Gjest ONS Skrevet 16. juli 2004 #1 Del Skrevet 16. juli 2004 Hvordan var din siste ONS? Jeg vil ranke min siste ONS fra Gloria Flames til terningkast 2+ Med andre ord ikke noe å skryte av... Han luktet røyk, hadde dårlig ånde og luktet svette (!) Hans prestasjoner i senga var labre..kanskje påvirket av alkoholen. :evil: Nest egang skal jeg se etter mer kvalitet og kanskje sjekke varene før jeg tar dem med hjem. Utstyret var heller smått. Bedre lykke neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. juli 2004 #2 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg var så full at jeg ikke husker noe særlig av selve akten :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 16. juli 2004 #3 Del Skrevet 16. juli 2004 Skalaen da, fra en til ti? Øh... 3? ONS er oftest oppskrytt. Ikke noe galt med fyren, bare ikke maks opplevelse halvfull og helt uten intensjoner om å se fyren igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 16. juli 2004 #4 Del Skrevet 16. juli 2004 Ikke samme gjest som skrev tråden om "sjekker du varene", vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 16. juli 2004 #5 Del Skrevet 16. juli 2004 Ikke samme gjest som skrev tråden om "sjekker du varene"' date=' vel... [/quote'] Tenkte så selv, så stusset over hvorfor h*n hadde sluttet med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. juli 2004 #6 Del Skrevet 16. juli 2004 Ikke samme gjest som skrev tråden om "sjekker du varene"' date=' vel... [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. juli 2004 #7 Del Skrevet 16. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. juli 2004 #8 Del Skrevet 16. juli 2004 Ikke samme gjest som skrev tråden om "sjekker du varene"' date=' vel... [/quote'] Jeg har påpekt det i andre tråder, tror det er en (eller kanskje to) gjester som går igjen her...men det er jo morsomt da, når h*n vrir alt til å dreie som at hun elsker store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rank din siste ONS Skrevet 16. juli 2004 #9 Del Skrevet 16. juli 2004 Terningkast- betyr at høyeste score er 6. Det var ikke jeg som startet tråden om dette med å sjekke varene. Men jeg lånte jo uttrykket fra den tråden ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. juli 2004 #10 Del Skrevet 16. juli 2004 Kan ikke kaste noen terning jeg. Nå har jeg samboer og før det så var det en fast elsker. Ons blir så lenge siden.... (godt at vi ikke skal kaste terning over elsker/kjæreste/samboer da :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå