Gå til innhold

Linnea Myhre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun virker til å være en veldig kul og morsom person å være sammen med, men så veldig vakker synes jeg ikke hun er. Helt normalt pen, hverken mer eller mindre. Ikke noe jeg ville snudd meg etter på gata.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smellycat

Hun har vokst på meg. Virker som hun holder på å bli både frisk og voksen. Bra for henne. Herlig å se henne kose seg med dansingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Linnèa kommer inn å leser alle de fine kommentarene her! Hun er utrolig pen, og jeg blir oppriktig glad av å se at hun smiler :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er fryktelig slitsom, orker ikke se noe tv greier med hun derre

Enig, hun er ikke bedre enn de andre råsabloggerne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper Linnèa kommer inn å leser alle de fine kommentarene her! Hun er utrolig pen, og jeg blir oppriktig glad av å se at hun smiler :)

Nei, hun er langt i fra utrolig pen.

overrasker meg over hva folk her i landet synes er "pent" for meg er skjønnhet høyde, skarpe markerte trekk, høye kinnben, store øyne, fyldige lepper og utstråling av godhet- hun der utstråler det som er negativt, derfor blir eg SLITEN

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er langt i fra utrolig pen.

overrasker meg over hva folk her i landet synes er "pent" for meg er skjønnhet høyde, skarpe markerte trekk, høye kinnben, store øyne, fyldige lepper og utstråling av godhet- hun der utstråler det som er negativt, derfor blir eg SLITEN

Jeg mener hun har svært mange av de trekkene du nevner, for eksempel på dette bildet:

eller her:

Ryddet for bilder.

Irrlys. mod.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg synes hun har kommet seg i forhold til før. Ble mange negative kommentarer og spydigheter. Andre folk hadde ikke fått kommet unna med å si slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, hun er ikke bedre enn de andre råsabloggerne.

Hun har vel aldri vært noen rosablogger. Heller det stikk motsatte, spør du meg.
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste Evig søndag kort tid etter at den kom ut. Jeg syns ikke den var all verden, men siden hun har vært så mye i media i tiden etterpå har jeg blitt bedre kjent med henne, så nå har jeg bestemt meg for å lese den en gang til for å se om jeg får mer ut av den enn første gangen jeg leste den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg tenkte kanskje at du var villig til å prøve å få et litt mer nyansert bilde på henne, men klart det føles mye bedre å rakke ned på ei jente som har slitt psykisk i mange år.

Sjarmerende...

så om jeg har slitt psykisk så har jeg blanko fullmakter til å late som jeg er hyggelig mot folk for så å dolke de i ryggen ved å spre rykter og baksnakkelser?

ja kjempe sjarmerendes....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så om jeg har slitt psykisk så har jeg blanko fullmakter til å late som jeg er hyggelig mot folk for så å dolke de i ryggen ved å spre rykter og baksnakkelser?

ja kjempe sjarmerendes....

Nei, men jeg tenker nok at hun vet bedre hvordan det føltes siden hun faktisk var i situasjonen. I motsetning til deg, regner jeg med.

VG er ikke en troverdig kilde, det trodde jeg de fleste hadde fått med seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Nei, men jeg tenker nok at hun vet bedre hvordan det føltes siden hun faktisk var i situasjonen. I motsetning til deg, regner jeg med.

VG er ikke en troverdig kilde, det trodde jeg de fleste hadde fått med seg.

Innblikk i e-poster med den omtalte fotografen er ganske vanskelig å ro seg unna. Hun har vridd det til sin versjon i boka. Om det er sykdommen som har farget hennes opplevelse er ikke usannsynlig men han har rett til å belyse sin side av saken når hans rykte står på spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg tenker nok at hun vet bedre hvordan det føltes siden hun faktisk var i situasjonen. I motsetning til deg, regner jeg med.

VG er ikke en troverdig kilde, det trodde jeg de fleste hadde fått med seg.

som sagt, vg siterer bare det som står i boka hennes og emails hu har sendt til mennesker hu har svartmalt.

det som kommer frem er lite flatterende i forhold til henne som person. men såklart , de som er linnea fans har tunnelsyn og vil bare se det de vil se

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...