Gjest extra Skrevet 26. oktober 2014 #21 Skrevet 26. oktober 2014 Tror nok dette desverre er noe man må ta med hvis man vil være sammen med en mann De har ikke samme hygieneprinsipper som oss damer. Anonymous poster hash: 6f16d...575 Hæ? Nå generaliserer du fælt. Dusjing hver dag og ofte to ganger de dagene man trener, barbering av ansiktshår, underarmene og skrittet - slikt gjør vel menn flest? Og hvem er det som ikke vasker seg der bak? 2
Gjest supernova_87 Skrevet 26. oktober 2014 #22 Skrevet 26. oktober 2014 Hadde han spurt meg om å suge han når han lukter ille ... hell, no. Haha, hva sier man, liksom? Jeg tror du må være helt ærlig altså? Enten så blir det slutt og han lærer til neste dame, eller så skjønner han greia, eller vet det fra før, og sliter med et eller annet akkurat nå. Si det, og så kom å fortell hvordan han reagerte?
Gjest supernova_87 Skrevet 26. oktober 2014 #23 Skrevet 26. oktober 2014 Hæ? Nå generaliserer du fælt. Dusjing hver dag og ofte to ganger de dagene man trener, barbering av ansiktshår, underarmene og skrittet - slikt gjør vel menn flest? Og hvem er det som ikke vasker seg der bak? Under armene? På menn, er det blitt vanlig altså?
Gjest extra Skrevet 26. oktober 2014 #24 Skrevet 26. oktober 2014 Under armene? På menn, er det blitt vanlig altså? Hva er rart med det?
Gjest supernova_87 Skrevet 26. oktober 2014 #25 Skrevet 26. oktober 2014 Hva er rart med det? Nei, jeg sier ikke at det er rart! Jeg lurer på om det er vanlig? De mennene jeg har vært med har ikke barbert under armene, men så har jo ikke jeg vært rundt på alle norges menn heller, så derfor spør jeg deg
Teethgrinding Skrevet 26. oktober 2014 #26 Skrevet 26. oktober 2014 Tror nok dette desverre er noe man må ta med hvis man vil være sammen med en mann De har ikke samme hygieneprinsipper som oss damer. Anonymous poster hash: 6f16d...575 That is bullshit. Jeg kjenner ingen som er mer renslig og ryddig enn meg selv, og jeg er definitivt mann. Dette handler om vaner. Noen menn trives i sin egen møkk. Det er svært lite man egentlig kan gjøre for å forandre et slikt tankesett mener nå jeg. Er man først en gris vil forandring bare være midlertidig eller tvangsmessig. 2
Gjest extra Skrevet 26. oktober 2014 #27 Skrevet 26. oktober 2014 Nei, jeg sier ikke at det er rart! Jeg lurer på om det er vanlig? De mennene jeg har vært med har ikke barbert under armene, men så har jo ikke jeg vært rundt på alle norges menn heller, så derfor spør jeg deg Det er vel like vanlig som de som velger å barbere seg der nedentil (eller ikke).
Gjest supernova_87 Skrevet 26. oktober 2014 #28 Skrevet 26. oktober 2014 Det er vel like vanlig som de som velger å barbere seg der nedentil (eller ikke). Okei! Merkelig at jeg ikke har møtt en eneste som har barbert seg under armene da, hemmm Mens når det gjelder nedentil har det vært full uttelling.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #29 Skrevet 26. oktober 2014 Vært sammen med to menn - begge shavet seg under armene Anonymous poster hash: b62ab...f56
Gjest extra Skrevet 26. oktober 2014 #30 Skrevet 26. oktober 2014 Okei! Merkelig at jeg ikke har møtt en eneste som har barbert seg under armene da, hemmm Mens når det gjelder nedentil har det vært full uttelling. Ja, folk er forskjellige. Selv om en ikke har møtt slike menn så kan det jo være andre som gjør det
Timza Skrevet 26. oktober 2014 #31 Skrevet 26. oktober 2014 Men jeg syntes det er ganske ille at jeg må fortelle en voksen mann at han må dusje oftere og gjerne med shampoo og såpe så han blir kvitt den intense svettelukta.. :/ hvordan skal jeg si det på en pen måte?Anonymous poster hash: 90fac...af2 Eneste som fungerer er jo å bare si det som det er: "Jeg nekter sex med deg så lenge du lukter vondt, og jeg gidder ikke å måtte minne deg på å ta deg en dusj daglig". 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #32 Skrevet 27. oktober 2014 TS, jeg føler med deg. Det er en ting at en mann kan lukte vondt etter en het sexøkt, men da er det jo naturlig at begge parter svetter og deretter lukter litt. MEN, en mann som konstant lukter vondt, er turn off. At han ikke forstår det selv, tyder på at han er så vandt til den drittlukta at han ikke tenker over det. Den beste måten å takle dette på, er og være åpen. Spør han hva hans tanker rundt hygiene er, og om han har en favorittparfyme/deodorant? Spør når i døgnet han liker best å dusje? F.eks jeg foretrekker å dusje om kvelden, annenhver dag. Si at du elsker rene ting, og du blir skikkelig tent om en mann har god hygiene. Men altså, med mindre han skjerper seg på personlig hygiene, så ville jeg faktisk ikke datet han mer. Hygiene er jo key i mange forhold, enten det er kun vennskap eller forhold. Ingen liker å være i nærheten av noen som stinker? Anonymous poster hash: 27473...985
Gjest Lille-pus Skrevet 27. oktober 2014 #33 Skrevet 27. oktober 2014 Men jeg syntes det er ganske ille at jeg må fortelle en voksen mann at han må dusje oftere og gjerne med shampoo og såpe så han blir kvitt den intense svettelukta.. :/ hvordan skal jeg si det på en pen måte?Anonymous poster hash: 90fac...af2 Du må bare si det rett ut, med klare ord. Nytter ikke å 'hinte' til du blir grønn i trynet. Her hadde han fått reisepass, uansett hvor sjarmerende og deilig han ellers var. En urenslig mann som stinker og som vegrer seg mot såpe og vann, kam og barberhøvel er ikke deilig. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #34 Skrevet 27. oktober 2014 Har datet en fyr i 3 måneder og vi er vel egentlig kjærester, men har ikke definert oss som det helt enda og det er fordi jeg begynner å få litt tvil om dette er riktig. Han er en super fyr, jeg har vært veldig betatt og seksuelt er vi en kjempegod match. Men.. De siste ukene har han begynt å "slacke" med hygienen. Han lukter rett og slett vondt! Fett og ustelt hår, han lar skjegget gro ut av kontroll og syntes tydeligvis det er et ork å ta seg en dusj.. Jeg tenker at hvis det er sånn er allerede (ikke at det er greit i et langvarig forhold heller) så kommer vi til å slite. Jeg mister helt lysten og interessen i han, og det verste er at han spurte om jeg ikke kunne "suge han i det minste", når jeg ikke ville ha sex (fordi det er frastøtende når han lukter vondt)... Det verste er at når han er i bokseren kjenner man en ganske stram eim fra underlivet hans:s kjempeekkelt! Etter at han har vært på overnattingsbesøk lukter det vondt av sengetøyet :s Jeg fikk hintet til at han kunne ta en dusj en gang, det gjorde han, men jeg merket raskt at han ikke hadde brukt verken dusjsåpe eller shampo, bare skylt seg i vann... Og da hjalp det fælt lite når det fortsatt luktet vondt av han.. Hvordan skal jeg løse dette da? Hvordan sier man ifra på en "fin" måte at han må skjerpe seg? Syntes det er en merkelig situasjon å være i, merkelig at han ikke kjenner det selv og at han ikke gidder å vaske seg/barbere seg lenger..Anonymous poster hash: 90fac...af2 Jeg har en date som jeg også har datet i 3 måneder. Han barberer seg nesten ikke heller. Han har alltid både bart og skjegg, og etter at vi datet en stund så merket jeg at han sløvet mer og mer med å barbere seg. Men jeg bryr meg ikke om det. Jeg har også oppdaget at han støtt og stadig går rundt med skitne negler. Men han stinker ikke. Det lukter helt greit av han. Men skitne negler, og skjegg og bart er vel noe som får mange damer til å rygge tenker jeg. Men nei : jeg er forelsket! Anonymous poster hash: fee66...cd3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #35 Skrevet 27. oktober 2014 Har datet en fyr i 3 måneder og vi er vel egentlig kjærester, men har ikke definert oss som det helt enda og det er fordi jeg begynner å få litt tvil om dette er riktig. Han er en super fyr, jeg har vært veldig betatt og seksuelt er vi en kjempegod match. Men.. De siste ukene har han begynt å "slacke" med hygienen. Han lukter rett og slett vondt! Fett og ustelt hår, han lar skjegget gro ut av kontroll og syntes tydeligvis det er et ork å ta seg en dusj.. Jeg tenker at hvis det er sånn er allerede (ikke at det er greit i et langvarig forhold heller) så kommer vi til å slite. Jeg mister helt lysten og interessen i han, og det verste er at han spurte om jeg ikke kunne "suge han i det minste", når jeg ikke ville ha sex (fordi det er frastøtende når han lukter vondt)... Det verste er at når han er i bokseren kjenner man en ganske stram eim fra underlivet hans:s kjempeekkelt! Etter at han har vært på overnattingsbesøk lukter det vondt av sengetøyet :s Jeg fikk hintet til at han kunne ta en dusj en gang, det gjorde han, men jeg merket raskt at han ikke hadde brukt verken dusjsåpe eller shampo, bare skylt seg i vann... Og da hjalp det fælt lite når det fortsatt luktet vondt av han.. Hvordan skal jeg løse dette da? Hvordan sier man ifra på en "fin" måte at han må skjerpe seg? Syntes det er en merkelig situasjon å være i, merkelig at han ikke kjenner det selv og at han ikke gidder å vaske seg/barbere seg lenger..Anonymous poster hash: 90fac...af2 Jeg har også datet en mann i tre måneder, men vi har ennå ikke definert oss som kjærester. Jeg er litt forsiktig fordi jeg har blitt så såret før, og jeg synes da at det er bedre å bare prøve å finne ut istedet for å være voldsom opptatt av forholdstatusen nå. Jeg håper ikke at han er i tvil om han vil være sammen med meg eller ikke slik som du er om din date.... Det er ikke kjekt å være den andre part hvis den ene er usikker. Men jeg skjønner at du blir kvalm av hele greien når han lukter vondt... En gang så datet jeg en annen mann, og han og jeg hadde ikke gode matchen i utgangspunktet, og da han tok armhulen opp mot meg i en akt så stinket det, og jeg ble skikkelig dårlig av den lukten. Jeg traff han aldri igjen. Men han oppførte seg useriøst mot meg, så der var det ikke noe romantikk engang. Anonymous poster hash: fee66...cd3
got2go Skrevet 27. oktober 2014 #36 Skrevet 27. oktober 2014 Vet du, jeg hadde sagt det rett ut jeg. At det er en dealbraker at han er så slækk med hygienen, og at jeg ikke hæler å ha sex med en som ikke vasker seg. Og, å "suge han i det minste" er bare å glemme. Ikke fan. 1
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2014 #37 Skrevet 27. oktober 2014 Har datet en fyr i 3 måneder og vi er vel egentlig kjærester, men har ikke definert oss som det helt enda og det er fordi jeg begynner å få litt tvil om dette er riktig. Han er en super fyr, jeg har vært veldig betatt og seksuelt er vi en kjempegod match. Men.. De siste ukene har han begynt å "slacke" med hygienen. Han lukter rett og slett vondt! Fett og ustelt hår, han lar skjegget gro ut av kontroll og syntes tydeligvis det er et ork å ta seg en dusj.. Jeg tenker at hvis det er sånn er allerede (ikke at det er greit i et langvarig forhold heller) så kommer vi til å slite. Jeg mister helt lysten og interessen i han, og det verste er at han spurte om jeg ikke kunne "suge han i det minste", når jeg ikke ville ha sex (fordi det er frastøtende når han lukter vondt)... Det verste er at når han er i bokseren kjenner man en ganske stram eim fra underlivet hans:s kjempeekkelt! Etter at han har vært på overnattingsbesøk lukter det vondt av sengetøyet :s Jeg fikk hintet til at han kunne ta en dusj en gang, det gjorde han, men jeg merket raskt at han ikke hadde brukt verken dusjsåpe eller shampo, bare skylt seg i vann... Og da hjalp det fælt lite når det fortsatt luktet vondt av han.. Hvordan skal jeg løse dette da? Hvordan sier man ifra på en "fin" måte at han må skjerpe seg? Syntes det er en merkelig situasjon å være i, merkelig at han ikke kjenner det selv og at han ikke gidder å vaske seg/barbere seg lenger..Anonymous poster hash: 90fac...af2 Jeg hadde bare kuttet ham ut der og da. Hadde ikke maktet å kaste bort tiden på en fyr som verken vasker seg, skifter sengeklær eller småmaser om suging. 1
Gjest KateW Skrevet 27. oktober 2014 #38 Skrevet 27. oktober 2014 That is bullshit. Jeg kjenner ingen som er mer renslig og ryddig enn meg selv, og jeg er definitivt mann. Dette handler om vaner. Noen menn trives i sin egen møkk. Det er svært lite man egentlig kan gjøre for å forandre et slikt tankesett mener nå jeg. Er man først en gris vil forandring bare være midlertidig eller tvangsmessig. OMG that is SOOOOOO GAY! 2
draug 75 Skrevet 27. oktober 2014 #39 Skrevet 27. oktober 2014 Altså.... Her sitter det voksne ressurssterke damer og diskuterer hvordan de skal oppdra voksne kiser til å vaske seg? Kanskje mor prøvde i 18 år å få det til mens sinnet hans enda var bøyelig? Og kommentaren "Tror nok dette desverre er noe man må ta med hvis man vil være sammen med en mann :(" er legendarisk. Dette kan ikke være ei som har valgt fra øverste hylle, altså. Unnskyld at jeg høres hånende ut. Det er ikke meningen. Jeg tror bare det at hadde dere møtt en velsoignert mann, hadde dere aldri trodd han var hetero. Til TS: Hvis det ikke er noen grunn til at han toner ned hygienen, så betyr ikke dette annet enn at han kommer til å plukke fram flere dårlige vaner etterhvert som han tar deg mer for gitt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #40 Skrevet 27. oktober 2014 Okei! Merkelig at jeg ikke har møtt en eneste som har barbert seg under armene da, hemmm Mens når det gjelder nedentil har det vært full uttelling. Samme her! Anonymous poster hash: bf86b...854
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå