Gå til innhold

Hjerteskjærende blogg


Supervilde

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker1000

Så utrolig godt å høre! Vi får krysse fingrene for at det ordner seg. Godt det finnes mennesker som deg slik verden har blitt :hug:

Jeg tror de fleste har ett ønske om å hjelpe, men ikke alle har muligheten. Jeg har det, så derfor kan jeg tilby det. Takk, Supervilde for fine ord.

Endret av Sukker-Pai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bergensia

Denne situasjonen skyldes ene og alene hennes dårlige planlegging.

Sliter med å skrape sammen noen gram forståelse for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tre dager igjen på gata da, med andre ord? :kjefte:

Hun trenger strengt tatt ikke å sove ute, hun kan dra hjem til mora si. Det er tross alt ingen spøk å sove hos vilt fremmede heller. Jenta lider da ingen nød. Ha hun råd til å reise til Cannes? Er ikke det i Frankrike? Hun har som sagt en mor og ingen tvinger henne til å sove ute. Fredrikstad er ikke langt unna!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Faktisk, så vurderer jeg også å ta toget til Fredrikstad, sove hjemme, for og så ta toget tilbake kl 06:00. Det er bare det at det er så slitsomt og dyrt, og pengene jeg har på konto akkurat nå strekker ikke til.. Og jeg vil ikke være hun som ga opp etter to dager, og løp tilbake til mamma."

Hun velger gata isåfall, mange er der fordi de ikke har noe valg. Ikke fordi de vil bevise noe,

Jeg kjenner ikke jenta, men jeg tenker at om det var datteren min så ville jeg prøvd å hjelpe. Spiller ingen rolle hvorfor hun befinner seg i situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_RonjaRøverdatter82

Denne situasjonen skyldes ene og alene hennes dårlige planlegging.

Sliter med å skrape sammen noen gram forståelse for dette.

Dårlig planlegging? Hun skriver jo at hun hadde fått leilighet, men mistet denne i siste liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_RonjaRøverdatter82

Hun trenger strengt tatt ikke å sove ute, hun kan dra hjem til mora si. Det er tross alt ingen spøk å sove hos vilt fremmede heller. Jenta lider da ingen nød. Ha hun råd til å reise til Cannes? Er ikke det i Frankrike? Hun har som sagt en mor og ingen tvinger henne til å sove ute. Fredrikstad er ikke langt unna!

Dette er da strengt tatt en sponset tur i jobbsammenheng, utifra hva jeg har lest. Syns du kan lese fakta før du uttaler deg om ting du ikke vet! Er ingen av oss her som kan vite hvor mye penger denne jenta har til rådighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun velger altså å sove ute fordi hun skal bevise at hun ikke trenger morra?

Hva er hjerteskjærende med det? Bloggen hennes vitner jo til et liv i luksus fra det jeg har fått med meg. Hva med å bare spørre folk på jobb om hun kan kræsje der et par dager?

Trur nok dette handler om å skape klikk til bloggen for å tjene penger mer enn noe annet, og det fungerer..

Endret av Timza
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være reklame for egen blogg? To nyregistrerte som syntes dette er hjerteskjærende. :klo:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da strengt tatt en sponset tur i jobbsammenheng, utifra hva jeg har lest. Syns du kan lese fakta før du uttaler deg om ting du ikke vet! Er ingen av oss her som kan vite hvor mye penger denne jenta har til rådighet.

Hjerteskjærende :ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_RonjaRøverdatter82

Kan dette være reklame for egen blogg? To nyregistrerte som syntes dette er hjerteskjærende. :klo:

Jeg registrerte meg nå for å kunne kommentere, siden det ikke går an å kommentere som anonym på Rampelys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte meg nå for å kunne kommentere, siden det ikke går an å kommentere som anonym på Rampelys.

Siden du ble så engasjert i denne hjerteskjærende saken?

Dette er absurd :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da strengt tatt en sponset tur i jobbsammenheng, utifra hva jeg har lest. Syns du kan lese fakta før du uttaler deg om ting du ikke vet! Er ingen av oss her som kan vite hvor mye penger denne jenta har til rådighet.

Samme kan det være. Helt lost er hun ikke. Bloggen hennes vitner ikke akkurat om en som har det så ille. Hun har et valg! Hun har mora si! Fint å være snill, men syns ikke en voksen jente som faktisk har et hjem(les mora) skal drive å spørre mennesker hun ikke kjenner om de kan låne sofaen sin for natten. Det er ikke en jente som har blitt kastet ut, nei, hun vil rett og slett bevise at hun klarer seg selv. Hun får innse at hun får bo litt til hos moren sin til hun finner et sted å bo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Dårlig planlegging? Hun skriver jo at hun hadde fått leilighet, men mistet denne i siste liten.

Og likevel velger hun å flytte? Når det ble som det ble burde hun ha lagt en plan; en seng på et hostel, pendlet etc og ikke bare ta en sjangs på at det skulle gå greit.

Fredrikstad er da virkelig ikke på andre siden av landet, folk pendler inn hver dag!

Nei, dette har hun satt seg i selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell på tide å rapportere tråden for å være reklame? Dette er jo bare absurd. Hadde hun spurt noen på jobben og forklart at hun mistet leiligheten sin, akkurat som om det er mulig? Så hadde hun jo fått kræsje på soffaen til noen. Og hvem velger å sove ute fremfor å ta en tur hjem på under timen for å sove hos sin egen mor? Akkurat som om hun hadde dømt henne nedenom og hjem hvis historien faktisk var sann.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_RonjaRøverdatter82

Siden du ble så engasjert i denne hjerteskjærende saken?

Dette er absurd :)

Nei, fordi jeg så på facebook at jeg har mange venner som kjenner henne. Skifter fokus fordi du gitt tom for argumenter eller? :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, fordi jeg så på facebook at jeg har mange venner som kjenner henne. Skifter fokus fordi du gitt tom for argumenter eller? :Nikke:

Nei jeg har ikke gått tom for argumenter ;)

Jeg er også en kvinne i tjueårene. Noen ganger er jeg på byen i Oslo. Jeg bor i samme pendleravstand som Oslo-Fredrikstad.

Jeg setter meg av og til i den situasjonen at jeg misser siste toget hjem. Gjelder veldedigheten deres meg også?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette innlegget, så dere får komme med innspill hvis det ikke tilhører i "Rampelys". Jeg kom over en nydelig jente sin blogg ved at min venninne delte dette på fjesboka. Fikk helt vondt i mammahjertet mitt når jeg leste hva denne stakkars jenta har begitt seg ut på! :hakeslepp:

Trodde først at det var en spøk, men etter å ha tatt en titt i kommentarfeltet så er jeg oppriktig bekymret og prøver å gjøre det jeg kan for å hjelpe. Dessverre har jeg ikke tilhørighet i Oslo-området, men håper noen av dere kunne tenke dere å titte innom og muligens hjelpe med det dere kan. Kjenner det grøsser nedover ryggen av tanken på hva hun kan komme ut for, hun må jo være helt tullerusk! Bloggen hennes heter tcf.blogg.no. :rope:

Tror vi alle her, og spesielt vi som har barn, vil ønske å hjelpe :frown:

Og hva tenker mor, som sitter i Fredrikstad og leser datterens blogg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerteskjærende?? really?

kjipt for jenta JA....men hjerteskjærende....det sier noe om hvor sabla godt vi har det i dette landet, når det er oppfattet som hjerteskjærende at ei jente som har mulighet til å dra hjem må sove i en bod noen netter.

Motgang gjør oss sterkere! jeg synes hun er tøff! hun lærer sikkert masse av denne situasjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_RonjaRøverdatter82

Hjerteskjærende?? really?

kjipt for jenta JA....men hjerteskjærende....det sier noe om hvor sabla godt vi har det i dette landet, når det er oppfattet som hjerteskjærende at ei jente som har mulighet til å dra hjem må sove i en bod noen netter.

Motgang gjør oss sterkere! jeg synes hun er tøff! hun lærer sikkert masse av denne situasjonen.

Er ikke alle som har lik familiesituasjon og muligheter som deg, Snublefella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...