Gjest Cartman Skrevet 1. november 2014 #61 Del Skrevet 1. november 2014 Haha, alltid like festlig med litt fanatisk kristenpropaganda. Jeg tar sjansen på at det går helt fint. Tror du burde lese litt flere innlegg fra den berømte Cartman Kanskje du lærer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojo66 Skrevet 1. november 2014 #62 Del Skrevet 1. november 2014 Tror du burde lese litt flere innlegg fra den berømte Cartman Kanskje du lærer noe! Står fint over. Men god helg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 2. november 2014 #63 Del Skrevet 2. november 2014 Synes tanken er pirrende om en kjekk mann onanerer.. Kanskje hadde han meg i tankene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. november 2014 #64 Del Skrevet 2. november 2014 Gud gir oss ett valg. Vil du bruker armene til runking, noe som fører til evig fortapelse eller vil du avstå fra runking, for deretter å sitte ved Gudsfader venstre hånd. Ditt valg Jojo66. Ditt valg! Ja, vi har så mange kjekke frie valg når det kommer til Herren, Cartman. Men vi befinner oss i den verdenshistorien Han har skapt alle sammen, -der han er despot og vi bare må sitte og vente på at Han skal finne det for godt å stige ned fra det Høye og sette en stopper for all den faens lidelsen som foregår i denne jammerdalen Han har skapt og overlatt i Satans hender... Hyggelig av Han, ikkesant? Alt vi har på kose oss med er 1) Mat og varme - hvis man er så jævla heldig å tilfeldigvis være født i en situasjon sånn at man har tilgang til det. og 2) trygghet og sex. Igjen - hvis man er så jævla heldig å tilfeldigvis være født i en situasjon sånn at man har tilgang til det. Så om jeg runker så får Han bare finne seg i det. Også får Han pelle seg tilbake fra Himmelen og sette en stopper for den lidelseshistorien Han har skapt, sånn Han har sagt Han skal. Vi venter enda. 2014 år etter... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. november 2014 #65 Del Skrevet 2. november 2014 Hvis Gud blir skuffa over at jeg drar'n så var jo det trist for Han. Sjekk om jeg bryr meg. Han skylder oss mer enn en runk i ny og ne, etter alt det menneskeheten hans har fått gå gjennom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. november 2014 #66 Del Skrevet 2. november 2014 Ja, vi har så mange kjekke frie valg når det kommer til Herren, Cartman. Men vi befinner oss i den verdenshistorien Han har skapt alle sammen, -der han er despot og vi bare må sitte og vente på at Han skal finne det for godt å stige ned fra det Høye og sette en stopper for all den faens lidelsen som foregår i denne jammerdalen Han har skapt og overlatt i Satans hender... Hyggelig av Han, ikkesant? Alt vi har på kose oss med er 1) Mat og varme - hvis man er så jævla heldig å tilfeldigvis være født i en situasjon sånn at man har tilgang til det. og 2) trygghet og sex. Igjen - hvis man er så jævla heldig å tilfeldigvis være født i en situasjon sånn at man har tilgang til det. Så om jeg runker så får Han bare finne seg i det. Også får Han pelle seg tilbake fra Himmelen og sette en stopper for den lidelseshistorien Han har skapt, sånn Han har sagt Han skal. Vi venter enda. 2014 år etter... Hvis Gud blir skuffa over at jeg drar'n så var jo det trist for Han. Sjekk om jeg bryr meg. Han skylder oss mer enn en runk i ny og ne, etter alt det menneskeheten hans har fått gå gjennom. Wow! Snakk om å ta bladet fra munnen... Men, ja... Du er inne på noe der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rozárka Skrevet 2. november 2014 #67 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Tror du burde lese litt flere innlegg fra den berømte Cartman Kanskje du lærer noe! Tror du burde lese litt flere innlegg fra den berømte Tigger Kanskje du lærer noe! (Psst! Herr Tigger tar hovedfag i Kristendom... ) Endret 2. november 2014 av Buzz_Lightyear 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 2. november 2014 #68 Del Skrevet 2. november 2014 Nei, onani er en vanlig kroppsfunksjon og ingenting å skamme seg over. Den her myten med at folk i forhold ikke onanerer, altså. Er kvinne og hadde gått fra vettet dersom jeg ikke hadde kunnet onanere. Så det så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #69 Del Skrevet 2. november 2014 Hvis mannen min ikke hadde onanert, hadde jeg blitt bekymret. Det er jo helt normalt, og et sunnhetstegn vil jeg si.Anonymous poster hash: 3b1ac...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 3. november 2014 #70 Del Skrevet 3. november 2014 Det er noe snålt med alle kvinner og menn som IKKE onanerer innimellom, etter puberteten i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 3. november 2014 #71 Del Skrevet 3. november 2014 Ryddet for tulleinnlegg. Stjernesol, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 3. november 2014 #72 Del Skrevet 3. november 2014 Da hadde han skapt oss med kortere armer! Beste svaret jeg har sett på KG! :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 3. november 2014 #73 Del Skrevet 3. november 2014 Uten å ha lest alt hårkløyveriet som med stor sannsynlighet har funnet sted frem til denne siden i tråden, og bare helt enkelt besvare spørsmålet: Nei, jeg ser ikke negativt på menn som onanerer. Jeg foretrekker så absolutt Menn som virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå