Gå til innhold

Hvem er drømmedama?

gjest 321

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det går bra. Du virker ikke slem i det hele tatt. Jeg vet ikke, og det spiller ingen nevneverdig rolle for meg. Får kanskje spørre..:-) Man behøver vel ikke absolutt drømmemannen eller drømmekvinnen for å gå inn i et forhold. Folk tenker kanskje i ulik grad på dette. Hun ville jo bli sammen med meg, og vi har hatt det fint sammen, i over to tiår. Hun har aldri vært økonomisk avhengig av meg, og jeg har kun hatt «normaløkonomi» å tilby, men hun kunne sikkert ha blitt sammen med noen som var både kjekkere og med sterkere økonomi.  

Anonymkode: eeafc...a41

Det kan man alltids finne, men det har ikke noe med kjærlighet å gjøre :)

Anonymkode: 15b15...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gjest 321 skrev (På 23.10.2014 den 16.54):

Av ren nysgjerrighet så spør jeg dere gutter: Hvem er drømmedama?

Og da tenker jeg ikke på en eller annen kjendis, men hva ser dere egentlig etter i ei dame.

Hvilke egenskaper må hun ha?

Hvordan skal hun være som person?
Og eventuelt har dere noen utseendekrav dere ikke vil jekke dere på? (Eks. Høyde.)

Hvilket aldersspenn er innafor?

Syntes dette hadde vært gøy å høre mer om!

Hun må være blid, hyggelig, lett å prate med, god til å kommunisere, positiv, respektfull, reflektert, open minded, jordnær, liketil. Hun må dele mine kjerneverdier og tankesett. Hun må dele noen av mine interesser. Hun må gjerne være litt mindre rolig og introvert enn meg. Har ikke så mange absolutte utseendekrav, men foretrekker generelt at hun ikke er høyere enn meg, og at hun er "normalt slank". Ingen absolutt alderskrav heller, men tenker det egentlig er en fordel om hun er på min alder.

Anonymkode: ed534...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojo66 skrev (På 23.10.2014 den 20.57):

Snill, tålmodig og rettferdig. Mellom 156-167 cm normal kropp, helst bollemus med dusk. Alder mellom 30-45 passer fint.Ei som ikke sipper og kjefter og er super selvsentrert. Ei som kan gi uten å få...ei som blir glad for blomster, men forventer det ikke. Ei som vil lage mat sammen med meg, ei som gidder å hente en øl til meg når jeg ser noe bra på tv, ei som jeg kan hente vin til når det er noe fjollete på tv, ei som elsker meg tross mine feil og mangler, ei som viser at hun elsker meg, ei som jeg forguder og fortjener. Rett og slett ei kul og søt rype som klyper meg på rumpa fordi hun synes jeg er sexy. EI JEG KAN DØ FOR!

HVOR ER DU?

Merker at jeg har veldig lyst til å være dama til en sånn her kar 🤩 Høres ut som en fin tilværelse med lett blanding🥂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse eldgamle trådene som konstant trekkes frem.

Det går an å starte sin egen tråd om saken, hvis det kjennes viktig å få fortalt om partneren sin...

Anonymkode: d944f...0c5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...