Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #141 Del Skrevet 10. august 2004 For et tåpelig innlegg å legge ut det hu dama her har gjort :evil: :-x :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 10. august 2004 #142 Del Skrevet 10. august 2004 Personlig så kan jeg ikke tenke meg sitvasjonen du er i en gang, har heller ikke no særlig erfaring eller råd å komme med. Det sier veldig mye om folk når dem er raske til å dømme, snakke negatift og kjefte ut andre. her spør hun og råd så får hun masse kjeft, personlig er jeg oppvokst med har man ikke no godt å si så behøver man ikke si noe heller. Det er flott å ha egene meninger, men man behøver ikke komme med dem på en frekk måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 22. august 2004 #143 Del Skrevet 22. august 2004 Nå er det noen uker siden du tok abort,og jeg lurer på hvordan det går med deg. Håper jo at du har det greit,eller har du hatt noen nedturer alikevel. Når du sto oppi det så var det vel ganske turbulent, og kanskje du tenker eller har følt noe etter at ting roet seg ned og det nå har gått en tid. Jeg bare spør,for noen får reaksjon etter noen uker og noen er helt rolige med sine valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prEgNaNt!! Skrevet 30. august 2004 #144 Del Skrevet 30. august 2004 Ja her er jeg igjen og det er godt snart en måned siden jeg tok abort. Det går fint med meg. Føler at avgjørelsen min var helt rett. Men jeg tenker jo. For 6 dager siden fikk jeg vite at søsteren min skal ha barn i januar/februar(jeg skulle hatt 4 mars),da stakk det litt i magen,men det gikk over. Søsteren min må da få barn og kose seg med de uten at jeg skal ramle sammen som en vaskeklut. Jeg visste at jeg ikke hadde krefter eller psyke til å ta meg av et til, hu står sikkert i en annen situasjon. Så det å ta abort er ikke alltid negativt. Det er heller ikke alltid at man opplever de skrekkhistoriene med anger og gråt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 30. august 2004 #145 Del Skrevet 30. august 2004 Bjørnsdatter skrev: Og jeg er helt sikker på at hun er har lært nok til å unngå situasjonen neste gang - ergo er hun intelligent. Kan ikke si meg mer enig. En intelligent person er en som lærer av sine feil, og kan diskutere saklig uten å undervurdere andres iq, og innbille seg at andre er så dum pga. kommentarer. For de som gjør det må undervurdere seg selv, fordi ingen intelligente personer gjør slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå