Trampe Skrevet 6. april 2015 #1421 Del Skrevet 6. april 2015 Bare ikke stol for mye på det hvis dere får vite kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 6. april 2015 Forfatter #1422 Del Skrevet 6. april 2015 Bare ikke stol for mye på det hvis dere får vite kjønn Hah nei får høre hva legen sier da hvis han er rimelig sikker og til og med vi selv kan se hva det er (spesielt hvis det er gutt) så stoler jeg 90% på det.. men hvis han er litt usikker, så skal jeg ikke tro på noe før oul får håpe jeg slipper like mye forvirring som deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 6. april 2015 #1423 Del Skrevet 6. april 2015 Spennende om dere får vite kjønn da :D Om enn bare for en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. april 2015 Forfatter #1424 Del Skrevet 7. april 2015 Klokka er halv seks på natta/morgenen og jeg har vært våken siden Kl fire. Sliter med å få sove. Sliter med hodepine og kvalme. Spiste knekkebrød i fire tida og spydd det bare ut igjen. Så nå har jeg gitt opp, satt meg på sofaen og nettopp spist to knekkebrød og drukket juice og vann. Vettasøren hva jeg skal gjøre nå... Om jeg skal prøve å legge meg igjen eller bare sitte her. Har så vondt i panna!! Tok to paracet i går kveld så vil liksom ikke ta enda to til... Blah. Tror det er en forbannelse å skrive her at man har blitt bra og er kvitt kvalmen, for så fort jeg skrev det her her om dagen så var den tilbake hah. Jeez.. Mye tanker som går opp i hodet mitt å. Mannen har fått ny jobb og begynner en eller annen gang i mai og det er i Vestfold. Så må flytte! Var egentlig forberedt på å flytte der hvor mannen fikk ny jobb, men ikke så fort så ble plutselig litt mye syns jeg. Men det ordner seg vel. Prøver å legge alle tankene unna og sove men neida. Sov jo fra ni på kvelden til jeg våkna i fire tida.. Bør kanskje legge meg litt senere så jeg ikke blir så forferdelig sulten og kvalm på natta. Nattens tanker fra skyblue.. Ikke har vi mer dopapir, brød eller melk igjen. Iiissjj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. april 2015 Forfatter #1425 Del Skrevet 7. april 2015 Dere førstegangs... Når fant dere hjertelyden første gang selv? Fikk angelsound i posten i dag men har ikke klart å finne hjertelyden enda. Vet engang ikke hvor livmora er men ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. april 2015 Forfatter #1426 Del Skrevet 7. april 2015 Tror jeg fant den nå. Eller det var mannen som fant den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 7. april 2015 #1427 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Den er laaangt nede foreløpig, må nesten "grave" deg ned mot symfysen! Anbefaler youtube-videoer, det var slik jeg fant det Første gang jeg prøvde klarte jeg det ikke, fant bare en woosh-woosh-woosh-lyd som jeg først trodde var hjerteslagene, men som jeg i ettertid tror må ha vært en av mine store blodårer. Neste gang, etter å ha vært tålmodig og hermet etter youtube, fant jeg et galopperende ka-kang, ka-kang, ka-kang Jeg prøvde ikke før jeg var ca 15 uker på vei, og jeg så i bruksanvisningen at de anbefalte å bruke fra man var 16 uker på vei fordi det var vanskelig å finne før da. Det betyr selvfølgelig ikke at du i ikke skal prøve eller at du ikke kommer til å finne, men at det kan bli vanskelig - spesielt første gang Endret 7. april 2015 av miore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. april 2015 #1428 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg fant vel selv når jeg var 14 pluss noe tror jeg. Og det var laaaaangt nede som Miore sier, måtte nesten presse meg under kanten på symfysen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 7. april 2015 #1429 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg fant den uke 12 første gang! Men måtte lenger opp enn jeg trodde. Jeg ante forøvrig ikke hvor livmora mi heller var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. april 2015 Forfatter #1430 Del Skrevet 7. april 2015 Den er laaangt nede foreløpig, må nesten "grave" deg ned mot symfysen! Anbefaler youtube-videoer, det var slik jeg fant det Første gang jeg prøvde klarte jeg det ikke, fant bare en woosh-woosh-woosh-lyd som jeg først trodde var hjerteslagene, men som jeg i ettertid tror må ha vært en av mine store blodårer. Neste gang, etter å ha vært tålmodig og hermet etter youtube, fant jeg et galopperende ka-kang, ka-kang, ka-kang Jeg prøvde ikke før jeg var ca 15 uker på vei, og jeg så i bruksanvisningen at de anbefalte å bruke fra man var 16 uker på vei fordi det var vanskelig å finne før da. Det betyr selvfølgelig ikke at du i ikke skal prøve eller at du ikke kommer til å finne, men at det kan bli vanskelig - spesielt første gang Ah for det hørtes litt ut som lokomotiv eller noe. Raskt og ja litt sånn.. Fant den ved skambenet, litt på siden. Vet ikke om det var babyens hjertelyd jeg? Mannen mener det var det men nå er jo ikke han ekspert han heller Får prøve igjen i uke 15-16, kanskje litt lettere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 7. april 2015 #1431 Del Skrevet 7. april 2015 Så spennende med Angelsound da! Håper dere finner den neste gang Jeg skal til jordmor i morgen, så håper hun klarer å finne den da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. april 2015 #1432 Del Skrevet 7. april 2015 Ah for det hørtes litt ut som lokomotiv eller noe. Raskt og ja litt sånn.. Fant den ved skambenet, litt på siden. Vet ikke om det var babyens hjertelyd jeg? Mannen mener det var det men nå er jo ikke han ekspert han heller Får prøve igjen i uke 15-16, kanskje litt lettere da Det er nok babyen:) tell neste gang, da er det enkelt å skille. Din puls er vel sikkert fra 60-90 eller noe i den duren. Babyen sin er rundt 120-150:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 7. april 2015 #1433 Del Skrevet 7. april 2015 Legg to fingre på halsen din, så du tar din egen puls samtidig. Jeg fant i uke 10 tror jeg det var. Tidlig, jeg vet. Jeg gravde den så langt inn som den kom, og jeg fant lyden på venstre side. Den var alltid på venstre side Håper du får en bedre natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 8. april 2015 Forfatter #1434 Del Skrevet 8. april 2015 Ja når mannen fant den og vi lyttet så holdt jeg to fingre over min puls samtidig og den gikk mye saktere. Men det hørtes ikke så veldig ut som galloppering da.. Som er det man skal høre og ikke toglyd lignende? Nå hører jeg ikke så veldig godt selv så detaljerte lyder er jeg dårlig på. Hadde en veldig deilig natt! Herlig! Men nå er det bare to dager til ul og jeg tenker på det hele tiden omtrent. Grugleder meg. Gleder meg mest men er også litt nervøs. Den har det nok fortsatt bra men jeg vet jo aldri likevel. Er så ekkelt å ikke vite 110%. Håper virkelig å få se sprell levende bebbis <3 og ikke minst høre at alt ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 8. april 2015 Forfatter #1435 Del Skrevet 8. april 2015 Drakk et glass saft før jeg prøvde doppleren igjen nå og da fant jeg den med en gang. Akkurat der hvor skambenet er. Og klarte nesten ikke å henge med når jeg skulle telle men kom over 100 slag i minuttet ihvertfall. Måtte sjekke YouTube og høre om lyden jeg hørte var riktig og fant en identisk. https://m.youtube.com/watch?v=BxfZ2r8w9rM Så da kan jeg være sikker på at det var babyens jeg hørte? Vil noen bekrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 8. april 2015 #1436 Del Skrevet 8. april 2015 Drakk et glass saft før jeg prøvde doppleren igjen nå og da fant jeg den med en gang. Akkurat der hvor skambenet er. Og klarte nesten ikke å henge med når jeg skulle telle men kom over 100 slag i minuttet ihvertfall. Måtte sjekke YouTube og høre om lyden jeg hørte var riktig og fant en identisk.https://m.youtube.com/watch?v=BxfZ2r8w9rM Så da kan jeg være sikker på at det var babyens jeg hørte? Vil noen bekrefte? Jepp, var akkurat det jeg mente med ka-kang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 8. april 2015 Forfatter #1437 Del Skrevet 8. april 2015 Jepp, var akkurat det jeg mente med ka-kang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 8. april 2015 #1438 Del Skrevet 8. april 2015 Så bra du fant det Skyblue Jeg ga opp doppleren tidlig. Jeg prøvde vel to ganger helt i starten, men fant aldri så den har bare fått ligge der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 8. april 2015 #1439 Del Skrevet 8. april 2015 Så kjekt å høre hjertelyd da, Skyblue- og være sikker på at det er det :D Da kan du slappe litt av, den lille lever og har det helt sikkert veldig godt i din hule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 9. april 2015 #1440 Del Skrevet 9. april 2015 Moro med hjertelyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå