AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #21 Skrevet 28. oktober 2014 Sant nok, men ikke alle leger er like villige til å høre etter - kanskje ofte med rette. Legen sitter tross alt inne med "en del" fagkunnskap som vi ikkemedisinske ikke har. Men denne stolte på at jeg kjente meg selv og mine reaksjoner godt nok til at det var bryet verdt å høre på det jeg sa. Han var litt skeptisk da jeg ville redusere mengden, men var villig til å gi det en sjans. ("Går det ikke, så får du heller øke på igjen.") Hadde jeg hatt en bastant lege som trodde han bestemte over meg, hadde jeg byttet lege. Men det er endel av dem vet jeg, har vært endel på sykehus og møtt noen sånne. Jeg er nok mer skeptisk enn de fleste, siden jeg har opplevd å bli feilbehandlet veldig, veldig mange ganger av leger. Både turnuskandidat på legekontoret, legevaktleger, akuttmottakleger på sykehusm spesialister på sykehus, legestudenter på sykehus og overleger på sykehus. Anonymous poster hash: fc546...df9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #22 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har forsøkt få hjelp fra psykolog i nesten ti år, de vil bare ikke ta meg inn fordi jeg ikke har forsøkt å ta selvmord.. og løsningen til legen er da antidepressiv. Jeg kjenner en som gikk på det som ble helt apatisk, han frarådet meg det sterkt. En av bivirkningene var også "plutselig død" :o jeg har legetime om en måned, da vil han sikkert mase om antidepressiv igjen. Gruer meg. Nå har legen søkt psykolog igjen, jeg ønsker selv å få muligheten til å bli frisk uten kjemikalier. Jeg har ingen diagnose, for jeg har aldri vært hos psykolog. Hvis jeg skal gjette, har jeg PTSD og sosial angst. Eller bipolar. Jeg vil bare ha hjelp. Jeg vil bare være frisk. Jeg er redd pillene gjør meg til en annen enn den jeg egentlig er, for jeg er et følelsesmenneske. Kunstnerisk og meget musikalsk, blir lett rørt av dype filmer, søte dyr osv. Empatisk og rettferdig. Vil ikke bli en kald zombie som ikke bryr seg.Anonymous poster hash: fc546...df9 Så forferdelig at du ikke får hjelp! Bytt lege, be om henvisning til psykolog eller dps. Man skal ikke måtte gå sånn så lenge og være syk. Jeg hadde angst og knakk sammen hos legen, han henviste meg til dps og jeg fikk time der 3 uker senere. Du skal også få hjelp! Anonymous poster hash: e3f83...979
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå