Pawn Hearts Skrevet 16. oktober 2014 #21 Skrevet 16. oktober 2014 Det er snart på tide å lage en tråd om hvorfor vi hater absolutt alle! Denne kvasimedfølelsen her på KG er bare vammel. Bryr vi oss om andre? Selvsagt ikke! Vi vet jo nå at alle kvinner hater alle menn og motsatt. Dessuten hater vi svigerforeldre, stebarn, egne barn, andres barn, gamle, navere, uføre, rike, fattige, ungdommer (de er vel de verste av alle), nordmenn, utlendinger, kunder, butikkansatte, intellektuelle og ikke minst folk som ikke har giddet å få seg en utdannelse. Vi tåler egentlig bare oss selv, og da helst i små doser. Veldig små. 3
Gjest Pito Skrevet 16. oktober 2014 #22 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg er så møkklei alle disse trådene som dukker opp på dusinet i uka og som kun går ut på å skulle rakke ned på det motsatte kjønn. Hvor faen kommer de fra alle sammen og hva er poenget? Jeg ser virkelig ikke hensikten. Vi kan rakke ned på hverandre kjønnsmessig til vi blir blå, men fakta er at ingen av kjønnene er en døyt bedre enn det andre, verden ville aldri vært som den er både på godt og vondt uten hverandre og livet i seg selv ville aldri eksistert hvis vi ikke hadde hverandre. Kjipe opplevelser med det motsatte kjønn er en del av livet og en særdeles stor del av læringskurven til de aller fleste av oss, kvinne som mann. MOVE ON!!!!! Nettopp ! Jeg lagde tråden som en litt fleipete svar til alle "kvinner hater menn og kaller dem halvaper og utro jævler". Det virker jo som de ikke gir seg før de får det svaret de vil ha. Jeg har aldri hatet menn, selv ikke den dritten jeg fortalte om i starten. Det var ikke før jeg kom inn hit at jeg fikk tredd ned over hodet meninger om menn kun i egenskap av å være kvinne. Det finnes drittsekker i begge leire. Ja menn er diskriminert i samfunnet gjennom kvotering og lover beregnet på å beskytte kvinnen. Og kvinnen er diskriminert gjennom kvoteringer og lavere lønn pga kjønn. Kan vi ikke greie å ha sakelige og gode diskusjoner rundt slike temaer uten å få høre at alle damer er ute etter penger og prestisje og at alle menn er neandertalere som ikke evner å tenke med annet enn pikken ? 1
Gjest EnFyr Skrevet 16. oktober 2014 #23 Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Jeg synes damer nesten utelukkende er gode mennesker. Jeg skriver oftere om politikk og tendenser da, ikke om personlige erfaringer. Endret 16. oktober 2014 av EnFyr
Gjest EnFyr Skrevet 16. oktober 2014 #24 Skrevet 16. oktober 2014 Det er snart på tide å lage en tråd om hvorfor vi hater absolutt alle! Denne kvasimedfølelsen her på KG er bare vammel. Bryr vi oss om andre? Selvsagt ikke! Vi vet jo nå at alle kvinner hater alle menn og motsatt. Dessuten hater vi svigerforeldre, stebarn, egne barn, andres barn, gamle, navere, uføre, rike, fattige, ungdommer (de er vel de verste av alle), nordmenn, utlendinger, kunder, butikkansatte, intellektuelle og ikke minst folk som ikke har giddet å få seg en utdannelse. Vi tåler egentlig bare oss selv, og da helst i små doser. Veldig små. Enig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå