Gjest Moonshadow Skrevet 16. juli 2004 #1 Del Skrevet 16. juli 2004 Mulig det er fordi jeg er singel at jeg har mistet totalt lysten på sex med ett annet menneske.. Det frister ikke i det hele tatt og jeg har faktisk tenkt tanken om at jeg ikke orker ett forhold nå, pgr av at jeg ikke gidder sex.. Jeg har jo selvfølgelig mine lyster men de klarer jeg fint og tilfredstille selv, så jeg ser ikke pointet for tiden.. Det plager meg ikke men lurte bare på om det er noen andre som har/har hatt det sånn i perioder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. juli 2004 #2 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg har det sånn som deg i perioder. gjerne i lange perioder på flere måneder. og jeg har fast kjæreste, så det går utover han :oops: Vil vel tro at det, som alt annet, går i bølger, og at du vil få lysten tilbake, du må bare ta den tiden du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. juli 2004 #3 Del Skrevet 16. juli 2004 Savner ikke lysten Helt greit med dårliog sexlyst når man er singel og ikke gidder å innvolvere seg med noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enig med deg Tina Skrevet 16. juli 2004 #4 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg er helt enig med deg Tina. I tillegg tar jeg den lengre ut..hvorfor være i et forhold, når mannen ikke klarer seg uten sex??! "Alt" (det meste, ved siden av jobb) av betydning for en mann er nettopp nakne jenter og sex. Jeg mener, jeg har alt: jobb, inntekt, hus, venner, reiser, god mat, kultur, spennende selskaper og et sosialt liv: hva skal jeg egentlig med et forhold? Hva får jeg igjen for det? En travel, busy mann med masse jente-venner og som er opptatt med sitt: men vil ha sex hjemme liksom??! Som i tillegg vil kontrollere og dominere, samt sette meg på plass og ha det på sin måte? NEI takk, da fungerer dildoene og onani mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juli 2004 #5 Del Skrevet 16. juli 2004 Det plager meg ikke men lurte bare på om det er noen andre som har/har hatt det sånn i perioder? Ehem, selv om jeg kanskje ikke har virka sånn på KG, men ja. Tror de fleste mister lysta i perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. juli 2004 #6 Del Skrevet 16. juli 2004 Ehem, selv om jeg kanskje ikke har virka sånn på KG, men ja. Tror de fleste mister lysta i perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. juli 2004 #7 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg skjønte hva du mente tina, og jeg mente lysten til å ha et forhold når man ikke har lyst på sex uansett. Ofte har jeg så dårlig sexlyst at jeg ikke helt vet hva som er poenget med å være i et forhold når vi ikke har sex fordi jeg ikke vil. Tenker litt; stakkars han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2004 #8 Del Skrevet 16. juli 2004 Lysten har kommet og gått ja. Og noen ganger - litt som akkurat nå, så kan man godt være litt kåt, men gidder ikke involvere seg med noen mann.. som du sier, det er ikke noe man ikke kan ta seg av på egen hånd. Jeg lot meg selv gå i "tørrdokk" i to år, fordi jeg hadde hatt bare elskerinneforhold i noen år, hvor jeg bare måtte være hemmelig, og disse elskerne ikke ville ha meg til noe annet enn å stikke dingsene sine i - i hvert fall føltes det sånn for meg. Så jeg sluttet bare - og det likte jeg faktisk. Har ikke kommet ordentlig i gang igjen ennå, og nå er det vel egentlig tre år siden jeg sluttet. har jo hatt noen få tilfelle med helt grei sex, men det er bare ikke like viktig for meg, eller viktig nok til at jeg gidder involvere meg eller gå på jakt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kan gjøre det selv jo:-) Skrevet 16. juli 2004 #9 Del Skrevet 16. juli 2004 Menn må kunne vise for seg at de synes andre ting er interessante enn bare sex... Ellers blir forhold så kjedelige. Jeg har opplevd menn som er fornøyd med standard-pakken careless kino-filmer, popcorn, middag - og høydepunktet på kvelden for dem: sex! Ikke filmen....ikke maten...ikke musikken...ikke praten....men bare sex (som forøvrig ikke var noe å skryte av). Derfor gidder ikke jeg å jakte heller! En annen trend som mange av dagens menn følger er: jente-venner! Yeah right! Hvor gøy er det å være kjæresten til en mann som menger seg med 15 jente-venner??! Singel er best for meg for øyeblikket. Har hatt tørke i over 3 år, men det er helt ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå