Gjest Andrea93 Skrevet 1. november 2014 #41 Skrevet 1. november 2014 Kraftig overvekt? Synes de så helt normale ut, litt lubne kanskje . Helt akseptable med andre ord Tenkte hovedsakelig på hun som er ute i vannet, hun på land ville jeg ikke definert som kraftig overvektig. Men å si at hun i vannet bare "har litt ekstra" syns jeg er helt feil - det er ikke en sunn kropp. Men akseptabel dersom hun selv vil være sånn er det selvfølgelig likevel!
marri-høna Skrevet 1. november 2014 #42 Skrevet 1. november 2014 (endret) Synes vel kanskje du også er med på å fyre opp under kropps-hysteriet her nå. Vi får stelle med den kroppen vi har som best vi kan.. Hva naboen eller ukebladene mener en perfekt kropper, det bryr meg fint lite. Jeg lever så godt det går i den arrete, uperfekte kroppen jeg har, og trives med det Endret 1. november 2014 av marri-høna
Sommerfugl90 Skrevet 1. november 2014 #43 Skrevet 1. november 2014 Er dette akseptable kropper? http://www.kjendis.no/2014/10/31/kjendis/putin/chelsea_handler/talkshow/tv_og_medier/36026261/ Hun damen så jo slettes ikke verst ut, eller? Putin er jo flott han også, men man ser jo på kroppen hans at han ikke er noen unggutt 1
Gjest Heartbeat Skrevet 1. november 2014 #44 Skrevet 1. november 2014 Hun damen så jo slettes ikke verst ut, eller? Putin er jo flott han også, men man ser jo på kroppen hans at han ikke er noen unggutt Hvordan da? Mange unggutter ser da slik ut og noen har da mye usunnere kropp enn han?
Sommerfugl90 Skrevet 1. november 2014 #45 Skrevet 1. november 2014 Hvordan da? Mange unggutter ser da slik ut og noen har da mye usunnere kropp enn han? Han har en helt fin kropp til å være en mann på 50+ :-) Jeg synes ikke Putin ser spesielt usunn ut. Sa jeg det? Og klart, det finnes sikkert yngre menn med lignende kropper, men da tror jeg kroppene deres er litt tidlig aldrende (pga.usunn livsstil kanskje? )
Gjest Coolaid Skrevet 1. november 2014 #46 Skrevet 1. november 2014 Jeg synes det er ekkelt at folk her sitter og skal dømme andres kropper. Vi alle elsker det. Det er greit i ukeblader, på tv, på nett og i aviser. Ikke rart at det også skjer her inne.
Gjest Klaveret Skrevet 1. november 2014 #47 Skrevet 1. november 2014 Vi alle elsker det. Det er greit i ukeblader, på tv, på nett og i aviser. Ikke rart at det også skjer her inne. Jeg er jo klar over at det skjer. Det hindrer meg ikke i å synes det er ekkelt! Hvor ekkelt ville ikke du synes det var om det var bilde av deg som i all offentlighet ble diskutert - med fokus på dine svakheter og noe du kanskje har komplekser for? Alle burde prøve å ta det perspektivet inn over seg ...
Cowboy Lotte Skrevet 1. november 2014 #49 Skrevet 1. november 2014 De var da ganske slanke og fine. Jeg er faktisk enda større... Har vært litt nedfor i det siste så har blitt en del trøstespising... Er utrolig glad i den sjokoladen og en coca cola.
Gjest Coolaid Skrevet 1. november 2014 #50 Skrevet 1. november 2014 Jeg er jo klar over at det skjer. Det hindrer meg ikke i å synes det er ekkelt! Hvor ekkelt ville ikke du synes det var om det var bilde av deg som i all offentlighet ble diskutert - med fokus på dine svakheter og noe du kanskje har komplekser for? Alle burde prøve å ta det perspektivet inn over seg ... Jeg er helt enig med deg. Svarte bare på hvorfor det muligens er slik. Praksisen i dag er kjip, samtidig som kjendiser tjener penger på å være avbildet og omtalt.
Eriks Skrevet 2. november 2014 #51 Skrevet 2. november 2014 For forhold eller sex er dette uakseptabelt, ja. Heldigvis er jeg i den posisjonen hvor jeg slipper å ta til takke med sånt. Verre for enkelte andre.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #52 Skrevet 2. november 2014 Æsj, hvorfor måtte du vise oss dette? At noen blir tent av det skjønner jeg ikke...Anonymous poster hash: 5e867...45c
Gjest Hummels Skrevet 2. november 2014 #53 Skrevet 2. november 2014 (endret) Ja har da sett mye verre enn det det . Tatoveringene til hun ene dama var ikke noe pent! Hadde jeg hatt ei dame som var overvektig så hadde jeg tatt henne med på treningssenteret. Vert hennes personlige trener (hadde hun blitt fornærmet og slått opp pga det så fikk hun bare gå..) Kos å trene med den man elsker! Å skryte av henne! Endret 2. november 2014 av Hummels
Gjest Heartbeat Skrevet 2. november 2014 #54 Skrevet 2. november 2014 Er da mange som liker litt kjøtt på kroppen. Når man leser her skulle en tro at alle menn må ha faste, slanke kropper og det stemmer ikke i virkeligheten. Mange menn liker litt å ta i
HomerS Skrevet 2. november 2014 #55 Skrevet 2. november 2014 Er da mange som liker litt kjøtt på kroppen. Når man leser her skulle en tro at alle menn må ha faste, slanke kropper og det stemmer ikke i virkeligheten. Mange menn liker litt å ta i Faktisk korrekt svar. 1 poeng til deg!
Gjest Heartbeat Skrevet 2. november 2014 #56 Skrevet 2. november 2014 Faktisk korrekt svar. 1 poeng til deg!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #57 Skrevet 2. november 2014 De kunne jo gjort litt for å hold seg i form. Enig. Dvaskt og usexy. Anonymous poster hash: 20aa0...4cf
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #58 Skrevet 2. november 2014 Er da mange som liker litt kjøtt på kroppen. Når man leser her skulle en tro at alle menn må ha faste, slanke kropper og det stemmer ikke i virkeligheten. Mange menn liker litt å ta i Og mange menn liker ikke det! Rart at det skal være så vanskelig å forstå. For når menn sier de liker tynne kvinner og at slike kropper ikke er turn on og er utelukket som kjæreste så blir det rabalder hvor dere unnskylder dere med at "mange menn liker litt å ta i". Vel, mange menn liker faktisk ikke det i virkeligheten og det bør da gå an å si uten at dere vrir på sannheten av den grunn. Sier en mann at han liker en slik kropp så er det blomster og roser og jippi stemning men sier en mann at han foretrekker slankere og fastere kvinner er det lynsje stemning med en gang. Dere må da tåle å høre at slettes ikke alle menn, (majoriteten av menn) synes dette var noe å se på.Anonymous poster hash: 38577...de1 3
Gjest Heartbeat Skrevet 2. november 2014 #59 Skrevet 2. november 2014 Og mange menn liker ikke det! Rart at det skal være så vanskelig å forstå. For når menn sier de liker tynne kvinner og at slike kropper ikke er turn on og er utelukket som kjæreste så blir det rabalder hvor dere unnskylder dere med at "mange menn liker litt å ta i". Vel, mange menn liker faktisk ikke det i virkeligheten og det bør da gå an å si uten at dere vrir på sannheten av den grunn. Sier en mann at han liker en slik kropp så er det blomster og roser og jippi stemning men sier en mann at han foretrekker slankere og fastere kvinner er det lynsje stemning med en gang. Dere må da tåle å høre at slettes ikke alle menn, (majoriteten av menn) synes dette var noe å se på.Anonymous poster hash: 38577...de1 Ja, det tåler jeg å høre 😊 Sier bare at jeg vet at mange menn liker litt å ta i også ☺
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #60 Skrevet 2. november 2014 Ja, det tåler jeg å høre Sier bare at jeg vet at mange menn liker litt å ta i også ☺ Da må du også tåle å høre at mange synes disse kroppene er sykelig overvektige, dvaske og turn off uten å kverulere på at noen synes det. At du ikke synes det, er ditt synspunkt men det nytter ikke å slenge på et sjokk uttrykk for at noen synes at dette var noe de aldri ville tatt i.Anonymous poster hash: 38577...de1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå