Gå til innhold

Rampelyset stenges for anonyme innlegg


Gjest Bond

Anbefalte innlegg

Rampelyset ble skapt for å samle trådene om ulike kjendiser, bloggere og alle som egentlig ferdes i rampelyset.

Til tross for strengere regler på rommet har vi dessverre sett en negativ tendens her i rommet. Det kommer svært mange regelbrudd i form av spekulasjoner og hets, men også andre regelbrudd. Selv om det er prinsipielt lov å diskutere kjendislivet og kjendiser med et kritisk blikk, er det ikke lov med hets. Bevisst latterliggjøring av bloggere, gjentatte forsøk for å "drite ut" noen kjendiser, det har blitt fryktelig mye av dette her på Rampelys, og det er ikke det man skal bruke Rampelyset på KG til. Moderatorene rydder selvsagt slike innlegg, men moderering skjer jo i etterkant.

Vi vil gjerne beholde Rampelys som et forumrom, så vi vurderer nå tiltak for å få rommet til å fungere bedre innenfor KGs regler. Ett av tiltakene som implementeresr nå er at Rampelyset stenges for anonyme innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror definitivt dette er rette veien å gå. Dette er vel det underforumet på hele KG med mest søppel hva sjikane, hets og mobbing angår så terskelen blir sikkert en hel del høyere nå....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra tiltak! Det som diskuteres i Rampelys-forumet har stort sett bare bidratt til å svartmale KG og KG-brukere. For andre som klikker seg inn via google ol. så ser det jo ut som om hele KG bare består av en gjeng halvveis stalkere som bare griner om hva andre har og ikke har av materielle ting og som elsker å spre ondsinnet sladder om andre.

Men jeg håper bare at dette blir fulgt opp med tett moderering i andre underfora slik at tråder som opprettes om kjendiser anonymt blir slettet fortløpende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker det er stille her nå som man ikke kan være ab lengre :ler:

Hysjhysj! Ikke provoser trollene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kritisk

Hvorfor er det tillatt med anonyme innlegg på enklete tråder her inne? Sikter til tråden om Marna som ble startet i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg la ikke engang merke til at det var kommet et emne som het rampelyset :P

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det tillatt med anonyme innlegg på enklete tråder her inne? Sikter til tråden om Marna som ble startet i går.

Tråden ble startet i Graviditetsforumet og så flyttet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere åpner et eget forum dedikert til å diskutere bloggere og kjendiser, og så kommer det som en overraskelse at det blir mye spekulasjoner og hets? Hva slags diskusjoner forventet dere egentlig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det tillatt med anonyme innlegg på enklete tråder her inne? Sikter til tråden om Marna som ble startet i går.

Tråden ble flyttet ved en feil, den er nå slettet.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ble flyttet ved en feil, den er nå slettet.

Irrlys, mod.

Jeg har et lignende spørsmål. Hvorfor er det tillat med anonyme innlegg på tv serie trådene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lignende spørsmål. Hvorfor er det tillat med anonyme innlegg på tv serie trådene?

Det er fordi Tv-forumet ikke er AB-stengt. Vi vil at mest mulig av forumet skal være åpent for AB-brukere.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi Tv-forumet ikke er AB-stengt. Vi vil at mest mulig av forumet skal være åpent for AB-brukere.

Skjønner det men hva er poenget med å være ab i en tråd om film og tv? Er jo ingenting negativt å poste der med nicket sitt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner det men hva er poenget med å være ab i en tråd om film og tv? Er jo ingenting negativt å poste der med nicket sitt :)

Det kan nok ikke jeg svare deg på.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo plutselig anonyme kommentarer på Rampelys igjen.....

I tråden om Sophie Elise som er helt ny......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok ikke jeg svare deg på.

Irrlys, mod.

Vi er på rampelyset nå, ser det ut som det alternativet post as anonymous er her, tok dere tilbake ab funksjonen?

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemlding - der det skjedde en feil når vi endret innstillinger for et annet rom. Dette beklager jeg for! Feilen er nå fikset, og Rampelys er fortsett stengt for anonyme.

Mvh,

Bond, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...