AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #21 Skrevet 27. oktober 2014 Slike polypper KAN utvikle seg til kreft, men det er sjekdent, og tar veldig lang tid. Du har IKKE kreft. Det er mye mer sannsynlig at dette er hemorrhoider. Mer spesifikk kan jeg ikke være. Snakk med legen din.Anonymous poster hash: dbf46...d70
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #22 Skrevet 27. oktober 2014 Slike polypper KAN utvikle seg til kreft, men det er sjekdent, og tar veldig lang tid. Du har IKKE kreft. Det er mye mer sannsynlig at dette er hemorrhoider. Mer spesifikk kan jeg ikke være. Snakk med legen din.Anonymous poster hash: dbf46...d70 Har bestilt legetime over SMS tjeneste nå. Regner med å få utdelt time i morgen en gang, så forhåpentligvis får jeg vært der en tur innen desember. Tror heller ikke jeg har kreft, men leser flere steder at de kan utvikle seg til det og bør fjernes... forøvrig blir jeg mer sikker på at det er polypper og ikke hemoroider mtp utseende.. TS Anonymous poster hash: b6691...bca
Nuttery Skrevet 27. oktober 2014 #23 Skrevet 27. oktober 2014 Google colonoskopi (?) og les litt der, TS, om du ikke allerede har gjort det.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #24 Skrevet 6. november 2014 Oppdatering fra TS: Var til legen her om dagen. Viste seg at dette hadde en sammenheng med et allerede eksisterende helseproblem. Ble testet for det meste hun kunne gjøre der og da (bla cøliaki), skal sende fecalprøve (er det det det heter?) i posten, pluss ble henvist videre til sykehuset for videre testing, hvor de blant annet skal opp "der bak" og se med kamera. Hun kjente etter med finger og mente det kunne være f.eks en infeksjon e.l i tarmen som var uvanlig, og definitivt måtte sjekkes ut videre. Glad jeg dro selv om det var skummelt. Veldig hyggelig kvinnelig lege jeg fikk.. Anonymous poster hash: b6691...bca 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå