AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #21 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har tenkt tanken, men det er så veldig lite sannsynlig at jeg har vært gravid. Det er dog ikke umulig, og jeg hadde helt utrolige menssmerter (det jeg trodde var menssmerter, i alle fall) noen timer før denne klumpen datt ut. Smertene var sterke både i rygg og mage, og jeg stusset over det, for jeg får aldri vondt i magen, kun ryggen. Anonymous poster hash: 8d935...e08 Spontanabort kan det ha vært. Den posen/klumpen kan ha vært morkaka. Jeg så også en slik boble/pose under en spontanabort jeg hadde. Det var fullt av mørke blodårer på den. Anonymous poster hash: 99c3c...ccb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #22 Skrevet 26. oktober 2014 Helt normalt. Hadde nettopp en diger klyse i bindet nå. Anonymous poster hash: ddf6d...c01
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #23 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg fikk også sånn når jeg begynt på p-piller. Jeg var jomfru, så garantert ikke spontanabort. Det så veldig ekkelt ut, men det er nok bare masse slim og blod. Anonymous poster hash: 744a1...924
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #24 Skrevet 26. oktober 2014 Men du hadde tampongen ennå i når klumpen kom ut? Skjønner ikke at så mye blod kan ha samlet seg på utsiden av tampongen, litt ja fordi det har jeg opplevd, men ikke så mye så det blir en "tepose" uten at det rant i trusa. Mystisk Anonymous poster hash: ed3cc...110
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #25 Skrevet 27. oktober 2014 Men du hadde tampongen ennå i når klumpen kom ut? Skjønner ikke at så mye blod kan ha samlet seg på utsiden av tampongen, litt ja fordi det har jeg opplevd, men ikke så mye så det blir en "tepose" uten at det rant i trusa. Mystisk Anonymous poster hash: ed3cc...110 Ja, det var det rareste, synes jeg. Tampongen var fremdeles i, og denne klumpen var som sagt like stor som en tepose. Helt uforståelig. Anonymous poster hash: 8d935...e08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå