RiverSong Skrevet 17. oktober 2014 #1 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Slettet Endret 17. januar 2015 av RiverSong redigert bort tlf. nr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 17. oktober 2014 #2 Del Skrevet 17. oktober 2014 Flott tråd men fjern mobilnr ditt. Det er for ditt eget beste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 17. oktober 2014 #3 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) NVM! Endret 19. oktober 2014 av Frk.K 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 17. oktober 2014 #4 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) *Snipp* Endret 22. oktober 2014 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanntrollet Skrevet 17. oktober 2014 #5 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Håper du får noen venner ts, men tror det er lurt å slette både tlf nr og mail adr, for din egen del. Du kan risikere mange useriøse henvendelser, og det er vel ikke akkurat det du trenger. De som vil ha kontakt med deg kan sende deg pm her Endret 17. oktober 2014 av Tanntrollet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsupilami Skrevet 17. oktober 2014 #6 Del Skrevet 17. oktober 2014 Du høres koselig ut, RiverSong! Vet alt om hvor vanskelig det er å bli kjent med folk når man er supersjenert:P Jeg har god erfaring med å bli med i organisasjoner som driver med noe jeg brenner for - da har man et felles utgangspunkt sammen med andre mennesker som liker å bli kjent med nye folk. For eksempel kunne kanskje Trondheim astronomiske forening være noe for deg? Der er det folk i alle aldre som treffes for blant annet foredrag (med kaker og snacks) og observasjonskvelder - der de sikkert vil synes det er moro å kunne vise fram stjernehimmelen for en sjenert nybegynner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. oktober 2014 #7 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Vil også anbefale å fjerne personpplysninger. Nå kan man også finne adressen din. Bedre å snakke på personlige meldinger inne på forumet. Endret 17. oktober 2014 av Herr Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RiverSong Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 22. oktober 2014 Tusen takk for råd alle sammen! Det er min første gang på forum, og naive meg tenkte ikke på det med mobnr og mail. Jeg ser det er slettet nå, og det er bra. Ellers takk for alle gode ord og tips, jeg skal definitivt sjekke ut Trondheim Astronomiske Forening! Takk igjen <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 7. november 2014 #9 Del Skrevet 7. november 2014 Dr Who (tv-serien) er jo bare dødsfet! Verdensrommet er også interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alone555555 Skrevet 10. november 2014 #10 Del Skrevet 10. november 2014 Hei. Jeg vil gjerne bli kjent om du vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå