Gå til innhold

Sykemelde seg pga. eksem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sliter selv med dårlig hud og eksem/sår pga kjemikalier og andre ting som fremkaller det. Det er ikke bare stygt, men ganske smertefullt til tider. Jeg får sprekker mellom og på fingrene, dype kjøttsår. Det er ganske drit i jobben som sykepleier der jeg må vaske hendene med såpe relativt hyppig. Svir som F!

Jeg forstår godt du ønsker å sykemelde deg.

har sett flere sykepleiere med hender som ser ut som om de er dyppet i syre.. De skjærer smertegrimaser når de desinfiserer hendene med sprit.. Det ser forjævlig vondt ut! Likevel går de på jobb, pliktoppfyllende engler.. :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sett flere sykepleiere med hender som ser ut som om de er dyppet i syre.. De skjærer smertegrimaser når de desinfiserer hendene med sprit.. Det ser forjævlig vondt ut! Likevel går de på jobb, pliktoppfyllende engler.. :hjerte:

Jeg desinfiserer de nesten ikke lengre fordi det gjør så vondt og ser ut til at hendene mine blir bedre med å ikke bruke håndsprit. Men så jobber jeg ikke på kirurgisk avdeling eller med mye sår og sånt, så gode og hyppige prosedyrer med håndvask er nok godt nok. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...