Tundra Skrevet 18. juli 2004 #1 Del Skrevet 18. juli 2004 Hvis man skal feriere alene, hva gjør man da? Det er snakk om fem dager. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. juli 2004 #2 Del Skrevet 18. juli 2004 Mye man kan gjøre... Dra på "oppdagelsesferd", lese en god bok, ta bilder, shoppe... Stort sett alt man gjør hvis man er to eller flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 18. juli 2004 #3 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg har reist en del på ferie alene. Jeg elsker storbyer, så det er dit jeg har reist. Jeg kan gå i time - og dagevis i museer og katedraler, så det er det jeg gjør. Jeg er stort sett oppe tidlig på morgenen. Rusler rundt fra severdighet til severdighet. Mens jeg spiser, leser jeg guider og informasjon om byen jeg er i - og legger slagplan for neste "periode". Jeg er alltid tidlig på hotellrommet. Jeg bestiller derfor alltid hotellrom med satelitt TV. Jeg liker ikke å være ute alene på kveldene. Jeg kunne selvsagt ha prøvd å blitt kjent med noen, for så å gå ut med de - men det har jeg som regel ikke lyst til. Jeg synes det er deilig å ta det litt med ro på kvelden og få en lang natt søvn isteden. Send meg en PM hvis du lurer på noe - og som jeg kanskje kan svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 19. juli 2004 #4 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg synes storby høres ypperlig ut om man skal feriere alene. Jeg har selv vært alene noen dager i London, og det er jo alltid masse å finne på. (Nå har jeg bodd der tidligere også da, så ikke helt ukjent for meg, men uansett, i storbyer kjeder du deg aldri.) Det går sikkert greit å dra alene til syden også, hvis du synes det er greit å slappe helt av alene. Har ei venninne som har vært alene mange ganger og trives med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #5 Del Skrevet 19. juli 2004 Syntes det var lettere å bli kjent med andre da jeg reiste alene, både fastboende og andre turister. Bodde bla på en strand ved rødehavet en uke sammen med folk jeg tilfeldigvis ble kjent med. En av dem ble jeg invitert i bryllup til året etter. Overnattet også i et tomt tog på en stasjon i London sammen med noen hjemløse. Vær åpen, vennlig og fordomsfri så vil du få mange nye erfaringer og gode minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå