Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha blir spennende å se hvem som får baby først av oss her da ^^ Blir nok enten deg eller Frøkenanonym :P

Jeg kan godt være først altså :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vil også være først!   :sur: :sur:

:fnise:

Edit:  100 sider i dagboka di wohoo  :hoppendeglad:

Endret av ShiningStar
  • Liker 1
Skrevet

Tipper 16. Oktober! For jeg liker tallet 16 :)

Skrevet (endret)

Tippeliste fødsel:

Ultermin: 17/10

Menstermin: 14/10

Malicious: 06/10

Meg selv: 10/10

Saltsild: 16/10

Shoppedilla: 16/10

Saraby: 16/10

miore: 17/10

Nautika: 18/10

Shiningstar: 19/10

Teriyaki: 19/10

Blomst12: 20/10

Frøkenanonym: 20/10

Beccy87: 21/10

Juliane: 22/10

Endret av Skyblue
Skrevet

Jeg kan godt være først altså :opplyser:

Det skal du få lov til! :P Hvis jeg ikke har tippa hos deg enda, så tipper jeg 29.09! (dagen etter fullmåne!)

Skrevet

6.10! (søsterns bursdag!)

Me like :D

Skrevet

Jeg smeller til med tipping på OUL-terminen :)

• Liker 1
Skrevet

Tanken på at det er hele fem uker og tre dager til det garantert er siste dagen jeg går gravid gjør meg redd. Jeg håper virkelig ikke jeg går overtid. Termin er jo om fire uker, det er litt bedre enn hele fem uker.. Håper virkelig jeg er heldig og føder ca en uke før termin... Så altså om tre uker ca. +/-

Å gå 11 dager overtid syns jeg hørtes mye ut. Og skummelt! Kan da ikke være bra for baby?? Burde vært maks 7 dager eller noe. Vet noen land har maks 7 dager, Norge burde ha samme regla. Er så redd for at lille E dør fordi hun er her inne 1 dag for lenge! Blæ.

Har litt lyst til å grine meg til igangsetting knappe dager etter termin hvis jeg går så langt. Skylde på at smertene i mellomgulvet er blitt så ille at jeg svimer av.. Jeg gjør jo ikke det, men det ER vondt og blir ikke bedre jo lenger jeg går.

Litt klageinnlegg bare.. :P men skal ihvertfall klare å nyte de siste ukene her fram til termin da, hvis jeg går helt dit :)

Skrevet

Skjønner veldig godt tankene dine om overtid altså! Men termin regnes som tre uker før og to uker etter ul-termin. Så det er egentlig helt innafor. Jeg er selv født tre uker siden etter termindato, for da var det ikke samme reglene. Det går nok helt fint uansett!:) de har jo tilogmed kortet ned på reglene her i Norge nå.

Skrevet

Skjønner veldig godt tankene dine om overtid altså! Men termin regnes som tre uker før og to uker etter ul-termin. Så det er egentlig helt innafor. Jeg er selv født tre uker siden etter termindato, for da var det ikke samme reglene. Det går nok helt fint uansett!:) de har jo tilogmed kortet ned på reglene her i Norge nå.

Ja.. Vet egentlig det innerst inne, men likevel nervøs :P jo lenger man går over jo mer nervøs blir man tror jeg? Og så ikke minst blir man jo såå sliten og lei da. >.< arver jeg av mamma, så føder jeg før termin. Hun fikk oss alle tre en uke før :P så det er jo ganske perfekt da. Men skal prøve å innstille meg på at jeg sikkert går til termin og litt over. Så lenge jeg slipper igangsetting så bør jeg være fornøyd tror jeg :)

Noen dager så bare tenker man så følt og skremmer seg selv litt. Dessuten behynner jeg å bli såå utålmodig når jeg ser fler og fler har fått babyene sine i termingruppene på Facebook. Aah tenk at jeg også har en sånn søt ferdig baby inni meg... Er fortsatt litt fjernt! :P

Skrevet

:klem: Som Saraby sier er man jo ikke på overtid før lenge etter termin, og de følger deg jo godt opp hvis du skulle gå en stund over. Syns ikke du skal være så bekymret for det, for UL-terminen din stemmer jo godt i forhold til mensterminen din også. :jepp: Men at man sikkert blir drittlei av å gå over tiden, DET tror jeg på! :jepp: Jeg har hatt så mye å gjøre den første uka av permisjonen nå at det er helt ok at hun ikke har kommet enda, men hvis det skulle gå oppimot fire uker til? :bond:

Min indre kontrollfrik går virkelig på veggen av å ikke vite om jeg er mamma i morgen eller om det er flere uker til...

Skrevet (endret)

:klem: Som Saraby sier er man jo ikke på overtid før lenge etter termin, og de følger deg jo godt opp hvis du skulle gå en stund over. Syns ikke du skal være så bekymret for det, for UL-terminen din stemmer jo godt i forhold til mensterminen din også. :jepp: Men at man sikkert blir drittlei av å gå over tiden, DET tror jeg på! :jepp: Jeg har hatt så mye å gjøre den første uka av permisjonen nå at det er helt ok at hun ikke har kommet enda, men hvis det skulle gå oppimot fire uker til? :bond:

Min indre kontrollfrik går virkelig på veggen av å ikke vite om jeg er mamma i morgen eller om det er flere uker til...

Samme her! :P sku gjerne visst når hun kommer altså.. Hater å gå rundt uvitende og bare venteeeee :P tålmodigheten lenge leve!

Endret av Skyblue
Skrevet

Blir så fryktelig utålmodig når fler og fler i termin gruppa plopper ut babyer altså!! Wæææ.. Og det er enda minst tre uker til termin hos meg, hvis jeg ikke føder før termin. Holy moly :P

Akkurat nå kjennes det ut som jeg aldri skal føde haha! Føltes veeldig langt unna isåfall..

Skrevet

Hehe, kjenner følelsen altså. Alle plopper ut unger og jeg bare ":( okei, koser meg her alene jeg..."

Skrevet

Jeg forstår godt du er utålmodig! Det er heldigvis ikke så lenge til! Tre fire uker går fort! Nyt den siste tiden med frihet :) snart er det nattevåk og ingen egentid som gjelder, hehe. Neida, jeg får nok og snart en utålmodighetsfølelse kjenner jeg meg selv rett. Har den heldigvis ikke enda!

Skrevet

Håper du slipper å gå over, jeg gikk 11 dager over før jeg ble satt igang og det var lange dager. Det skal jo ikke være farlig for babyen og de følger deg tett opp de siste dagene. Men babyene kan jo bli litt større da, min hadde jo vokst seg ganske stor 😁 Men det gikk helt fint altså. Bare ta det til termin i første omgang og vær innstilt på å gå over, a blir det lettere. Jeg trodde jo jeg skulle føde før termin med nr 2.... Alle sa det jo, men ingen kan vite det.

Lykke til med innspurten!

Skrevet

Håper du slipper å gå over, jeg gikk 11 dager over før jeg ble satt igang og det var lange dager. Det skal jo ikke være farlig for babyen og de følger deg tett opp de siste dagene. Men babyene kan jo bli litt større da, min hadde jo vokst seg ganske stor 😁 Men det gikk helt fint altså. Bare ta det til termin i første omgang og vær innstilt på å gå over, a blir det lettere. Jeg trodde jo jeg skulle føde før termin med nr 2.... Alle sa det jo, men ingen kan vite det.

Lykke til med innspurten!

Håper jeg slipper det ja :P

Babyen er - 5% så hun er ikke for stor nå ihvertfall. :P skal innstille meg på at jeg går til termin i det minste og så ta dag for dag etter det.. :)

Skrevet

I natt sleit jeg med å sove pga små tak i korsryggen og smerter under magen. Det føltes litt som mageknipe under magen, men mer intenst. Men Sovna tilslutt etter hvert og nå er det ikke like vondt lenger, men kjenner det litt enda. Satser på at det er modning på gang :D det gir meg liksom litt mer håp om at fødselen faktisk er der om noen uker! Hehe ;)

Ellers er det kontroll hos jm i dag. Spent på om lille er festet! Jeg glemte å ta morgenurinen i koppen da, men er vel heller bedre å ta m urinprøve enn ingenting tenker jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...