KatieP Skrevet 20. oktober 2014 #1 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hei. Ble plutselig medlem av dette forumet her, og oppdaget at de fleste "Stavanger-trådene" ikke har vært så aktive i det siste så jeg lager en ny tråd Jeg har bodd her en stund selv, er 26 år, men har ikke den store vennekretsen. Alle vennene mine har nå flyttet til andre steder i landet, så jeg er kun med gjengen til kjæresten min. Det er jo selfølgelig koslig det altså, men savner litt "mine egne" venner og ikke minst jentevenner Er det noen i Stavanger området som kanskje ikke har så mange venner, eller som vil ha fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 21. oktober 2014 #2 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg ønsker litt fler venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy33 Skrevet 29. oktober 2014 #3 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Hei Jeg er 34 år (men føler meg yngre har nettop flyttet til Stavanger og ønsker meg også flere venninner Jeg har fått meg jobb her og bor ikke langt fra byen, trives kjempegodt ellers, har fått meg et fint sted å bo Mine interesser er cafe besøk, svømme, gå turer, gå på besøk til hverandre, trene (ikke medlem noe sted enda) men kanskje finne en som også vil beg å trene? Ellers gå på kino, en tur på byen av og til Ta gjerne kontakt på PM Endret 29. oktober 2014 av Happy33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laisaa Skrevet 19. november 2014 #4 Del Skrevet 19. november 2014 Hei! Jeg er ei jente på sart 23 som flyttet til Stavanger i fjord med min samboer på 25. Han har blitt kjent med noen via jobben sin, mens det ikke var noen jevnaldrende på min jobb å bli kjent med. Savner å ha venninner, og det hadde vært veldig koselig å bli kjent med noen her i Stavanger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gordon_Freeman Skrevet 31. desember 2014 #5 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) . Endret 4. januar 2015 av Gordon_Freeman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 6. januar 2015 #6 Del Skrevet 6. januar 2015 Har dere over tatt kontakt med hverandre? Jeg er ei jente på 21år, hadde vært gøy med flere venninner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenK Skrevet 23. februar 2015 #7 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg hiver meg på her da jeg er I samme situasjon, hadde Vært hyggelig med flere venniner:) 28år og flyttet tilbake til hjembyen stavanger:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kisskiss Skrevet 26. februar 2015 #8 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) jeg og! er 24 Endret 26. februar 2015 av kisskiss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tju147 Skrevet 3. mars 2015 #9 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg og flyttet tilbake nylig, og hadde likt litt flere venninner 26 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stfu Skrevet 9. mars 2015 #10 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) . Endret 20. desember 2018 av stfu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offshore jenta Skrevet 10. mars 2015 #11 Del Skrevet 10. mars 2015 Hei, jeg er også interessert i å utvide mitt sosialt nettverk. Kort fortalt er jeg 26, bor på sunde og jobber offshore, så har mye fritid. Jeg er veldig aktiv, og er utrolig glad i friluftsliv, reising, trening og matlaging. Syns også det er kjekt å lese bøker. I ny og ne tar jeg meg en tur på byen for å svinge meg litt på dansegulvet Noen som deler samme interesser? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masof Skrevet 13. april 2015 #12 Del Skrevet 13. april 2015 Hei! Jeg ønsker også og utvide nettverket mitt, så hadde vært hyggelig å bli kjent med flere her i byen Er 24, bor og jobber i sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Duck Skrevet 13. april 2015 #13 Del Skrevet 13. april 2015 Er det noen av dere som har truffet hverandre? Jeg er 24 år. Har veldig lyst til å utvide nettverket mitt, men er litt sjenert i begynnelsen har alltid bodd i stavanger, men alle vennene mine har samboere og mange av dem barn. Jeg er singel og kjenner nå på at det hadde vært godt med litt flere venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stepbystep Skrevet 24. april 2015 #14 Del Skrevet 24. april 2015 Hive meg på her. Er 26, har samboer, men ingen barn. Trenger mine egne venner- d blir mest at eg henger med hans venner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stepbystep Skrevet 24. april 2015 #15 Del Skrevet 24. april 2015 Hive meg på her. Er 26, har samboer, men ingen barn. Trenger mine egne venner- d blir mest at eg henger med hans venner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 1. mai 2015 #16 Del Skrevet 1. mai 2015 Er dere enda aktive her, og er det noen av dere som har skrevet på noen av de andre gruppene? Jeg svarte på denne tidligere, å kom i kontakt me TS. Når jeg først skriver her vil jeg si unnskyld til TS for at jeg ikke svarte mer, jeg trodde jeg hadde svart på den siste PM, men tydligvis ikke, har dårlig samvittighet ovenfor det. Ønsker meg forsatt nye venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy33 Skrevet 2. mai 2015 #17 Del Skrevet 2. mai 2015 Jeg har opprettet en f.b gruppe som dere kan melde dere inn i, vi har treff hver uke Stadig nye som legger seg til i gruppen og det er veldig hyggelig Send meg deres fulle navn på PM så kan jeg legge dere til i gruppen for de som ønsker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gordon_Freeman Skrevet 3. mai 2015 #18 Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg har opprettet en f.b gruppe som dere kan melde dere inn i, vi har treff hver uke Stadig nye som legger seg til i gruppen og det er veldig hyggelig Send meg deres fulle navn på PM så kan jeg legge dere til i gruppen for de som ønsker det? Hei Den facebook-gruppen, er den bare for jenter? Eller en kar som liker alt muligt kan også være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gordon_Freeman Skrevet 10. mai 2015 #19 Del Skrevet 10. mai 2015 Takk for det ikke eksisterenede svaret. Kunne i allefall skrevet tilbake at gruppen er bare for jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mai 2015 #20 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Takk for det ikke eksisterenede svaret. Kunne i allefall skrevet tilbake at gruppen er bare for jenter. Eventuelt kan du starte ny gruppe og 'reklamere' for den her? Endret 12. mai 2015 av Idja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå