Gå til innhold

Svar fra Samordna opptak

Fremhevede innlegg

Gjest Virvel
Skrevet

Grattis til dere som har kommet inn på det dere ville! Jeg er sjeleglad for at jeg slipper å bekymre meg for sånt på en stund, jeg kom inn på førstevalget mitt i fjor, og gleder meg til å ta fatt på andreåret nå. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg står på venteliste på fysioterapi ved HIST som nr 3, litt høye skuldre her om dagen:)

Tror dere jeg kommer inn? Håper det skjer saker og ting på ventelista nå på torsdag da det er et nasjonalt suppleringsopptak.

Skrevet
Jeg står på venteliste på fysioterapi ved HIST som nr 3, litt høye skuldre her om dagen:)

Tror dere jeg kommer inn? Håper det skjer saker og ting på ventelista nå på torsdag da det er et nasjonalt suppleringsopptak.

Du bør møte opp første skoledag..

Skrevet

Sendte ikke omslagsarkene inn, så jeg kom altså ikke inn. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Sendte ikke omslagsarkene inn, så jeg kom altså ikke inn.  :roll:

Men hvorfor gjorde du ikke det da? :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Sendte ikke omslagsarkene inn' date=' så jeg kom altså ikke inn. :roll:[/quote']

Da tror jeg ikke du var så motivert i utgangspunktet..

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda hun kan ha vært kjempe motivert for det.

Jeg sendte heller ikke mine inn til fristen, fordi jeg trodde at alt skulle sendes inn sammen med ettersendelsene. Så mine omslagsark ble ikke sendt før 1 mnd over tiden. Heldigvis kom jeg inn for det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis man virkelig er ute etter å ta høyere utdanning bør man i det minste sette seg inn i hvordan man gjør det. Alle som bestiller studiekataloger får med søkerhåndboka. De er dessuten tilgjengelig overalt.Hvis du hadde lest igjennom omslagsarkene var det dessuten nøyaktig informasjon der om hvordan du skulle gjøre det, sammen med en "svarslipp" som du skulle sende sammen med evnt.ettersendelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...