Gå til innhold

Hva er best - brunetter eller blondiner?

Gjest GreenSky

Hva er best?  

1 stemme

1. 1. Hva er best?

• brunetter
      14
    • blondiner
      9
    • rødtopper
      4
    • blanding (hverken brunette eller blondine, mellomting)
      6
    • svarthåra
      0
    • grønt
      1
    • "Kjøpe blond"
      1
    • Skallet
      0
    • Parykk/tupè
      2

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Vi får spore av tråden litt mer med pupper og sånt igjen da. Selv om Suzzebassen og enkelte er borte, så får vi følge opp som om de var her, så de føler seg hjemme når de kommer tilbake!

*Vifter med pupper og hår*

65 F er tingen! :sjarmor: *vifter med pupper og langt brunette-hår*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lompa

65 F????Åssen holder du deg oppreist uten å tippe over`a???

*Kikker imponert på den grønne puppe-damen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
65 F????Åssen holder du deg oppreist uten å tippe over`a???

*Kikker imponert på den grønne puppe-damen*

Joda, funker bra det! :P I alle fall etter at jeg begynte å shoppe bh-er hos LaLina! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å avspore litt... LaLina har nok fått en del kunder etter puppetrådene her inne.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

*Tror jeg skal gå dit selv og kikke....Prøver å notere meg det bak bak øret, men det ser så dumt ut ,med fullt av blekk i det blonde håret mitt og så blir det litt tungvint å få lest, så jeg bruker en post-it i stedet....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart ekte blondt haar er best, saerlig til blae oeyne. Men har man brune oeyne synes jeg brunt haar er finest.

Puppestoerrelsen varierer vel uavhenging av haarfargen, med unntak av kjoepeblonde - de pleier som regel aa ha litt stoerre pupper av en eller annen grunn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Etter at jeg har sett den siste videoen til Venke Knutson' date=' så heller jeg litt mer mot blond nå.[/quote']

Hvorfor det!? :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Har ikke sett vidoen jeg heller.....

FORTELL, da mann!

Synes bare jenta er søt. En finfin sommerlåt, sommervideo og sommerjente. Hadde jeg vært fjortis nå så hadde dette helt sikkert blitt en nostalgiplage senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lompa

Æsj, så kjedelig! typisk mann. Kom aline, så løper vi rundt og helluer litt til du skal hjem fra jobben, kanskje jeg kan late som er blitt litt sprekere og fastere jeg og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Synes bare jenta er søt. En finfin sommerlåt, sommervideo og sommerjente. Hadde jeg vært fjortis nå så hadde dette helt sikkert blitt en nostalgiplage senere.

Da så. Da er det vel på tide at jeg sender deg et bilde av alve-wannabe meg i egen person, så forandrer du nok mening. :sjarmor::rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Da så. Da er det vel på tide at jeg sender deg et bilde av alve-wannabe meg i egen person' date= så forandrer du nok mening. :sjarmor::rosaengel:

....venter i spenning.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Tja, hadde jeg vært deg, ville jeg vært skeptisk til å gi meg adressen din. Jeg har en motorsag hjemme som jeg liker å leke litt med og sånn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...