Hilde Skrevet 18. juli 2004 #1 Del Skrevet 18. juli 2004 Min slappe samboer fikk brev for en måned (!!) siden, med beskjed om at selvangivelsen hans ikke var mottatt. Dusten har ikke lest brevet før jeg ryddet i papirer nå. I brevet står det at han må levere kopi av selvangivelse senest innen uke 31 (så det rekker han jo). Men, hva med forsinkelsesskatt? Må han betale dette? Det er jo enten posten sin feil, eller skatteetaten som har røra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 18. juli 2004 Når jeg finleser brevet ser jeg at det er en setning som følger; "Vi ser ikke bort i fra at selvangivelsen din kan ha kommet bort hos oss". Dette må da bety at det er en mulighet for at de tar på seg skylda, og at han slipper tilleggsskatten? *ser for seg at londonturen til høsten går fyken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 18. juli 2004 #3 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg har levert selvangivelsen ett par måneder for seint to år på rad, uten noen gode unnskyldninger, fikk ingenting ekstra å betale. Men fikk jo ikke skatteoppgjøret før i august/spetember da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 18. juli 2004 Får håpe det går bra her også.. Londonturen er i oktober, så passer jo kjempebra om han må betale ekstraskatt i august/september.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 18. juli 2004 #5 Del Skrevet 18. juli 2004 Når jeg har hatt sein restskatt har jeg fått tilsendt to fakturaer med forfall i oktober og desember, tror jeg, så da er det uansett ingen fare. Dessuten kan du få det oppdelt og utsatt i det lengste, skatteetaten er faktisk veldig greie slik, bare du spør på riktig måte. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå