Gå til innhold

hvorfor kan vi ikke...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jenter sier de ikke orker er det som regel ' vi har ikke lyst' de mener, men ikke tørr å si.

Om dette skjer flere ganger over lengre tid vil jeg tro det er fordi:

Enten har de ikke lyst fordi de ikke føler sexen er god nok, altså værdt tiden de ligger der og later som om du har det bra...

eller fordi de ikke lengre har lyst på mannen sin, i den forstand at de ikke lengre har følelser og da ser på mannen mer som en venn, og det derfor igjen ikke kommer noe godt for dem ut av en runde i senga. (det er altså grunnen til at de vil at du bare skal kjøre på og 'bli ferdig med det')

Litt kjedelig at dere nå skal ha barn sammen, men desto mer grunn til at dere må sette dere ned og du må konfrontere henne med hva du føler og tenker. Om du synes det er vanskelig kan du jo kanskje starte med å vise henne denne tråden og se hva hun sier?

Lykke til!

Eller de (som meg) sliter med langvarig pms. Det fører til at man er uvel, har pupper som føles som at de skal eksplodere når som helst, man føler seg feit, usexy og er sinna på hele verden.

Og så vet man at dette ikke er normalt og føler seg enda verre.

Anonymous poster hash: 497ad...05c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har rett.. Men hvordan tar jeg det opp på en måte hun ikke skal reagere på? Vil jo ikke såre henne ved å si at hun har feilet med å gi med tilfredstillelse og nærhet nok nå som hun er full av hormoner? :/

Anonymous poster hash: 5c1d7...43f

Det at hun er full av hormoner, gir henne ikke rett til å være slik mot deg. Jeg kjenner jo ingen av dere, men dere må prate om det, du må si at dette ikke funker for deg. Om du har lyst til det, kan du jo ta opp emnet samlivsterapaut. Du kunne kanskje også tatt det opp med jordmora!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...