AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #41 Del Skrevet 25. oktober 2014 Ville tippet 1/10. Pessimist uansett 1/10 gir totalt sett mange hyggelige jenter. Anonymous poster hash: c13b5...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 25. oktober 2014 #42 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Drømmemadammen ja, skal tro hvordan det mytiske vesenet ville vært å være sammen med. Jeg ville satt stor pris på om hun var intelligent, høy utdannelse kunne kanskje blitt et problem hadde det ikke vært for at drømmedamen ikke brydde seg om at jeg ikke er høyt utdannet. Hun er kultivert, men fortsatt i stand til å banne og steike om det skulle være passende. Intelligens og kultivasjon er ikke nok, empati og sympati med folk som ikke har det så greit må hun ha for å være ei ålreit dame. Men ikke så til de grader at hun er selvutslettende. Egentlig bare normal nestekjærlighet når det kommer til stykket. Som ei intelligent og oppegående dame tror hun ikke på pseudovitenskap og konspirasjonsteorier, står opp i mot denslags tøv om det dukker opp. Men hun syns likevel at det er interessant i seg selv at folk tror på slikt. Hun vet hva hun er og står for det, men kan likevel tåle at folk er uenig med henne. Toleranse i massevis, men ikke for slike som krever toleranse for sine fundamentalistiske krav som ikke tolererer andre enn dem selv. Hun kan være røff og tøff, selv om hun egentlig er søt og snill til vanlig. Hun liker nærhet og kos, syns også det er greit å være stille sammen. Vite at det greit å gjøre sin egen greie selv om man er i samme rom. Gjerne mer introvert enn ekstrovert. Hun må trives i eget selskap og tåle at jeg er mye borte pga jobb. Så må hun like å pule, gjerne knulle i stykker møbler om det blir heftig nok. Humor og lekenhet er bra egenskaper, man kan godt være tøysete og fortsatt være seriøs. Reiseglad, men storby og opplevelser foran to uker på stranda. Siden det er snakk om drømmedamen, så kan hun godt være høy, rødhåret, og i det hele tatt som Joan i Mad Men. Men ei dame som ikke ser sånn ut, men ellers er som beskrevet er også å betrakte som ei drømmedame. Bare hun ellers er frisk og rask er det ikke så viktig akkurat hvordan hun ser ut, så lenge jeg liker det jeg ser. Den idéelle alderen ville vært 30-årene, men hadde ei sånn dame i begynnelsen av 40-årene dukket opp hadde ikke alderen vært en hindring for meg. Med alt dette sagt, så er det eneste viktige at vi liker hverandre. Høyst trolig vil drømmedama være bedre enn jeg har fantasi til, og jeg vil neppe skjønne hvordan drømmedama er før jeg møter henne, hvis jeg noen gang vil skjønne det. Endret 25. oktober 2014 av Cpl Nobby Nobbs. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 25. oktober 2014 #43 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hvorfor ikke strategisk? Det vil jeg si er en fin egenskap, basert på min definisjon, så da lurer jeg på hva du legger i begrepet. Jeg er ikke AB, men når noen sier "Oppriktig, ikke strategisk", så tenker jeg at vedkommende mener at man får høre det som det er, og ikke bli foret med strategiske løgner. Nå spekulerer jeg, men kanskje det her ville vært bedre å si "ikke manipulerende"? Ellers syns jeg da at strategisk er en fin egenskap. Min mor er ofte strategisk med mot min far, noe som må til med ham til tider, selv om han er tvers igjennom snill og godhjertet. Det er ikke noe vondt i noen av dem, og begge er stort sett fornøyde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kubrak Skrevet 25. oktober 2014 #44 Del Skrevet 25. oktober 2014 Av ren nysgjerrighet så spør jeg dere gutter: Hvem er drømmedama? Og da tenker jeg ikke på en eller annen kjendis, men hva ser dere egentlig etter i ei dame. Hvilke egenskaper må hun ha? Hvordan skal hun være som person? Og eventuelt har dere noen utseendekrav dere ikke vil jekke dere på? (Eks. Høyde.) Hvilket aldersspenn er innafor? Syntes dette hadde vært gøy å høre mer om! Snill, jordnær, tolerant og et åpent sinn er selvsagt positive egenskaper. Ei som for meg er lett å prate med og har felles interesser. Jeg tror ikke jeg ville passet så godt sammen med ei sånn typisk partyjente med over 1000 venner på facebook. Formfull, stor og rund rumpe, fyldige bryst og fast i fisken. Hun er gjerne høy. (når det er sagt, det kan være sexy med lave tynne jenter også, men det blir ikke nødvendgivis drømmedama). Drømmedama synes også jeg er tiltrekkende (vil ikke ha noen one way street her), og tenner på de samme tingene som jeg. Så dvs kjemi både i og utenfor senga. Alder er bare et tall som man sier men ideelt sett er hun noen år yngre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest 321 Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #45 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hvilke egenskaper må hun ha, og hvordan er hun som person: Jeg liker best utadvente damer med gode sosiale ferdigheter. Er damen stille kjeder jeg meg fort. Andre egenskaper jeg setter pris på er at hun er: - Varm - Omtenksom - Leken - Smart Jeg har ikke noen spesifikke krav til utseende. Enten er jeg tiltrukket eller ikke. Når det kommer til aldersforkjell kan jeg gå ned til en som er 2 år mindre eller opp til en som er 4 år eldre. Hadde jeg møtt drømmedamen så hadde jeg kunne sett bort i fra dette, men jeg holder meg stort sett innenfor det aldersintervallet. Syntes dette passet ganske bra med hvordan jeg er faktisk! Bortsett fra alder, for jeg aner ikke hvor gammel du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2014 #46 Del Skrevet 25. oktober 2014 Drømmedama.... Søt, hyggelig og smart. Trives med sære meg. Det er vel egentlig det eneste jeg kan kreve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest 321 Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #47 Del Skrevet 25. oktober 2014 Drømmedama.... Søt, hyggelig og smart. Trives med sære meg. Det er vel egentlig det eneste jeg kan kreve. Du kan kreve så mye du bare vil, men jo færre krav jo større sannsynlighet for å finne henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2014 #48 Del Skrevet 25. oktober 2014 Du kan kreve så mye du bare vil, men jo færre krav jo større sannsynlighet for å finne henne ER ikke spesielt kravstor når det kommer til kjæreste jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 25. oktober 2014 #49 Del Skrevet 25. oktober 2014 Du kan kreve så mye du bare vil, men jo færre krav jo større sannsynlighet for å finne henne Du synes søt,hyggelig og smart var å legge lista for høyt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest 321 Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #50 Del Skrevet 25. oktober 2014 Du synes søt,hyggelig og smart var å legge lista for høyt? haha motsatt, jeg syntes det var få krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #51 Del Skrevet 25. oktober 2014 Drømmemadammen ja, skal tro hvordan det mytiske vesenet ville vært å være sammen med. Jeg ville satt stor pris på om hun var intelligent, høy utdannelse kunne kanskje blitt et problem hadde det ikke vært for at drømmedamen ikke brydde seg om at jeg ikke er høyt utdannet. Hun er kultivert, men fortsatt i stand til å banne og steike om det skulle være passende. Intelligens og kultivasjon er ikke nok, empati og sympati med folk som ikke har det så greit må hun ha for å være ei ålreit dame. Men ikke så til de grader at hun er selvutslettende. Egentlig bare normal nestekjærlighet når det kommer til stykket. Som ei intelligent og oppegående dame tror hun ikke på pseudovitenskap og konspirasjonsteorier, står opp i mot denslags tøv om det dukker opp. Men hun syns likevel at det er interessant i seg selv at folk tror på slikt. Hun vet hva hun er og står for det, men kan likevel tåle at folk er uenig med henne. Toleranse i massevis, men ikke for slike som krever toleranse for sine fundamentalistiske krav som ikke tolererer andre enn dem selv. Hun kan være røff og tøff, selv om hun egentlig er søt og snill til vanlig. Hun liker nærhet og kos, syns også det er greit å være stille sammen. Vite at det greit å gjøre sin egen greie selv om man er i samme rom. Gjerne mer introvert enn ekstrovert. Hun må trives i eget selskap og tåle at jeg er mye borte pga jobb. Så må hun like å pule, gjerne knulle i stykker møbler om det blir heftig nok. Humor og lekenhet er bra egenskaper, man kan godt være tøysete og fortsatt være seriøs. Reiseglad, men storby og opplevelser foran to uker på stranda. Siden det er snakk om drømmedamen, så kan hun godt være høy, rødhåret, og i det hele tatt som Joan i Mad Men. Men ei dame som ikke ser sånn ut, men ellers er som beskrevet er også å betrakte som ei drømmedame. Bare hun ellers er frisk og rask er det ikke så viktig akkurat hvordan hun ser ut, så lenge jeg liker det jeg ser. Den idéelle alderen ville vært 30-årene, men hadde ei sånn dame i begynnelsen av 40-årene dukket opp hadde ikke alderen vært en hindring for meg. Med alt dette sagt, så er det eneste viktige at vi liker hverandre. Høyst trolig vil drømmedama være bedre enn jeg har fantasi til, og jeg vil neppe skjønne hvordan drømmedama er før jeg møter henne, hvis jeg noen gang vil skjønne det. Jeg er visst nesten drømmedamen din . Anonymous poster hash: c79e2...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 26. oktober 2014 #52 Del Skrevet 26. oktober 2014 Anonymous poster hash: 6cf18...758 Syntes dette passet ganske bra med hvordan jeg er faktisk! Bortsett fra alder, for jeg aner ikke hvor gammel du er Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #53 Del Skrevet 26. oktober 2014 Drømmedama.... Søt, hyggelig og smart. Trives med sære meg. Det er vel egentlig det eneste jeg kan kreve. Er du bi? Det har ikke fått med meg, selv om jeg har lest en del av dine innlegg. Anonymous poster hash: 680f7...6ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2014 #54 Del Skrevet 26. oktober 2014 Du synes søt,hyggelig og smart var å legge lista for høyt? Jepp. Er du bi? Det har ikke fått med meg, selv om jeg har lest en del av dine innlegg. Anonymous poster hash: 680f7...6ec Hvorfor spør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #55 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jepp. Hvorfor spør du? Jeg ble bare overrasket. Ikke annet. Anonymous poster hash: 680f7...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 27. oktober 2014 #56 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er visst nesten drømmedamen din . Anonymous poster hash: c79e2...82e Dette her er nesten som å ha labbet ut i skogen bare for å lette på trykket, så står man der med snabelen i hånda, også dukker det opp en enhjørning mellom trærne! Man er ikke i en posisjon til å prøve å komme nærmere, og begynner en å fikle med å få stellet på plass vil den fantastiske skapningen bare bli skremt vekk av bevegelsen. Alt man kan gjøre er å være glad for å få vite at enhjørninger fins, mens man lurer på hva som ville tiltrukket en enhjørning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest 321 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #57 Del Skrevet 27. oktober 2014 Dette her er nesten som å ha labbet ut i skogen bare for å lette på trykket, så står man der med snabelen i hånda, også dukker det opp en enhjørning mellom trærne! Man er ikke i en posisjon til å prøve å komme nærmere, og begynner en å fikle med å få stellet på plass vil den fantastiske skapningen bare bli skremt vekk av bevegelsen. Alt man kan gjøre er å være glad for å få vite at enhjørninger fins, mens man lurer på hva som ville tiltrukket en enhjørning. Haha, det med enhjørningen var morsomt. Liker at du bruker det som eksempel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #58 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg ble sammen med drømmedama, og er fortsatt sammen med henne. Jeg skulle heller være uten fast forhold om jeg ikke ble fornøyd, men det ble jeg altså. I utgangspunktet la jeg klart merke til utseendet… slank, oppunder 170 cm, spretten men med former, blond… og så hadde hun gode verdier og en god hjerne… Alle gutter/menn snudde seg etter henne, og når hun gikk på fortauet var hun nærmest trafikkfarlig. Selv var jeg kanskje kun medium pluss attraktiv, men noe hadde jeg vel, og var godt trent og hadde glimt i øyet. Sikkert heldig med timinga også, men jeg hadde hatt noen pene tidligere også, og noen jeg ikke ville bli sammen med i forhold. Det er mange som «bare må leve sammen med den man fikk når man ikke fikk den man ville leve sammen med», og jeg skjønner at det ikke er det ultimate, selv om det kan bli bra. Setter derfor pris på at jeg ble sammen med drømmedama. Anonymkode: eeafc...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #59 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ble sammen med drømmedama, og er fortsatt sammen med henne. Jeg skulle heller være uten fast forhold om jeg ikke ble fornøyd, men det ble jeg altså. I utgangspunktet la jeg klart merke til utseendet… slank, oppunder 170 cm, spretten men med former, blond… og så hadde hun gode verdier og en god hjerne… Alle gutter/menn snudde seg etter henne, og når hun gikk på fortauet var hun nærmest trafikkfarlig. Selv var jeg kanskje kun medium pluss attraktiv, men noe hadde jeg vel, og var godt trent og hadde glimt i øyet. Sikkert heldig med timinga også, men jeg hadde hatt noen pene tidligere også, og noen jeg ikke ville bli sammen med i forhold. Det er mange som «bare må leve sammen med den man fikk når man ikke fikk den man ville leve sammen med», og jeg skjønner at det ikke er det ultimate, selv om det kan bli bra. Setter derfor pris på at jeg ble sammen med drømmedama. Anonymkode: eeafc...a41 Er du drømmen hennes tror du? Bare lurer, mener ikke å være slem. Anonymkode: 467dd...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #60 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du drømmen hennes tror du? Bare lurer, mener ikke å være slem. Anonymkode: 467dd...854 Det går bra. Du virker ikke slem i det hele tatt. Jeg vet ikke, og det spiller ingen nevneverdig rolle for meg. Får kanskje spørre..:-) Man behøver vel ikke absolutt drømmemannen eller drømmekvinnen for å gå inn i et forhold. Folk tenker kanskje i ulik grad på dette. Hun ville jo bli sammen med meg, og vi har hatt det fint sammen, i over to tiår. Hun har aldri vært økonomisk avhengig av meg, og jeg har kun hatt «normaløkonomi» å tilby, men hun kunne sikkert ha blitt sammen med noen som var både kjekkere og med sterkere økonomi. Anonymkode: eeafc...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå