Gå til innhold

Rampelyset stenges for anonyme innlegg


Gjest Bond

Anbefalte innlegg

Når ble det lov å være anonym her inne igjen og opprette usaklige og stygge tråder om hvem som er feitest på den røde løperen?????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når ble det lov å være anonym her inne igjen og opprette usaklige og stygge tråder om hvem som er feitest på den røde løperen?????

Ser ut som det også er lov å være anonym på tråden "Bloggere!..."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det lov å være anonym her inne igjen og opprette usaklige og stygge tråder om hvem som er feitest på den røde løperen?????

Det er ikke lov, noen hadde ved en feiltagelse flyttet en tråd som var skrevet av AB. Som du sikkert ser så er tråden slettet.

Irrlys, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det også er lov å være anonym på tråden "Bloggere!..."

Dette er også en tråd som er opprettet en annen plass og flyttet hit. Så lenge TS skriver med nick så tillater vi å flytte tråder der en og annen AB har svart. Men nå som den ligger her er det ikke muligheter for å skrive som AB i tråden.

Irrlys, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gjerne stenge aktuelt og politikk for anonyme brukere også. :)

Vi kommer per nå ikke til å AB-stenge flere rom.

Irrlys, mod

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lov, noen hadde ved en feiltagelse flyttet en tråd som var skrevet av AB. Som du sikkert ser så er tråden slettet.

Irrlys, mod

Det skulle bare mangle, slike tråder usmaklige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd ): Den delen av forumet tror jeg hadde blitt bedre uten ab. Hadde dere slik at folk kunne poste som gjest uten å være medlem før dere begynte med ab funksjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd ): Den delen av forumet tror jeg hadde blitt bedre uten ab. Hadde dere slik at folk kunne poste som gjest uten å være medlem før dere begynte med ab funksjonen?

Spør Bond om dette, akkurat detaljene rundt dette er jeg usikker på, jeg har ikke alltid vært like aktiv på KG :)

Irrlys, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

×
×
  • Opprett ny...