Gå til innhold

Linnea Myhre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ei som har spiseforstyrrelser, så mye hat mot resten av samfunnet, tvangstanker og er så selvsentrert kan vel umulig ha bena godt plantet på jorda...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg ser Linnea på dansegulvet blir jeg helt lamslått av hvor vakker hun er, helt perfekt. Perfekt ansikt, hår, kropp... Skulle ønske jeg så slik ut!

Anonymous poster hash: bcce0...66a

nei nå tuller du fælt. linnea er jo nesten helt lik kelly osbourne. smaken er som baken, men come oooon.??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nå tuller du fælt. linnea er jo nesten helt lik kelly osbourne. smaken er som baken, men come oooon.??

Oi, Kelly Osbourne? Skjønner ikke helt hvor du ser likheten altså.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir direkte kvalm av å lese noe av hva som skrives her. Dere dømmer folk i media uten å kjenne dem personlig. Fiks deres egne problemer, før dere begynner å kommentere andre. Linnea er en flott jente, og bedre enn dere som bare baksnakker dritt. Vi alle har våre egne problemer, og disse problemene har Linnea tatt tak i. Da er det naturlig at andre vil se på deg med kritiske briller og være krass. Gjør noe med deres egne problemer før dere kommenterer andre, vedder på dere har masse som dere ennå ikke våger å ta tak i.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Jeg leste her på kg en plass at hun leser her inne? Da håper jeg hun ser kommentaren min. Tidligere fikk jeg et dårlig inntrykk av henne, den tiden hun var "sinna-bloggeren" jeg så intervju fra vixen awards og jeg synes ikke det er sjarmerende med negative folk, uansett om det er tull eller ikke. Men så så jeg Skal vi danse og da har jeg fått et helt annet inntrykk. Nå synes jeg hun er både pen og sjarmerende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...