Gå til innhold

Daten lukter vondt.. :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr i 3 måneder og vi er vel egentlig kjærester, men har ikke definert oss som det helt enda og det er fordi jeg begynner å få litt tvil om dette er riktig.

Han er en super fyr, jeg har vært veldig betatt og seksuelt er vi en kjempegod match. Men.. De siste ukene har han begynt å "slacke" med hygienen. Han lukter rett og slett vondt! Fett og ustelt hår, han lar skjegget gro ut av kontroll og syntes tydeligvis det er et ork å ta seg en dusj.. Jeg tenker at hvis det er sånn er allerede (ikke at det er greit i et langvarig forhold heller) så kommer vi til å slite.

Jeg mister helt lysten og interessen i han, og det verste er at han spurte om jeg ikke kunne "suge han i det minste", når jeg ikke ville ha sex (fordi det er frastøtende når han lukter vondt)... Det verste er at når han er i bokseren kjenner man en ganske stram eim fra underlivet hans:s kjempeekkelt!

Etter at han har vært på overnattingsbesøk lukter det vondt av sengetøyet :s

Jeg fikk hintet til at han kunne ta en dusj en gang, det gjorde han, men jeg merket raskt at han ikke hadde brukt verken dusjsåpe eller shampo, bare skylt seg i vann... Og da hjalp det fælt lite når det fortsatt luktet vondt av han..

Hvordan skal jeg løse dette da? Hvordan sier man ifra på en "fin" måte at han må skjerpe seg? Syntes det er en merkelig situasjon å være i, merkelig at han ikke kjenner det selv og at han ikke gidder å vaske seg/barbere seg lenger..

Anonymous poster hash: 90fac...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har datet en fyr i 3 måneder og vi er vel egentlig kjærester, men har ikke definert oss som det helt enda og det er fordi jeg begynner å få litt tvil om dette er riktig.

Han er en super fyr, jeg har vært veldig betatt og seksuelt er vi en kjempegod match. Men.. De siste ukene har han begynt å "slacke" med hygienen. Han lukter rett og slett vondt! Fett og ustelt hår, han lar skjegget gro ut av kontroll og syntes tydeligvis det er et ork å ta seg en dusj.. Jeg tenker at hvis det er sånn er allerede (ikke at det er greit i et langvarig forhold heller) så kommer vi til å slite.

Jeg mister helt lysten og interessen i han, og det verste er at han spurte om jeg ikke kunne "suge han i det minste", når jeg ikke ville ha sex (fordi det er frastøtende når han lukter vondt)... Det verste er at når han er i bokseren kjenner man en ganske stram eim fra underlivet hans:s kjempeekkelt!

Etter at han har vært på overnattingsbesøk lukter det vondt av sengetøyet :s

Jeg fikk hintet til at han kunne ta en dusj en gang, det gjorde han, men jeg merket raskt at han ikke hadde brukt verken dusjsåpe eller shampo, bare skylt seg i vann... Og da hjalp det fælt lite når det fortsatt luktet vondt av han..

Hvordan skal jeg løse dette da? Hvordan sier man ifra på en "fin" måte at han må skjerpe seg? Syntes det er en merkelig situasjon å være i, merkelig at han ikke kjenner det selv og at han ikke gidder å vaske seg/barbere seg lenger..

Sier som Siv Jensen: "Jeg er sjokkert" :sjokkert:

• Liker 2
Skrevet

Si at han må dusje oftere :(

Anonymous poster hash: 9074b...f3f

Skrevet

Si at han må dusje oftere :(

Anonymous poster hash: 9074b...f3f

Men jeg syntes det er ganske ille at jeg må fortelle en voksen mann at han må dusje oftere og gjerne med shampoo og såpe så han blir kvitt den intense svettelukta.. :/ hvordan skal jeg si det på en pen måte?

• Liker 3
Skrevet

Lur han inn i dusjen ;)

Jeg vil ikke måtte lure han inn i dusjen hver gang:/ må på en måte få han til å forstå at det er veldig ekkelt når han ikke vasker seg jevnlig.

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet

Jeg vil ikke måtte lure han inn i dusjen hver gang:/ må på en måte få han til å forstå at det er veldig ekkelt når han ikke vasker seg jevnlig.

Ja det å lure han var bare tull. Det er nok ikke det beste å finne på. Si sannheten. Det er det beste. Blir han såra får han bare bli såra. Alle voksne må vite at det er viktig å dusje både for seg selv og for andre.

• Liker 2
Skrevet

Virker ikke her som vi snakker en gang i blandt.. Tror ikke det finnes så veldig fin måte å si det på

Må bare si det som det er... DU LUKTER...

Skrevet

Skjønner godt du mister interessen, det ville nok skjedd her og ganske fort... æsj!

Anonymous poster hash: b62ab...f56
  • Liker 4
Skrevet

Tror nok dette desverre er noe man må ta med hvis man vil være sammen med en mann :(

De har ikke samme hygieneprinsipper som oss damer.

Anonymous poster hash: 6f16d...575
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde min date på besøk i ettermiddag. Han kom med en eplekjekk kommentar om at "det kan være at det lukter litt MANN av meg nå, men det får du bare tåle!"

Hva sier man til sånt, da? Dette er en voksen, normal mann på over førti. Jeg kjente jeg ble litt satt ut...

Anonymous poster hash: 1acee...a61

• Liker 1
Skrevet (endret)

feil...

Endret av Petra75
Skrevet

Men jeg syntes det er ganske ille at jeg må fortelle en voksen mann at han må dusje oftere og gjerne med shampoo og såpe så han blir kvitt den intense svettelukta.. :/ hvordan skal jeg si det på en pen måte?

Du må nok bare si det rett ut. Kanskje starte med å si at du finner ham fysisk attraktiv og alt det, men at svettelukt og fett hår er en stor turn-off for deg.

Dette er jo ting han enkelt kan gjøre noe med, så dersom du er redd for å såre ham ved å si det direkte så tror jeg ikke menn flest vil ta seg så nær av slikt. Hadde jo vært mye verre om det var noe han ikke kunne endre på.

Gjest Hummels
Skrevet

Tror nok dette desverre er noe man må ta med hvis man vil være sammen med en mann :(

Alle menn går ikke rundt å lukter.. Jeg dusjer og vasker meg ofte. Er avhengig av å lukte godt. Er ikke jeg mann da?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg ville sagt noe sånt som dette, neste gang han prøver seg (på å få noe): "Du, jeg vet ikke om det er fordi du har en sykdom eller noe, men jeg har merket at du lukter mye strammere nå enn da vi først møttes. Jeg er følsom for lukt, og for meg er dusj hver dag med såpe på kroppen, sjampo i håret og nøye vask av både underliv og rumpe + deodorant et must for at jeg skal ønske å ha sex med deg."

Og så se hva han hadde sagt. Hadde han blitt vanskelig så hadde jeg faktisk sagt til han at det stinker av sengetøyet når han har overnattet, så ille er det.

Anonymous poster hash: bd89f...4d3
  • Liker 4
Skrevet

Han er ikke deprimert da? Det er ofte en årsak til at folk surrer med personlig hygiene. Kan være at han trenger at noen spør han hvordan han har det.

Anonymous poster hash: cd355...140

• Liker 1
Skrevet

Tror han nå begynner vise sitt sanne jeg, kanskje det er slik han er, alle er ikke like renslige, hadde ikke orket det der jeg

Anonymous poster hash: 7693d...a2c

• Liker 1
Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Uhygienisk mann ville vært en dealbreaker for meg... men ville nok prøvd å ta det opp først ja.

Skjønner det er vanskelig - men kanskje bedre enn å gi slipp på ham, om han ellers er en oppegående og fin fyr?

Skrevet

I alle dager!

Hva slags menn er det du har vært borti??

Anonymous poster hash: 187f1...1f0

• Liker 1
Skrevet

Menn som dusjer, er homo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...