Gjest Heartbeat Skrevet 2. november 2014 #61 Skrevet 2. november 2014 Da må du også tåle å høre at mange synes disse kroppene er sykelig overvektige, dvaske og turn off uten å kverulere på at noen synes det. At du ikke synes det, er ditt synspunkt men det nytter ikke å slenge på et sjokk uttrykk for at noen synes at dette var noe de aldri ville tatt i.Anonymous poster hash: 38577...de1 De er ikke sykelige overvektige. Må du ikke ta for mye i her, 😄😄
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #62 Skrevet 2. november 2014 De er ikke sykelige overvektige. Må du ikke ta for mye i her, Vet du bmi ' en deres? Vet du vekten deres? Ikke det, vel ikke jeg heller men jeg må fint få lov til å si at de ser sykelig overvektig ut uten at du kan si imot meg eller andre som skriver det her i tråden. Det blir som å si at de ser usunn/sunn ut. Hva vet vi om det? Ingenting men de ser usunne ut og det må folk fint få lov til å både mene og si uten at noen skal komme med "mange liker litt å ta i". Jo mange gjør sikkert det for all del, men svært få av oss som kommentere her og svært få jeg kjenner iallefall gjør det på den måten du sikter til.Anonymous poster hash: 38577...de1 1
Flekk Skrevet 2. november 2014 #63 Skrevet 2. november 2014 Jeg hadde ikke akseptert å se slik ut, men om de trives så aksepterer jeg det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #64 Skrevet 2. november 2014 For mye fett er helsefarlig uansett hvor sunt man spiser og hvor mye man trener. Så har man så kalt "det lille ekstra", så kan man høre med legen om man er i faresone for helseplager. Så kan man jo diskutere om det er akseptabelt å lage helsekøer fordi man ikke orker å ta vare på kroppen. Tror du seriøst at folk med litt ekstra fett på kroppen lager helsekø? Lett forhøyet BMI gir ikke automatisk helseplager eller gjør at folk plutselig bryter ut i skumle livsstilssykdommer. Spesielt "det lille ekstra" som setter seg på baken, lårene og hoftene hos damer er ganske så harmløst i mindre mengder. Og løs hud eller flate rumper etter et levd liv er heller verken sterk overvekt eller faresignal for sykdommer. Preferanser er greit å ha, men ingen grunn til krisemaksimering og forvrenging av fakta. Disse kroppene er absolutt akseptable, men det får være opptil hver enkelt hva man synes om dem sånn rent utseendemessig. Anonymous poster hash: dbb0d...c39
Gjest Hummels Skrevet 3. november 2014 #65 Skrevet 3. november 2014 (endret) Synes folk skal passe på hva de skriver om at det er usexy osv.. (Sikkert noe som er usexy på dere også) Damer som sliter med vekta har faktisk følelser de også og vil bli elsket på samme måte som alle andre! De har like mye rett på å høre at de er vakre for den personen de er! Fettet kan gjøres noe med. Litt fett er helt normalt. Damer legger tross alt lett på seg på rumpe, lår og mage. De er lagt sånn at de skal ha former. Menn er lagt for å være sterke, mandige og ha muskler. Late mennesker som ikke gidder noe er det ikke synd på. Men mange overvektige prøver så godt de kan å gå ned i vekt. I stedet for å klage på fettet til de overvektige så skal vi heie på de og motivere de til å ikke gi opp. Litt fett er helt normalt. Former er sexy. Bare deilig å ha litt å ta i på damer. Det er mindre sexy med alt for trente damer som er like muskuløs eller mer enn menn. Det gjør de mandig i stedet for. Så dere som klager og æsjer. Skjerp dere og godta utseendet på folk. Alle er unike og fin på sin måte. Har noen for mye fett så kan det være no annet som gjør hun sexy. Alt handler ikke om kroppen! Ikke vær så jævla fjortis! Endret 3. november 2014 av Hummels
Gjest Geit Skrevet 3. november 2014 #66 Skrevet 3. november 2014 De kunne jo gjort litt for å hold seg i form. Er det kun vektmessig sett at det er greit å stemple kropper som faller litt utenfor det "ideelle" som uakseptable? Det er litt tilfeldig at jeg siterer akkurat deg, ser jo at det er flere som bekymrer seg for helsen deres her. Blir alltid så nysgjerrig på hvordan dere 1: Klarer å avgjøre helsen, og forutsi livsstilen og aktivitetsnivået til fremmede mennesker på øyemål og 2: Hvordan det henger sammen at kropper som helsemessig sett kanskje ikke er helt "innafor" ikke skulle være akseptable. 1
Gjest Hummels Skrevet 3. november 2014 #67 Skrevet 3. november 2014 Vet du bmi ' en deres? Vet du vekten deres? Ikke det, vel ikke jeg heller men jeg må fint få lov til å si at de ser sykelig overvektig ut uten at du kan si imot meg eller andre som skriver det her i tråden. Det blir som å si at de ser usunn/sunn ut. Hva vet vi om det? Ingenting men de ser usunne ut og det må folk fint få lov til å både mene og si uten at noen skal komme med "mange liker litt å ta i". Jo mange gjør sikkert det for all del, men svært få av oss som kommentere her og svært få jeg kjenner iallefall gjør det på den måten du sikter til.Anonymous poster hash: 38577...de1 Vet du egentlig hvor mange av Norges befolkning som liker å ha noe å ta i og liker former? Nei? Å ikke minst verdens befolkning? Kvinner skal ha kvinneformer vet du. Er det kvinnelige hormonet som gjør at folk legger på seg vel?
Gjest KateW Skrevet 3. november 2014 #68 Skrevet 3. november 2014 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Så snart noen skal vise "normale kropper" for å veie opp for / mot generelt kroppshysteri, så blir det ofte bilder av kvinner som ikke ser ut som så mange kvinner jeg kjenner. 1
Surriball Skrevet 3. november 2014 #69 Skrevet 3. november 2014 Ryddet for bilder med opphavsrett. Stjernesol, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå