til fyllekjøring(kjøring i pillerus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri kjørt i fylla.

Er livredd dager derpå også, så da er jeg fotgjenger. Tar ingen sjanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...