Gå til innhold

Hjerteskjærende blogg


Supervilde

Anbefalte innlegg

Hm, merkelig situasjon. Har hun ingen hun kjenner i Oslo, penger noen kan sette over til henne for å ta toget eller ta inn på et herberg/hotell (hun kan umulig ha flyttet til Oslo uten noe som helst penger (hvordan hadde hun tenkt til å betale mat og andre utgifter?), mastercard...? Måtte hun virkelig sove i boden? Kunne aldri falt meg inn å si at en person som skulle overnatte hos meg måtte sove i boden. Veldig rart må jeg si.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke alle som har lik familiesituasjon og muligheter som deg, Snublefella.

Så saklig du er :P

Dette er tidenes rareste tråd! :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke gått tom for argumenter ;)

Jeg er også en kvinne i tjueårene. Noen ganger er jeg på byen i Oslo. Jeg bor i samme pendleravstand som Oslo-Fredrikstad.

Jeg setter meg av og til i den situasjonen at jeg misser siste toget hjem. Gjelder veldedigheten deres meg også?

Selvfølgelig skal du få lov til å kræsje på den ekstra sengen jeg har når dette skjer.

Eller? Dette blir mer latterlig for hver gang jeg åpner denne tråden. Hun virker rett og slett bortskjemt og bevise for seg selv at hun er så stor og voksen. Har man ikke leilighet til rådighet, da flytter man enten hjem eller finner et kollektiv råkvikt. At det i det hele tatt er mulig å være så lite intelligent som den jenta er finner jeg svært interessant.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_RonjaRøverdatter82

Så saklig du er :P

Dette er tidenes rareste tråd! :)

På hvilken måte er det usaklig? Syns det er utrolig at folk bare går utifra at alle familier har lik råd og mulighet til å støtte barna sine økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte er det usaklig? Syns det er utrolig at folk bare går utifra at alle familier har lik råd og mulighet til å støtte barna sine økonomisk.

Der tenker jeg trollet sprakk

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, dette er det rareste jeg har lest på lenge?! :klo: både bloggen og de kommentarene fra verkende mammahjerter..

asså ærlig talt.. kjempeflott at sukker-pai stiller til rådighet når bloggjenta selv ikke klarer å ta ansvar, for all del. Men vi snakker ikke om en som har foreldre i tromsø. det er fredrikstad! Tenker nok det er fler som ville skjønt situasjonen hennes og vist nestekjærlighet med et par mynter så jenta får tatt toget hjem! Og hvorfor er det ingen av de vennene som deler innleggene i hytt og pine som kan hive seg i bilen og kjøre å hente henne??

Nei sorry, dette blir for dumt. Når du er blitt 22år bør du kunne ta litt mer ansvar for egen situasjon og ikke drive å sove ute pga. stolthet.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På hvilken måte er det usaklig? Syns det er utrolig at folk bare går utifra at alle familier har lik råd og mulighet til å støtte barna sine økonomisk.

Men du ser jo på bloggen at dette er en jente med penger og høyt forbruk!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å anklage noen, men jeg synes heller at dette virker som et eksperiment, en prank eller en måte å få flere lesere på. TS har kun skrevet innlegg i denne tråden og registrerte seg for ikke så lenge siden og denne jenta, ja, jeg skrev det lengre opp, hun virker som en som i det minste har råd til en togbillett.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å anklage noen, men jeg synes heller at dette virker som et eksperiment, en prank eller en måte å få flere lesere på. TS har kun skrevet innlegg i denne tråden og registrerte seg for ikke så lenge siden og denne jenta, ja, jeg skrev det lengre opp, hun virker som en som i det minste har råd til en togbillett.

Jeg er enig. Dette er jo bare tull.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har undersøkt litt og spurt noen venner av meg i Fredrikstad. De sier at vennene hennes deler innlegget og spør etter soveplass på hennes vegne.. Virker som dette er reelt dessverre :vetikke:

Problem løst. De kan jo bare låne henne litt penger til herberg/hotell

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Artig og kreativ måte å skaffe seg lesere til bloggen sin på, dette.

Det som overrasker meg, er alle mammahjertene som brister her inne.

Full pott! :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Gratulerer Trine Celine, du ble kveldens snakkis og bloggen din hoppet sikkert opp noen hakk på Bloglisten.

Når ser vi deg igjen, neste sesong av Paradise hotell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig og kreativ måte å skaffe seg lesere til bloggen sin på, dette.

Det som overrasker meg, er alle mammahjertene som brister her inne.

Full pott! :vin:

I så fall kan det se ut som at den som lever av å blogge er en kjærkommen gjest hos flere så kanskje hun ikke trenger fast bosted?

Skål og god natt

Endret av kvinneguide
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I så fall kan det se ut som at den som lever av å blogge er en kjærkommen gjest hos flere så kanskje hun ikke trenger fast bosted?

Skål og god natt

to eller tre brukerne i denne tråden med blødende mammahjerter var med på det eller var samme person

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

innlegg om kvinneguiden: http://tcf.blogg.no

Hun er jo bare vrang. Hun kan jo finne seg et kollektiv, er jo masse av de. Om hun ikke har råd til en togbillett så har hun ikke råd til å bo alene.

Haha, priceless!

Så Oslos mest glamorøse uteligger mener majoriteten av oss som svarer her inne er grusomme fordi vi ikke blør ut hjertene våre av sympati for en 22 år gammel kvinne som ikke klarer å planlegge livet sitt bedre. Hadde jeg vært arbeidsgiver ville jeg stusset litt og vært skeptisk til denne nyansettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er da ikke noe hjerteskjærende over det der. Hun har selv valgt å flytte til Oslo uten å ha ordnet seg et sted å bo. Tar forøvrig ikke mer enn litt over 1 time fra Fredrikstad til Oslo, så synd på henne er det ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som sitter igjen etter å ha lest denne tråden er at TS fikk vondt i mammahjertet sitt. Uff.

Bloggeren tror jeg blir lei av å sove " på gata" etterhvert, så finner hun sikkert en bedre løsning da. Om det så er at hun skaffer seg en leilighet som ikke er ideell og heller flytter senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo ut som hun har det bra, og det er jo ikke akkurat en krisesituasjon hun er i.

Men stusser på at hun fremmedgjør Oslo som en "helt ny by" når man er 22år fra Fredrikstad..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg tilbake det meste jeg har sagt.. Det å prioritere solarium fremfor tog (som hun selv skriver) er jo helt bak mål! Nei, hun får skylde seg selv :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...