AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Del Skrevet 19. oktober 2014 Noen som har peiling på blodprøveresultater her? Jeg har fått målt BNP på 30, referanseområdet er jo 0-100 eller noe lignende så det er jo godt innenfor. Men kjæresten min har BNP på 6, er det på noen måte et dårlig tegn å ha BNP på 30 i ung alder? Er 24 år. Anonymous poster hash: 3766f...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hahaha... Trodde du lurte på noe om bruttonasjonalproduktet(BNP). Hopper ut igjen jeg! Anonymous poster hash: c01eb...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 19. oktober 2014 #3 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) 30 er noe forhøyet ja. (burde være under 10 pmol/L for ditt kjønn og alder) ----- edit: Her antok jeg at du er kvinne ser jeg. Endret 19. oktober 2014 av incognita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Del Skrevet 19. oktober 2014 30 er noe forhøyet ja. (burde være under 10 pmol/L for ditt kjønn og alder) ----- edit: Her antok jeg at du er kvinne ser jeg. Er kvinne ja I hvilken alder er det normalt å ha rundt 30 da? Anonymous poster hash: 3766f...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #5 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hahaha... Trodde du lurte på noe om bruttonasjonalproduktet(BNP). Hopper ut igjen jeg! Anonymous poster hash: c01eb...dde Hehe BNP er en hjertemarkør Anonymous poster hash: 3766f...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 19. oktober 2014 #6 Del Skrevet 19. oktober 2014 Er kvinne ja I hvilken alder er det normalt å ha rundt 30 da? Anonymous poster hash: 3766f...819 Står det 30 ng/L eller 30 pmol/L forresten? Metode for analyse varierer litt ved forskjellige laboratorier. Jeg var litt kjapp i avtrekkeren og tok det for gitt at det var målt i pmol (som er analysemetoden jeg er kjent med). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #7 Del Skrevet 19. oktober 2014 Står det 30 ng/L eller 30 pmol/L forresten? Metode for analyse varierer litt ved forskjellige laboratorier. Jeg var litt kjapp i avtrekkeren og tok det for gitt at det var målt i pmol (som er analysemetoden jeg er kjent med). La akkurat merke til det samme selv når jeg satt og googlet. Det er pg/ml, så da er det kanskje ikke så rar verdi allikevel? Anonymous poster hash: 3766f...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 19. oktober 2014 #8 Del Skrevet 19. oktober 2014 La akkurat merke til det samme selv når jeg satt og googlet. Det er pg/ml, så da er det kanskje ikke så rar verdi allikevel? Anonymous poster hash: 3766f...819 Jeg er neimen ikke sikker på konverteringsfaktor når det gjelder pg/ml. Om du ønsker kan jeg godt undersøke dette når jeg kommer på jobb i morgentidlig. Mener at man i pg kun har målbare verdier mellom 5,0 pg/ml - 1,500pg/ml - om dette stemmer kan jeg aldri tenke meg det står så dårlig til med deg. Dette er bare noe jeg husker vagt, kan som sagt dobbeltsjekke i morgen om du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #9 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg er neimen ikke sikker på konverteringsfaktor når det gjelder pg/ml. Om du ønsker kan jeg godt undersøke dette når jeg kommer på jobb i morgentidlig. Mener at man i pg kun har målbare verdier mellom 5,0 pg/ml - 1,500pg/ml - om dette stemmer kan jeg aldri tenke meg det står så dårlig til med deg. Dette er bare noe jeg husker vagt, kan som sagt dobbeltsjekke i morgen om du ønsker. Ifølge denne siden http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1860679/ er konverteringsfaktoren 0,289 så da er min verdi på 8,7 om jeg har forstått det riktig. Anonymous poster hash: 3766f...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 19. oktober 2014 #10 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ifølge denne siden http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1860679/ er konverteringsfaktoren 0,289 så da er min verdi på 8,7 om jeg har forstått det riktig. Anonymous poster hash: 3766f...819 Se der ja! Stemmer bra det, og da er du jo absolutt innenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #11 Del Skrevet 19. oktober 2014 Se der ja! Stemmer bra det, og da er du jo absolutt innenfor. Da kan jeg slappe av igjen Takk for at du tok deg tid til å svare Anonymous poster hash: 3766f...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 19. oktober 2014 #12 Del Skrevet 19. oktober 2014 Da kan jeg slappe av igjen Takk for at du tok deg tid til å svare Anonymous poster hash: 3766f...819 Det var så lite. Dette løste du jo omtrent på egenhånd. Nå kan du sove godt i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå