Saraby Skrevet 22. desember 2014 #541 Del Skrevet 22. desember 2014 Åh da håper jeg at jeg er like heldig da...! Bekkenløsning er verre enn kvalme og oppkast har jeg hørt. Så det er vel det verste en gravid kvinne kan få. Haha, sånn har jeg også vært i alle år. Men akkurat i dag så bare... klikka det litt for meg Så nå er det rent både innvendig og utvendig! Ja, får håpe det! Jeg håper iallefall jeg fortsetter med det her. Tja, oppkast og kvalm konstant er veldig vondt og slitsomt det også, men det er nok ille på hver sin måte tenker jeg Det er jo veldig deilig å vite at det er skinnende rent over alt da! Jeg får håpe på at jeg får et sånn kick en dag snart jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #542 Del Skrevet 22. desember 2014 Fikk melding av legen min i dag. Hun hadde prøvd å få taki meg på telefonen, men siden jeg ikke hørte den, sendte hu mld istedet og sa at prøvene så bra ut, men at jeg ikke hadde hatt eggløsning. Og det vet jeg jo, da jeg tok blodprøver den 16.12 og enda ikke hadde fått positiv eltest. Hun skulle visst ringe igjen i morra, så får skru på lyd på mobilen Men det var likevel fint å få det bekreftet av legen da, at jeg faktisk ikke hadde el før den 20.12, den dagen jeg fikk positiv eltest! Så nå vet vi alle at jeg 100% sikkert er 1 dpo i dag. Yepyep! Kjøpte inn cider jeg, tenkte å kose meg med det på julaften. Ferdig med alle julegaver, funnet pentøy til mannen og storhandlet, så nå er kjøleskapet fullstappa. Men fant jeg noe til meg selv? NOPE. Så må visst en tur på kjøpesenteret i morra å... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #543 Del Skrevet 22. desember 2014 Ja, får håpe det! Jeg håper iallefall jeg fortsetter med det her. Tja, oppkast og kvalm konstant er veldig vondt og slitsomt det også, men det er nok ille på hver sin måte tenker jeg Det er jo veldig deilig å vite at det er skinnende rent over alt da! Jeg får håpe på at jeg får et sånn kick en dag snart jeg også Jeg tror egentlig oppkast og kvalme er verre jeg Det er det verste jeg vet ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. desember 2014 #544 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg synes kvalme og oppkast er verre i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 23. desember 2014 #545 Del Skrevet 23. desember 2014 Kvalme og oppkast er definitivt verre i mine øyne! God jul, og lykke til med pentøyletinga i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. desember 2014 #546 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. desember 2014 #547 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul til deg og dine! Kos deg masse i julen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #548 Del Skrevet 24. desember 2014 Hohoho! Funnet penttøy og skulle til å krølle håret, men finner for fanden ikke krølltanga mi! Og rettetanga er vanskelig å krølle med syns jeg... luksusproblem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. desember 2014 #549 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 25. desember 2014 Forfatter #550 Del Skrevet 25. desember 2014 4 dpo! Bare 4-5 dager igjen så begynner testinga Blitt litt forkjølet da. Tett nese og slimete hals. Humøret svinger litt også merker jeg, for hadde det kjempekoselig helt fram til etter gaveåpningen, så ble jeg plutselig litt sånn at jeg begynte å tenke på prøvingen og at jeg kunne vært gravid nå hvis jeg ikke hadde mistet igjen osv. Blah Sånne høytider som dette får meg tydeligvis til å kjenne mer på det som mangler! Men jula er ikke over enda! I ettermiddag blir det enda mer pinnekjøtt hos mannens familie. Og så skal mannen og jeg få bestilt en spahelg, da dette er julegaven vår til hverandre Håper dere alle også har hatt en fin feiring og fikk mye fint under juletreet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #551 Del Skrevet 26. desember 2014 Idag er egentlig dagen jeg skulle hatt mensen hvis eggløsning hadde kommet til normal tid. Men istedenfor er det enda ni dager til ikm 5 dpo i dag. Fått kjøpt meg ny parkas for pengene jeg fikk til jul! Første gang jeg eier en parkas og det har ikke vært lett å finne en jeg syns er fin så happy for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 26. desember 2014 #552 Del Skrevet 26. desember 2014 Idag er egentlig dagen jeg skulle hatt mensen hvis eggløsning hadde kommet til normal tid. Men istedenfor er det enda ni dager til ikm 5 dpo i dag. Fått kjøpt meg ny parkas for pengene jeg fikk til jul! Første gang jeg eier en parkas og det har ikke vært lett å finne en jeg syns er fin så happy for det! Gratulerer med en selvvalgt julegave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #553 Del Skrevet 26. desember 2014 Gratulerer med en selvvalgt julegave. Haha! Jah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 27. desember 2014 Forfatter #554 Del Skrevet 27. desember 2014 Kjenner litt murringer i dag. De forsvant dpo 2 ish og kom tilbake i kveld. Kjenner det i bekkenet og eggstokkene. Men tørr ikke å håpe og tro for mye da kroppen gjerne kan være litt rar etter sa. Så dette kan jo være murringer pga ny graviditet eller bare kroppen som tuller. Testetøsa er vel rett rundt hjørnet nå Skal som sagt til legen på mandag, da er jeg 8 dpo. Har tenkt å be om å ta blodprøve på nytt for å se progesteron nivået siden vi ikke fikk gjort det sist. Skal også svi av den første g testen på mandag! Greit å begynne tidlig ifht crinone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #555 Del Skrevet 28. desember 2014 I morra står jeg opp tidlig og svir av en test før jeg drar til legen! Er bare 8 dpo i morra da, så forventer ikke en positiv test, men who knows! haha. Testetøsa som sier jeg må teste, så ikke skyld på meg At jeg er øm i venstre brystvorte er nytt for meg. Kjenner det når jeg kommer borti eller tar på den. Høyre er helt normal Våknet opp til mensmurringer i dag og de har vedvart hele dagen, sitter spesielt i korsryggen og under magen. Og litt i bekkenet. Andre symptomer er økt utflod og snørrete nese og hals. Og kviser. Så det er jo en del symptomer og veldig likt forrige pp. Så jeg er litt spent egentlig Det eneste som mangler er den intenste smerten mellom skulderbladene... fikk det i begge graviditetene i 8 dpo, så blir spennende å se i morra. Bestilte også flere bt gtester og en rfsu, for å ha flere forskjellige typer tester. Clearblueplus ga meg faktisk et falsk kryss da jeg trodde jeg var gravid igjen for snart to uker siden? Så er plutselig litt skeptisk til den testen nå! Så derfor slo jeg til med en rfsu også, så jeg kan sammenligne etter hvert den dagen jeg er gravid igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #556 Del Skrevet 29. desember 2014 Negativ i dag, 8 dpo. Prøver igjen i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 29. desember 2014 #557 Del Skrevet 29. desember 2014 Negativ i dag, 8 dpo. Prøver igjen i morra! Det er jo litt tidlig å teste ennå. Lykke til i morgen eller noen dager senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #558 Del Skrevet 29. desember 2014 Det er jo litt tidlig å teste ennå. Lykke til i morgen eller noen dager senere. i know. Har ikke testa så tidlig før. Men pga crinone så begynner jeg tidlig denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #559 Del Skrevet 30. desember 2014 Negativ i dag også! 9 dpo. Kjedelig med tanke på at det er nyttårsaften i morra... jeg går tydeligvis rundt og er sikker på at jeg skal få positiv test nå snart, så hvis den er negativ i morra også vil jeg jo bare tenke "da blir den positiv 11 dpo da!" Så negativ test vil ikke gi meg et sikkert svar som det en positiv test vil gjøre Håper jeg kan få et positivt svar i morra, så blir det lettere å avstå fra alkohol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. desember 2014 #560 Del Skrevet 30. desember 2014 Både 9 og 10 dpo er jo tidlig, så du vil nok ikke kunne være sikker nei, hehe. Håper det er billigtester du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå