Gjest GlutenBlaster Skrevet 19. november 2014 #61 Del Skrevet 19. november 2014 Kremt. Det har hun slettes ikke i følge henne selv..... Hvor har hun uttalt seg om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmusa Skrevet 20. november 2014 #62 Del Skrevet 20. november 2014 Tuller du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 20. november 2014 #63 Del Skrevet 20. november 2014 Egentlig ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmusa Skrevet 24. november 2014 #64 Del Skrevet 24. november 2014 Ei som har spiseforstyrrelser, så mye hat mot resten av samfunnet, tvangstanker og er så selvsentrert kan vel umulig ha bena godt plantet på jorda... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wtf Skrevet 25. november 2014 #65 Del Skrevet 25. november 2014 Hver gang jeg ser Linnea på dansegulvet blir jeg helt lamslått av hvor vakker hun er, helt perfekt. Perfekt ansikt, hår, kropp... Skulle ønske jeg så slik ut! Anonymous poster hash: bcce0...66a nei nå tuller du fælt. linnea er jo nesten helt lik kelly osbourne. smaken er som baken, men come oooon.?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 25. november 2014 #66 Del Skrevet 25. november 2014 nei nå tuller du fælt. linnea er jo nesten helt lik kelly osbourne. smaken er som baken, men come oooon.?? Oi, Kelly Osbourne? Skjønner ikke helt hvor du ser likheten altså. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 25. november 2014 #67 Del Skrevet 25. november 2014 Hun ser ut som en furten 3 åring, så nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miccii Skrevet 27. november 2014 #68 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg blir direkte kvalm av å lese noe av hva som skrives her. Dere dømmer folk i media uten å kjenne dem personlig. Fiks deres egne problemer, før dere begynner å kommentere andre. Linnea er en flott jente, og bedre enn dere som bare baksnakker dritt. Vi alle har våre egne problemer, og disse problemene har Linnea tatt tak i. Da er det naturlig at andre vil se på deg med kritiske briller og være krass. Gjør noe med deres egne problemer før dere kommenterer andre, vedder på dere har masse som dere ennå ikke våger å ta tak i. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friiida Skrevet 4. desember 2014 #69 Del Skrevet 4. desember 2014 Morsom jente Synd at hun sluttet med bloggen sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 7. desember 2014 #70 Del Skrevet 7. desember 2014 Møtte henne på boksignering i går. Vanvittig nydelig, og ikke minst kjempesøt og hyggelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 9. desember 2014 #71 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg leste her på kg en plass at hun leser her inne? Da håper jeg hun ser kommentaren min. Tidligere fikk jeg et dårlig inntrykk av henne, den tiden hun var "sinna-bloggeren" jeg så intervju fra vixen awards og jeg synes ikke det er sjarmerende med negative folk, uansett om det er tull eller ikke. Men så så jeg Skal vi danse og da har jeg fått et helt annet inntrykk. Nå synes jeg hun er både pen og sjarmerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg