Gjest brødskalle Skrevet 31. oktober 2021 #261 Del Skrevet 31. oktober 2021 Klippet med politi og lakris var det eneste som fikk meg til å le så vidt. Utenom det endte jeg opp med å spole på slutten for det ble kjedelig. Jeg tror nok at for meg så er ikke karakterene morsomme lenger. De har blitt kjedelige og spøkene de kommer med føles ikke nye eller kreative. Karakterene og hvordan de brukes har mye å si for om noe blir morsomt. Du ser det i andre sitcoms at karakterene fortsatt er underholdende og gjør gøyale ting selv etter flere sesonger. Det skjer ikke noe særlig underholdende i side om side, og karakterene reagerer ikke morsomt eller interessant på det som skjer. Så det er ikke morsomt lenger. Tror det ikke hadde blitt så mye forskjell fra mitt perspektiv, om de bare gikk over til å være en dramaserie med intriger og konflikter. Det hadde sannsynligvis blitt en bedre serie At ei dame blir hysterisk på bryllupsdagen er ikke underholdende, det er slitsomt. Ingen syntes vel meme der kvinnen blir gærn på bryllupsdagen er underholdene i dagens alder heller? Det er en kjedelig stereotyp som ikke utfordrer eller kommenterer. Steinar løper rundt og oppfører seg relativt "normalt" på det som skjer. Kjøreturen med Gullestad som kommer med sine typiske kommentarer som kunne vært morsomme om det var første gang, men som er repeterende da de ikke egentlig er kreative, har et underliggende poeng eller har noe morsom utførelse. Den dynamikken der Gullestad skal skal irritere Jonas er hørt før og har blitt kjedelig. Silje og Lisbeth hadde ikke noe særlig rolle i denne episoden. Frode sin ketchup-greie. Vet ikke med den der. Jeg syntes hele greia var kjedelig. Dansinga med Palle var ikke noe spesielt med heller. En sitcom greie man har sett tusen ganger før, og her var det ikke gjort noe spesielt med det heller. At Feng ble klonet var koselig på en litt morbid måte, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #262 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg skjønner at man har måttet ta koronahensyn under innspillingen, som at Celine kun har oppholdt seg på dette "slottet", og at rollefigurene omtrent bare har interagert innad i sin egen "kohort", men dette har virkelig tapt seg. Skal jeg som seer virkelig engasjere meg i et bryllup mellom Celine og Palle - en rollefigur som har fått maks to minutters skjermtid? Hvor mange ganger har Frode nå satt jobben på Jernia på spill, uten at det får særlige konsekvenser? "Rektorskole"? Dette forholdet mellom Tommy og "kleggen" gikk ørlite grann for fort i svingene. Anonymkode: 57837...60f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 3. november 2021 #263 Del Skrevet 3. november 2021 Gleder meg over ny sesong av Solsidan. Der ser man jo hva slike serier kan være med skikkelig manusarbeid og ordentlige skuespillere. Legger spesielt merke til at ikke alle ideer skal tværes ut i evighet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #264 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg synes Lisbeth og Frode var mye bedre da Sander og Vilde var med. Husker det var mye latter hjemme hos meg i de første sesongene. Lisbeth er jo veldig ærlig og uheldig når hun prøver å passe inn på jobben sin, og det er veldig gjenkjennelig. Britt er også en troverdig karakter som holder seg fortsatt. Jeg savner Maria, og hun var mye bedre enn Silje. Det eneste morsomme med Silje i denne sesongen var den ene hotellscenen med vaskekjerringa og under det foreldremøtet. Ellers likte jeg Maria mye bedre og det var mer spennende å følge henne. Jonas har jeg aldri likt særlig godt, men nå virker han bare slitsom og kjedelig. Tommy er heller ikke noe å skryte av. Celine er den karakteren som er mest spennende og troverdig, selv om bryllupet i den siste sesongen ikke var så fengende. Hun har mange bra replikker og karakteren er veldig gjennomførbart. Men venninna hennes fra Nord-Norge er jo bare frekk hele tida? Savner da Kopperud og Andreas bodde sammen med Celine. Gullestad liker jeg ikke så godt fordi han overdriver i hver scene. Jeg likte Side Om Side mye bedre før fordi da var det bestandig noe morsomt og spennende som foregikk i hver scene. Det er helt greit å se nå også, men er ikke det samme som før. Anonymkode: 0f27c...526 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #265 Del Skrevet 11. november 2021 Jeg irriterer meg så synnsykt mye over denne serien😳😂 Jeg er på sesong 3, tror jeg? Maria skal snart føde i alle fall. Men den er så utrolig irriterende. Karakterene er irriterende og utrolig dumme(utallige eksempler, men et godt eksempel er at Maria skulle søke jobb, men fikk ikke pga hun var gravid. Hun gikk da i store klær og løy over at hun ikke var var gravid?! Og i tillegg sa at hun ikke kunne bli det. Greit nok at serien skal være klein, men må de være så jævla dumme?? Og her kommer dere og klager på Silje, men jeg synes nå Maria er enda dummere). Og jeg hadde ikke takla å bo i det område. Du kan ikke gå utav huset før noen absolutt må komme bort og ta en prat, gjerne være skikkelig irriterende(som de alltid er). Man trenger ikke en gang å gå ut av huset, folk strømmer jo inn som om de bor der. Hadde klikka om jeg ikke en gang kunne slappe av i mitt eget hjem uten at Lisbeth Berg eller Celine Kopperud skulle komme brasende innom. Og de klarer jo ikke en gang å kommunisere(og igjen; jada, det skal være kleint og da må det nesten være slik men allikevel). F.eks da Celine og Britt krangla over hvem av dem som skulle bestemme bryllupet til Lisbeth og Frode. Men klarte L&F å si ifra om det? Neeeei, de bare avlyste bryllupet. Altså hjelpe meg. Ok, dette var dagens rant. Skal nok se resten av sesongene også. Måtte bare bli kvitt litt damp og sinne😊😊 Anonymkode: 55ef2...850 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #266 Del Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg irriterer meg så synnsykt mye over denne serien😳😂 Jeg er på sesong 3, tror jeg? Maria skal snart føde i alle fall. Men den er så utrolig irriterende. Karakterene er irriterende og utrolig dumme(utallige eksempler, men et godt eksempel er at Maria skulle søke jobb, men fikk ikke pga hun var gravid. Hun gikk da i store klær og løy over at hun ikke var var gravid?! Og i tillegg sa at hun ikke kunne bli det. Greit nok at serien skal være klein, men må de være så jævla dumme?? Og her kommer dere og klager på Silje, men jeg synes nå Maria er enda dummere). Og jeg hadde ikke takla å bo i det område. Du kan ikke gå utav huset før noen absolutt må komme bort og ta en prat, gjerne være skikkelig irriterende(som de alltid er). Man trenger ikke en gang å gå ut av huset, folk strømmer jo inn som om de bor der. Hadde klikka om jeg ikke en gang kunne slappe av i mitt eget hjem uten at Lisbeth Berg eller Celine Kopperud skulle komme brasende innom. Og de klarer jo ikke en gang å kommunisere(og igjen; jada, det skal være kleint og da må det nesten være slik men allikevel). F.eks da Celine og Britt krangla over hvem av dem som skulle bestemme bryllupet til Lisbeth og Frode. Men klarte L&F å si ifra om det? Neeeei, de bare avlyste bryllupet. Altså hjelpe meg. Ok, dette var dagens rant. Skal nok se resten av sesongene også. Måtte bare bli kvitt litt damp og sinne😊😊 Anonymkode: 55ef2...850 😂😂😂😂 Håper du skriver mer her fremover når du ser mer av serien. Den er så latterlig dårlig. Anonymkode: 104b9...264 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #267 Del Skrevet 12. november 2021 On 10/25/2014 at 9:40 PM, MarianneE said: Flere enn meg som synes det er morsomt? Klysa Almås er morsomst, Gullestad har noen gullkorn i blant, ellers er det bare litt halvmorsomt. Men hvor er Charlotte Frogner? Anonymkode: 88aac...ae2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 12. november 2021 #268 Del Skrevet 12. november 2021 Har sett den, og er om mulig det dårligste jeg noengang har sett. Hvorfor undervurderer nrk oss seere så grenseløst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. november 2021 #269 Del Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): 😂😂😂😂 Håper du skriver mer her fremover når du ser mer av serien. Den er så latterlig dårlig. Anonymkode: 104b9...264 Den blir verre og verre og VERRE ja, spesielt fra og med når Maria byttes ut med Silje 😬 Men Almås og Frogner er fantastiske da 😄 Og ja gleder meg til å følge reaksjoner utover 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. november 2021 #270 Del Skrevet 12. november 2021 Cisne skrev (7 timer siden): Har sett den, og er om mulig det dårligste jeg noengang har sett. Hvorfor undervurderer nrk oss seere så grenseløst? Ikke i nærheten engang - har du sett den sitcom'en med Jenny Skavlan? DEN var dårlig den 🤪 Men SOS er ikke direkte bra nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 12. november 2021 #271 Del Skrevet 12. november 2021 Kontrasten mellom kommentarene på første side (fra 2014) og siste side av tråden 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #272 Del Skrevet 13. november 2021 Cisne skrev (På 12.11.2021 den 1.02): Har sett den, og er om mulig det dårligste jeg noengang har sett. Hvorfor undervurderer nrk oss seere så grenseløst? Vi er mange som liker den, og vi er i det minste smarte nok til å bruke tiden vår på serier vi faktisk liker. Anonymkode: cd64a...3da 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #273 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 13.20): Jeg skjønner at man har måttet ta koronahensyn under innspillingen, som at Celine kun har oppholdt seg på dette "slottet", og at rollefigurene omtrent bare har interagert innad i sin egen "kohort", men dette har virkelig tapt seg. Skal jeg som seer virkelig engasjere meg i et bryllup mellom Celine og Palle - en rollefigur som har fått maks to minutters skjermtid? Hvor mange ganger har Frode nå satt jobben på Jernia på spill, uten at det får særlige konsekvenser? "Rektorskole"? Dette forholdet mellom Tommy og "kleggen" gikk ørlite grann for fort i svingene. Anonymkode: 57837...60f Er faktisk noe som heter rektorskolen. Om det er det som er det offisielle navnet vet jeg ikke, men er det den blir kalt. Anonymkode: 2b21e...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 14. november 2021 #274 Del Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi er mange som liker den, og vi er i det minste smarte nok til å bruke tiden vår på serier vi faktisk liker. Anonymkode: cd64a...3da Og poenget med det siste, var? Spesielt siste episoden var helt latterlig. Her sto den på med andre i huset, ikke MITT førstevalg for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #275 Del Skrevet 14. november 2021 Hvem spiller Reinert? Føler jeg har sett han før. Anonymkode: 55ef2...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #276 Del Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvem spiller Reinert? Føler jeg har sett han før. Anonymkode: 55ef2...850 Vet ikke hva skuespilleren heter, men han spilte i Himmelblå Anonymkode: 7ffc9...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 14. november 2021 #277 Del Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (På 13.11.2021 den 18.20): Vi er mange som liker den, og vi er i det minste smarte nok til å bruke tiden vår på serier vi faktisk liker. Anonymkode: cd64a...3da Ikke sant? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #278 Del Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvem spiller Reinert? Føler jeg har sett han før. Anonymkode: 55ef2...850 Terje Naudeer Anonymkode: ce746...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 16. november 2021 #279 Del Skrevet 16. november 2021 Henger litt etter, ser ikke på Side om Side før nå. Skjønner ikke hvorfor Celine Kopperud har så mye penger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. november 2021 #280 Del Skrevet 16. november 2021 Teardrop skrev (Akkurat nå): Henger litt etter, ser ikke på Side om Side før nå. Skjønner ikke hvorfor Celine Kopperud har så mye penger? Hun kommer fra gammel fin familie. Pluss, skilsmisse fra veldig rik mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå