Gjest The damned Skrevet 25. oktober 2014 #21 Del Skrevet 25. oktober 2014 Håper det skjer for meg og da. Ja, håper det Men det er ikke enkelt. Mange tar det jo som om man ikke er interessert, selv om man bare har så mye angst at man omtrent blir helt lammet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober 2014 #22 Del Skrevet 25. oktober 2014 Ja, håper det Men det er ikke enkelt. Mange tar det jo som om man ikke er interessert, selv om man bare har så mye angst at man omtrent blir helt lammet. Har ikke såå mye angst da. Greia er vel mer at jeg ikke tør å snakke med menn fordi jeg tror ikke jeg har sjans likevel. Går bra på tomannshånd og i fylla. Men ikke ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #23 Del Skrevet 25. oktober 2014 Ja, jeg merker at jeg blir litt mer motivert og mer fornøyd når jeg gjør ting jeg liker, men har en tendens til å bli litt passiv og bli sittende foran pc eller tv. Men med det så blir jeg jo sittende og gruble, og blir deprimert.Jeg er jo egentlig klar over at det jeg tenker ikke er bra, men gjør det igjen og igjen. Det bare kommer helt automatisk. Kjenner meg så godt igjen i dette! Og så har jeg en tendens til å tenke sent på kvelden/natta, at "i morgen.. da skal jeg ut på tur! da skal jeg stå opp tidlig! da skal jeg ikke slå på tv/data!" Men de tankene er jo helt borte neste dag. Frem til det igjen er kveld og jeg tenker "i morgen!!" Anonymous poster hash: ef016...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå