Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp til å velge ut hvilken farge jeg skal ha på gulvteppet i stuen. Veggene her er hvite og alt av møbler er hvite bortsett fra sofaen som er lysgrå og sofabordet er teak. Gardiner er knall lilla og pynt/puter osv er lilla, grått, svart og hvitt. Noen forslag? Har tenkt på lilla der og, men tenker det blir litt mye. Svart har også vært vurdert, men tenker at støv vil vise så godt da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ive Lina
Skrevet

Jeg hadde valgt et helt lyst gulvteppe - gjerne lys grått i en nyanse som passer til sofaen.

Skrevet

Jeg hadde valgt et helt lyst gulvteppe - gjerne lys grått i en nyanse som passer til sofaen.

Sofaen er egentlig helt lys grå, så lysgrå på teppet tror ikke jeg blir så fint, måtte isåfall blitt et hakk mørkere grå tror jeg.

Gjest Ive Lina
Skrevet

Siden du har så mye farge i gardiner så tror jeg at et teppe lysere enn sofaen blir finest. Prøv å tegne det opp eller klipp ut fra magasiner/nettet - da får du et mer realistisk bilde.

Skrevet

Siden du har så mye farge i gardiner så tror jeg at et teppe lysere enn sofaen blir finest. Prøv å tegne det opp eller klipp ut fra magasiner/nettet - da får du et mer realistisk bilde.

Som i en hvitfarge tenker du på da?

Gjest Ive Lina
Skrevet

Som i en hvitfarge tenker du på da?

Jeg tror nok at jeg hadde valgt lyst mer som grått enn som hvitt. Men det må selvsagt passe sammen med sofaen. Ta et skikkelig bilde av sofaen eller aller helst ta med en stoffprøve når du skal gå og se på teppe, da kan du få god råd og veiledning i butikken.

Skrevet

Det vi gjorde var å ta oss en tur i noen møbelforetninger for inspirasjon.

Jeg ville nok ellers personlig styrt unna lilla teppe, hvis du skal legge litt penger i et teppe. Det kan jo være du har lyst til å skifte ut gardinene og putene en dag?

Anonymous poster hash: 60b06...307

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...