Gå til innhold

Daten lukter vondt.. :s

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså....

Her sitter det voksne ressurssterke damer og diskuterer hvordan de skal oppdra voksne kiser til å vaske seg? Kanskje mor prøvde i 18 år å få det til mens sinnet hans enda var bøyelig?

Og kommentaren "Tror nok dette desverre er noe man må ta med hvis man vil være sammen med en mann :(" er legendarisk. Dette kan ikke være ei som har valgt fra øverste hylle, altså.

Unnskyld at jeg høres hånende ut. Det er ikke meningen. Jeg tror bare det at hadde dere møtt en velsoignert mann, hadde dere aldri trodd han var hetero.

Til TS: Hvis det ikke er noen grunn til at han toner ned hygienen, så betyr ikke dette annet enn at han kommer til å plukke fram flere dårlige vaner etterhvert som han tar deg mer for gitt.

Sier ikke det seg selv? De aller fleste voksne mennesker ser god hygiene som en naturlig del av livet, det gjelder både menn og damer. Har til gode å date en mann som stinker og har fobi for såpe, altså.

Det siste punktet frykter jeg dog du har rett i. Om en er såpass slakk med hygienen med noen man har datet i "bare" 3 måneder, bør alle alarmklokker ringe.

Anonymous poster hash: b0ae7...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OMG that is SOOOOOO GAY!

:nigo:

Hah, GAYYYY! ;) :D

• Liker 2
Skrevet

Menn som dusjer, er homo

Ja for ordentlige menn dusjer bare 1 gang i året og da er det julevasken!

:ironi:

Skrevet

Ja for ordentlige menn dusjer bare 1 gang i året og da er det julevasken!

:ironi:

Nemlig :blomst:

Hva betyr det flagget?

• 2 uker senere...
Skrevet

Nemlig :blomst:

Hva betyr det flagget?

Sarkasme

Skrevet

Jeg tror jeg ville sagt noe sånt som dette, neste gang han prøver seg (på å få noe): "Du, jeg vet ikke om det er fordi du har en sykdom eller noe, men jeg har merket at du lukter mye strammere nå enn da vi først møttes. Jeg er følsom for lukt, og for meg er dusj hver dag med såpe på kroppen, sjampo i håret og nøye vask av både underliv og rumpe + deodorant et must for at jeg skal ønske å ha sex med deg."

Og så se hva han hadde sagt. Hadde han blitt vanskelig så hadde jeg faktisk sagt til han at det stinker av sengetøyet når han har overnattet, så ille er det.

Anonymous poster hash: bd89f...4d3

HAHA! "sykdom"

Anonymous poster hash: 6cd43...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...