Gå til innhold

14 åring - høye heler

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt :)

Anonymous poster hash: 72675...c05
  • Liker 6
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Trodde dette var ganske vanlig for 14-åringer nå jeg. Men, hun burde trene først, så hun ikke blir aldeles bambi på glattisen :fnise:

• Liker 8
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Syns ná det kan gá greit med de haelene der. Hadde nok vaert vaerre om de haelene var syltynne. ;-) Men disse er ná tjukkere og burde vaere lettere á gá med. Lurt med trening pá forhánd, ja.

• Liker 1
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet (endret)

Og i tillegg er det en god og tjukk plattform, det er ná en god pluss det ogsá. :-)

Endret av SunflowerPenguin
Skrevet

Absolutt :)

Men, ville anbefalt henne å ta med et par flate sko i veska i tilfelle hun blir sliten eller får vondt i beina utover kvelden. Fort gjort når man ikke er vant med høye hæler!

• Liker 3
Skrevet

Jeg personlig synes det fort kan se fjollete ut med småjenter og høye hæler. Det varierer veldig i den alderen, noen ser nesten voksne ut, andre er fortsatt tydelig barn.

Jeg ville sett an jenta og resten av antrekket...

Anonymous poster hash: f23f4...205

• Liker 9
Skrevet

Datteren min, på 14, har så lyst til å bruke høye heler på en fest hun skal i om noen uker. Disse, http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/festsko/nly-shoes-427/plain-platform-sandal-428610-14/ er de hun har lyst på.

Syntes dere hun burde få lov, er litt usikker....

Anonymous poster hash: 98909...3a9

Nei, jeg synes ikke en 14 åring bør ha slike sko. Er hun i tillegg lang og tynn som mange 14 åringer er, så blir det bare helt feil.

Synes barn skal være barn så lenge de er det. Korte skjørter, høye heler, og shortser som knapt dekker baken er nei, nei for meg.

Datteren min er helt sikkert ikke enig, men hun får vente noen år til, forhåpentligvis er det nok til at hun ikke lenger har lyst på disse tingene.

Anonymous poster hash: 4b2d7...005

• Liker 10
Skrevet

Disse hælene er absolutt ikke å anbefale som "førstegangshæler" nei. De er utrolig høye og krever en del trening for å gå på. Jeg ser ingen problemer med at en 14 åring vil ha høye hæler, men hun må begynne litt lavere å heller øke når hun har øvd. Halvparten av disse kan være ok. Er overrasket over svarene du får her forresten. Jeg bruker mye slike sko selv og kan skrive under på at disse er i grenseland også for meg. Dette selv om jeg har øvd i 20 år nå.

Anonymous poster hash: bc627...669
  • Liker 3
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Nei. Teit å se barn med høye hæler. Hun er ikke ei voksen dame enda og trenger derfor ikke late som hun er ei.

Endret av Hummels
  • Liker 6
Skrevet

TS her: Hun har brukt heler før altså, men de har vært ca 5 cm? Så hun er ikke heeelt nybeggynner. Og jeg ser ikke for meg at hun har noe imot å øve på å gå i de haha det syntes hun jo bare er gøy kjenner jeg hun rett:)

Anonymous poster hash: 98909...3a9

Skrevet

Nei. Teit å se barn med høye hæler. Hun er ikke ei voksen dame enda og trenger derfor ikke late som hun er ei.

Hvem har sagt at kun voksne damer skal gå med det? Hva er problemet?

• Liker 5
Skrevet

Det er sikkert greit for en kveld. Ville vært mer skeptisk til støvletter ol.

Gjest Hummels
Skrevet

Hvem har sagt at kun voksne damer skal gå med det? Hva er problemet?

Folk får gjøre som de vil så klart. Sier bare hva jeg synes. Det ser idiotisk ut at barn går med høye hæler. For meg ser det idiotisk ut. Sikkert ikke for andre.

• Liker 4
Skrevet

Synes de var litt høye, hvorfor ikke bruke noen mer søte som f.eks disse eller lignende?

4602492_f260.jpg

2_6_29.jpg

Anonymous poster hash: 4f0d9...b7f
  • Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

En dreven hælbruker kan jo driste seg til å komme med noen små tips.

Hæltykkelsen er fin på de lenkede skoene, men der stanser det.

Selv om skoene har platå så er den reelle hælhøyden foten opplever 10,5 cm, noe som er ryddig høyt for den som ikke har brukt høye hæler før.

De fleste vil oppleve stor forskjell på 8 og 10 cm, for ikke å snakke om +10cm, reell hælhøyde.

Så mitt beste tips er å se etter sko i tilsvarende stil, men med mindre platå (se etter 1 - 1,5 cm) og reell hælhøyde på 7-8 cm.

Da vil skoene også være mer egnet til å lære hvordan gå med hæler, samt at de fremdeles vil være høye (platå på 1,5 cm + reell hæl på 8 gir målt hælhøyde på 9,5 cm)

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Skrevet

Synes de var litt høye, hvorfor ikke bruke noen mer søte som f.eks disse eller lignende? 4602492_f260.jpg2_6_29.jpgAnonymous poster hash: 4f0d9...b7f

Tviler veldig sterkt på at en 14-åring vil bli sett i noe sånt (ikke noen andre heller for den saks skyld).

• Liker 27
Gjest Runforit
Skrevet

Datteren min, på 14, har så lyst til å bruke høye heler på en fest hun skal i om noen uker. Disse, http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/festsko/nly-shoes-427/plain-platform-sandal-428610-14/ er de hun har lyst på.

Syntes dere hun burde få lov, er litt usikker....Anonymous poster hash: 98909...3a9

Selvsagt bør hun får lov å bruke høye hæler. Er ikke noe farlig det. Ville vært mer obs på antrekk og makeup.

Gjest Runforit
Skrevet

Synes de var litt høye, hvorfor ikke bruke noen mer søte som f.eks disse eller lignende? 4602492_f260.jpg2_6_29.jpgAnonymous poster hash: 4f0d9...b7f

De var grusomme, med mindre hun er 4 år.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...