Skyblue Skrevet 10. april 2015 Forfatter #1441 Skrevet 10. april 2015 2. Trimester! :O :D og ul idag Kl 13. 1
Saraby Skrevet 10. april 2015 #1442 Skrevet 10. april 2015 Hei hvor det går!! Gratulerer med 2. trimester og lykke til på UL! Morro
Dyregod Skrevet 10. april 2015 #1443 Skrevet 10. april 2015 Gratulerer med 2. Trimester! Og lykke til på UL Det blir spennende med oppdatering
miore Skrevet 10. april 2015 #1444 Skrevet 10. april 2015 Endelig ferdig med det nervepirrende 1. trimester, hurra! Og lykke til på UL, skulle gjerne hatt en i uka, jeg
Askmeagain89 Skrevet 10. april 2015 #1445 Skrevet 10. april 2015 Gratulerer med 2. trimester og lykke til på ultralyd
Skyblue Skrevet 10. april 2015 Forfatter #1446 Skrevet 10. april 2015 Alt er fortsatt bra med lille. Målte nakkefold som var helt normal og nesebein var på plass. Ellers virket alt bra og lille sparket og vinket hehe. Legen prøvde også å se etter kjønn men var skygge akkurat der hvor kjønnsorganet var og m kryssede bein ble det litt vanskelig men er bare glad alt så bra ut! Får en ul til på rikshospitalet den 22.05 så da blir det to ultralyder i mai :D klager ikke! Snart hjemme igjen fra Oslo nå. Tror jeg skal ta meg en liten shoppingtur i morra for å feire litt
Nautika Skrevet 10. april 2015 #1447 Skrevet 10. april 2015 Så bra! Shopping for å feire slår aldri feil 1
Skyblue Skrevet 11. april 2015 Forfatter #1450 Skrevet 11. april 2015 (endret) Siden mannen har fått ny jobb i Sandefjord, skal vi flytte fra Østfold til Vestfold.. lei av å flytte, men så har vi lenge lengtet tilbake til Sandefjord (bodde der i vår første leilighet sammen) så vi er begge glade! Men siden vi allerede må flytte i mai, har vi litt dårlig tid på å finne bolig! haha.. vi skal ikke kjøpe enda, så må finne noe vi kan leie. La ut en annonse om oss, og tok ikke lang tid før det strømmet inn med mail og tlf! hoho! Så i morra blir det seks visninger i løpet av fire timer håper vi liker det vi ser og ikke minst får en av dem! Greit å ha det på plass før han begynner i den nye jobben.. vi håper også dette kan bli vår siste leilighet vi leier før vi forhåpentligvis om 1-2 år kjøper vårt eget. Drømmen er jo å kjøpe i Vestfold uansett, så kanskje det er like greit at vi flytter dit nå Eeer såå lei av å flytteee Ellers skal jeg ta meg en tur til byen etterpå og se om jeg finner noe fint til meg selv. Føler de fleste tskjortene og genserne jeg har i skapet ikke passer lenger... magen buler ut og puppene har vokst en str og og... jah. Men vil også se om jeg finner et-to plagg til lille. Er så utålmodig! EDIT: jeg har jo lagt på meg 4 kg ca, så ikke rart klærne i skapet ikke passer lenger altså. Hakke fått skikkelig babymage enda lissåm! Endret 11. april 2015 av Skyblue
j86 Skrevet 11. april 2015 #1451 Skrevet 11. april 2015 Uff, det er stress i selve flytteperioden, men så er det jo SÅ herlig når man er på plass! Håper du finner deg noen fine og behagelige klær. Selv har jeg kun 1 bukse som ser fin ut og sitter godt per nå, så den bruker jeg hver dag, vasker den rett etter jobb ca hver 4 dag og lar den tørke til dagen etter goood lørdag ønskes!
Skyblue Skrevet 11. april 2015 Forfatter #1452 Skrevet 11. april 2015 Uff, det er stress i selve flytteperioden, men så er det jo SÅ herlig når man er på plass! Håper du finner deg noen fine og behagelige klær. Selv har jeg kun 1 bukse som ser fin ut og sitter godt per nå, så den bruker jeg hver dag, vasker den rett etter jobb ca hver 4 dag og lar den tørke til dagen etter goood lørdag ønskes! Ja, det er sant! Elsker å innrede også, så den delen gleder jeg meg til da Håper jeg finner noe ja.. merker det er litt vanskelig å føle seg fin når man plutselig er 4 kg tyngre og stadig oppblåst. Får kjøpe deg flere bukser da vel! God lørdag til deg å!
juliane Skrevet 11. april 2015 #1453 Skrevet 11. april 2015 Herregud som jeg gleder meg til magen blir tydelig stor gravidmage og jeg ikke bare ser feit ut slik som nå...
Skyblue Skrevet 11. april 2015 Forfatter #1454 Skrevet 11. april 2015 Herregud som jeg gleder meg til magen blir tydelig stor gravidmage og jeg ikke bare ser feit ut slik som nå... Agree!!!
miore Skrevet 11. april 2015 #1455 Skrevet 11. april 2015 (endret) Gratulerer med vellykket UL Flytting er noe herk, men det er i alle fall bra dere får det overstått før babyen kommer! Jeg har sikkert brukt litt for mange penger på mammaklær, men føkk it - jeg fant ut at jeg ikke orket å føle meg sjaskete i et halvt år, og jeg satser på at mesteparten kan brukes igjen neste gang jeg blir gravid (håper det blir en neste gang ), eventuelt gis bort. Tips til "mellomperioden" før man får skikkelig mage: Ammekjoler! Jeg har kjøpt et par ammekjoler på nett, og de er jo laget for å skjule den magen man har etter at man har født før alt har trukket seg sammen igjen. De satt i alle fall veldig mye finere på meg enn for trange klær eller klær i for store størrelser som passet over magen men var for store ellers. Og de er tøyelige nok til at jeg fremdeles kan bruke dem, selv om jeg nå har en solid kul på magen Edit: Og ikke minst kan jeg jo bruke dem til sitt faktiske formål etter at jr. er født Endret 11. april 2015 av miore
Skyblue Skrevet 11. april 2015 Forfatter #1456 Skrevet 11. april 2015 (endret) Medium er ikke min størrelse lenger skjønner jeg Så nå er det Large.... pga puppene og magen... prøvde maxikjoler i dag, først i m, men magen bare buuulte ut og puppene så så sprengte ut i den kjolen. Så da prøvde jeg L da.. much better! Men i maxikjoler er det umulig å skjule magen for å si det sånn! Ser så småfeit ut attee ja.. Men jeg skal ikke klage så fælt da! Er vel en del av det å være gravid. At man selvfølgelig vokser litt her og der Fikk kjøpt meg en kjempefin olajakke da! Den gamle jeg har er blitt for trang, så nå har jeg en ny! Men til bebisen derimot fant jeg en del fint da Er medlem på kappahl, så hadde sånn rabattgreie der. Hvis jeg handla for over 400 kr ville jeg få 100 kr i rabatt Så da gjorde jeg det da.. ble tre bodyer i str 56 (en av bodyene var i sånn sett med en matchende bukse, newbie), en body i str 62 og to par litt varme sokker. 340 kr ca totalt (etter at 100 kr ble trukket ifra) Dere som skal få baby til våren og sommeren, det er jo såååå mye fint til baby ute på butikkene nå! Ååh sommerklær <3 Endret 11. april 2015 av Skyblue
Skyblue Skrevet 11. april 2015 Forfatter #1457 Skrevet 11. april 2015 Gratulerer med vellykket UL Flytting er noe herk, men det er i alle fall bra dere får det overstått før babyen kommer! Jeg har sikkert brukt litt for mange penger på mammaklær, men føkk it - jeg fant ut at jeg ikke orket å føle meg sjaskete i et halvt år, og jeg satser på at mesteparten kan brukes igjen neste gang jeg blir gravid (håper det blir en neste gang ), eventuelt gis bort. Tips til "mellomperioden" før man får skikkelig mage: Ammekjoler! Jeg har kjøpt et par ammekjoler på nett, og de er jo laget for å skjule den magen man har etter at man har født før alt har trukket seg sammen igjen. De satt i alle fall veldig mye finere på meg enn for trange klær eller klær i for store størrelser som passet over magen men var for store ellers. Og de er tøyelige nok til at jeg fremdeles kan bruke dem, selv om jeg nå har en solid kul på magen Edit: Og ikke minst kan jeg jo bruke dem til sitt faktiske formål etter at jr. er født Aah! Det må jeg se etter! Hvilke nettbutikker anbefaler du da? 1
Beccy87 Skrevet 11. april 2015 #1458 Skrevet 11. april 2015 Gøy at du allerede er i 2. trimester, jeg synes tiden går mye fortere for deg enn for meg!! Var en tur innom HM i dag i jakt på litt nye klær selv, magen er for alvor begynt å stikke frem og der er en stund siden jeg har måttet innse at jeg er heller ingen medium lengre.. Var på utkikk etter noen nye overdeler, helst en litt penere topp eller bluse, men det måtte jeg bare gi opp. Skuffet over utvalget på mamma avdelingen... Så jeg er også veldig interessert i å høre mer om de ammekjolene!
Skyblue Skrevet 11. april 2015 Forfatter #1459 Skrevet 11. april 2015 Gøy at du allerede er i 2. trimester, jeg synes tiden går mye fortere for deg enn for meg!! Var en tur innom HM i dag i jakt på litt nye klær selv, magen er for alvor begynt å stikke frem og der er en stund siden jeg har måttet innse at jeg er heller ingen medium lengre.. Var på utkikk etter noen nye overdeler, helst en litt penere topp eller bluse, men det måtte jeg bare gi opp. Skuffet over utvalget på mamma avdelingen... Så jeg er også veldig interessert i å høre mer om de ammekjolene! Er vel sånn for alle at man føler det går fortere for andre enn en selv Hvor langt er du nå? Bare 6 uker til uke 20! Håper de ukene går fort
miore Skrevet 11. april 2015 #1460 Skrevet 11. april 2015 Aah! Det må jeg se etter! Hvilke nettbutikker anbefaler du da? Var en tur innom HM i dag i jakt på litt nye klær selv, magen er for alvor begynt å stikke frem og der er en stund siden jeg har måttet innse at jeg er heller ingen medium lengre.. Var på utkikk etter noen nye overdeler, helst en litt penere topp eller bluse, men det måtte jeg bare gi opp. Skuffet over utvalget på mamma avdelingen... Så jeg er også veldig interessert i å høre mer om de ammekjolene! Her har de masse som ikke er så dyrt: http://www.asos.com/Women/Maternity/Nursing/Cat/pgecategory.aspx?cid=19764&r=2 Her har de ting som sitter veldig bra men som koster litt mer: http://www.seraphine.com/nursing-clothes/nursing-dresses.html Begge nettsider har bøttevis av fine mammaklær også, har handlet mye begge steder Modellene som viser fram ammeklærne er stort sett også gravide, og en del av klærne er kombinerte mamma- og ammeklær. Jeg er for øvrig enig i at det er mye katastrofalt kjedelig eller til og med regelrett stygt på HM, som er ca de eneste som selger mammaklær i butikk - det er noen bukser som er ok, og singletene er jo kurante nok, men bortsett fra det er det traurige saker, synes jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå