Gå til innhold

Uke 7 og kraftig, langvarig forkjølelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 7. Jeg har vært forkjølet i tre uker, og det går ikke over. Kraftig hoste halve natta så jeg knapt får sove, snørr, vond hals, tette og vonde bihuler, og nå begynner jeg å få vondt i nakke og muskler også. Heldigvis ikke mye feber, men jeg fryser og svetter om hverandre, så lett feber har jeg hatt. Jeg brukte noen egenmeldingsdager i forrige uke, og tilbragte fire dager på sofaen, men det hjalp tydeligvis ikke. Forkjølelsen er like ille nå ei uke senere.

Ville dere dratt til lege nå, for en sjekk? Hvis jeg ikke var gravid ville jeg nok ikke det, men jeg begynner å bli rimelig utslitt av denne forkjølelsen oppå svangerskapskvalmen... Jeg er vanligvis aldri syk, og når jeg er forkjølet varer det en dag eller to.

Anonymous poster hash: ee3ef...d23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid i uke 18 - og har for tiden en likedan forkjølelse. Går aldri over jo!

Anonymous poster hash: 592c1...ee7

Skrevet

Jeg har vært tett i nesen siden jeg ble gravid i februar.

Skrevet

Ts. Ja, hadde det bare vært nesa så hadde jeg ikke klaget. Vet veldig godt at nesa er tett når man er gravid. Men her er hele allmenntilstanden kraftig redusert.

Skrevet

Ta kontakt med lege om du er usikker, det bør jo bli bedring snart:)

Skrevet

Ts. Ja, hadde det bare vært nesa så hadde jeg ikke klaget. Vet veldig godt at nesa er tett når man er gravid. Men her er hele allmenntilstanden kraftig redusert.

Skriv her om du finner ut hva det er da. Jeg var hjemme fra jobb i en uke pga dette, uten at det gikk over. Allmenntilstanden er heldigvis bedre nå.

Anonymous poster hash: 592c1...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...